[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 18:32

You go girl!!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 18:39

Aks..je kunt het !!! zet h'm op !!! *\o/* *\o/*
Schitterend veulen zeg !! gefeliciteerd, en zo jammer dat die vorige eigenaar dan niet even meld dat ze die merrie dichtgezet is....arme merrie !! ik hoop dat het allemaal goed komt..is toch erg zielig.
verder las ik van heel mooie prestatie's !!! goed bezig allen !! gefeliciteerd.

verder did's die zijn graasmasker mishandeld heeft..en hij ook mishandeld is..arm ding !
Tine druk met de paarden, goed bezig !

ik las nog over ringsteken en .... janouk die de goede kant op gaat, super om te lezen..
verder ben ik de weg even kwijt..mega druk..we hebben een dikke dikke knoop doorgehakt en dat is nog wat dubbel qua gevoel..daarover later meer...maar wij zien het wel als iets heel positiefs !! :j

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 18:42

En daar zijn we weer :D Jeetje zeg ik heb echt heel hard gewerkt vandaag B-) ... nu even chillen met wijntje en stokbroodje. Han is nog bij vriendjes, zit aan de BBQ, geluksvogel :Y) Manlief is vanochtend naar Rusland vertrokken.

@Aks dat gaat echt goedkomen, je kunt het en die valeriaan tabletjes helpen erg goed bij mij dan als ik het te druk heb en bijv niet kan slapen.
Naar Frensie :(:) zal wel even duren voordat je Gwin 'uit je systeem' hebt. Wil niet onnodig verontrustend doen maar bij mij heeft het eerlijk gezegd geduurd totdat ik met Ollie de klik kreeg...., ben echt bijna twee jaar elke dag opgestaan met het eerste wat door me heenschoot dat mijn paard er niet meer was. Ondanks Bente... heb zelf ook het gevoel dat ik er eindelijk weer ben, merk dat ook in mijn werk en dat ik gewoon weer vrolijk ben. Misschien wel erg stom allemaal, zo voor een dier zeg maar, maar dood Rizanta heeft bij mij op een of andere manier enorme impact gehad.

Zag ook prachtige foto's van Jenkins op facebook, maak je nog topicje Jenkins, het zag er zo vrolijk uit!
En wat ongelovelijk sneu voor de merrie Baudyh, maar wat een plaatje van een veulentje echt <3 :+: vervelend van het stappen van DB, bij Bente hielp het enorm het vele werk wat ik met haar onder het zadel heb gedaan, die was van eigenlijk totaal niet stapper na jaar veranderd in prima stapper. Bente is trouwens eergisteren verhuisd naar haar nieuwe stal (nu dus de 3e in 5 maanden tijd...) en ze ziet er goed uit op de foto die ik heb gezien, pak van mijn hart.

Wat leuk dat Zelko alles zo goed oppakt, wat een wereldpaardje is dat.

Vanmiddag tussendoor toch nog tijd gevonden even met Ollie aan de slag te gaan. We proberen nu elke maandag de lange lijnen dag te doen. Ging alweer beter dan vorige week. Ze vindt het in het begin ontzettend moeilijk om buiging te nemen, maar na zo'n kwartiertje deed ze het heel netjes links- en rechtsom in stap en heel acceptabel in draf.
Ik zet haar morgen en overmorgen gewoon vroeg naar buiten en haal haar er rond 12.00/13.00 uur weer uit. Anders staat ze maar te sudderen op het land, is zonder enige mogelijkheid voor schaduw, vind dat niet eerlijk.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 18:47

@Biancocoo klinkt als goede beslissing, wat het ook mag zijn. Mooi zo.
Hebben jullie je vakantieplannen al rond? Ben zo benieuwd hoe de caravan het gaat doen met de hondenbenches enz.
@Jenkins aha ik zie al een topic, ga hem even beter bekijken!

Wij gaan vooralsnog niet eens echt op vakantie, ivm verhuisplannen en man zo vaak weg dat hij bij is dat hij thuis is. Maar misschien weet ik hem nog te verleiden tot weekje eiland of veluwe, was in meivakantie groot succes.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 19:02

Zag een paar mooie samenvattingen waar ik me bij aansluit.
Prachtig veulen, arme merrie.

Hier helaas geen vakantieplannen meer. We zouden gaan kamperen in Denemarken, maar manlief kan geen vrij krijgen, dus geen zomervakantie voor ons dit jaar. Wel jammer, maar ja, is niet anders. Dus maar lekker trainen met de paarden. Zoonlief gaat wel van alles doen. Eerste week op ponykamp en laatste week spelweek in het dorp. Verder nog logeren bij oma, en opa en oma. En maar veel buitenritjes maken samen.

