Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
**adem in - adem uit** dus ben op stoeltje gaan zitten, gewacht tot ze weer contact wilde maken. Duurde even (minuutje of 10) toen kwam ze naar me toen, hoofd tegen me aan en diep zucht van haar kant, stond ze heel stil tegen me aan geleund. Was het blijkbaar weer goed. 't Blijft een apart dier. Vond het wel bijzonder hoe het ging... gepoetst en gelongeerd met lange lijnen (nog niet achter haar kont langs, maar over de schoft/het zadel) met beetje aanleuning in stap en draf. Ze liep heel braaf, was lekker in haar mond en zag er zeer tevreden uit na afloop
stond ook relaxed op stal.
. Nu krijgen we de voet niet meer goed, en de boom dus niet meer overeind. Dan maar aftuigen, zo heeft het ook geen zin en het is ook veel te gevaarlijk met al die glazen ballen en risico op brand als de boel valt. Wel jammer, staat zo gezellig.
altijd weer teveel meenemen he....en dan thuis komen....ligt de helft al in de koelkast...leuk 2 die boodschappen apart gaan doen....(wij verhongeren niet met kerst)
. Zoonlief schrok een paar keer (langs huis waar wordt gebouwd en van vuurwerk) maar pony keek niet op of om.
maar je wordt er dan zelf ook een beetje schrikkerig van als ze zo raar doen (dat heb ik tenminste
) of dat je denkt wat moet ik hier toch mee.Citaat:Ik ben helemaal gevallen voor arabier/new forest
op momenten dat het er echt op aan komt, zijn ze er voor je.
hij is aardig vlot!
superdruk natuurlijk..