Nou, ik ga paarden en geiten voeren en even uiitmesten.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 19:58

Citaat:
Naar Frensie :(:) zal wel even duren voordat je Gwin 'uit je systeem' hebt. Wil niet onnodig verontrustend doen maar bij mij heeft het eerlijk gezegd geduurd totdat ik met Ollie de klik kreeg...., ben echt bijna twee jaar elke dag opgestaan met het eerste wat door me heenschoot dat mijn paard er niet meer was. Ondanks Bente... heb zelf ook het gevoel dat ik er eindelijk weer ben, merk dat ook in mijn werk en dat ik gewoon weer vrolijk ben. Misschien wel erg stom allemaal, zo voor een dier zeg maar, maar dood Rizanta heeft bij mij op een of andere manier enorme impact gehad.

VHU ik denk dat het bij mij wel meevalt. Ik ben een behoorlijk nuchter persoon en de laatste 9 maanden heb ik weinig met Gwin kunnen doen, daardoor 'verslechterd' je band met je paard. En ik heb natuurlijk iets heel leuks om naar uit te kijken met de zwangerschap, daar ben ik best veel mee bezig.

Hier ook geen zomervakantie. Alle zwagers die in de zaak werken gaan wel en ze hebben het vrij onhandig verdeeld, dus veel extra werken voor manlief en mij.

Biancacoo wat vonden jouw honden van het weer vandaag? Beer en Bubbles bleven vooral binnen, die vonden het maar niets. Nu liggen ze lekker buiten.

Baudyh wat een leuk veulen en wat triest voor de merrie!

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 20:30

hoi hoi,

weinig tijd hier gehad om mee te kletsen. ook te weinig tijd om terug te lezen. Intussen hier met zoonlief en de auto weggeweest, was record poging guiness book of records en deze was geslaagd. Moesten over de 459 heen, van aantal jaar terug in duitsland, nou dat is gelukt met 683.
Afbeelding
Afbeelding
rode is van mij, het was op circuit in lelystad. Dus even raceauto gevoel. Hier stonden we geparkeerd te wachten op alle andere
Afbeelding
en zoonlief kreeg interview bij rtl autowereld, ben benieuwd of hij op tv komt volgende week
Afbeelding
nou probeer weer snel bij te lezen.

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 20:34

woehoe! Zoonlief met allard kalf :))
Stoere kerel in stoere open-dak-auto, heerlijk :D

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 20:36

in de avond was nog drive in bios, die hebben we maar overgeslagen

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 21:22

@Biancailona wat gaaf!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 22:19

^)
Nou, nog gauw een ppt in elkaar gezet. Kreeg een email die ik maar als hint heb opgevat.. Geen idee of dat moest.

Nu gauw naar bed. Afgelopen nacht heb ik het 2 uur zien worden, dus ik ben goed gaar...
:evaw:

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 05:30

goedemorgen :wave: zo mams heeft alles klaar gezet voor de kids, liggen nog boven bij papa op bed lui te wezen, zullen zo wel beneden zijn. Dan kan ik zorgen dat kids startklaar worden zodat floris naar school gebracht kan worden :j

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 05:33

Je kan het wel zien dat een merrie is dichtgezet maar dan moet je wel goed kijken. Hebben wij niet gedaan. Verwacht het ook niet. De vorige eigenaar was zo met de merrie bezig wilde haar moeilijk verkopen enzo.

Ondanks dat ik ted al 17 jaar heb denk ik dat ik ook niet heel lang over hem zou treuren. Maar ja heb inmiddels db en doe ook niks meer
Met hem.

Ik hoor over een goede beslissing, dat is altijd goed! Succes ermee.
Hop dat dit een vast huisje voor bente is. Snap wel dat bente het niet voor je was. Over het algemeen zijn tuigers niet makkelijk met apart karakter. En je had bente denk ik te snel na Rizanta. Maar ja als je alles van te voren weet.

Vakantie ja ik ga nog wel. Ga met de Hippo's in aug een weekje
Naar de Veluwe naar Epe. Met db mee en in Sept ga ik met mijn mams naar rhodos.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 05:56

Haha gezellig met allard op de film. Ik ben benieuwd, maar het zal vast in de reportage blijven.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 05:57

zoooo...wat een auto's, gaaf zeg, en zoon met allard kalf haha..leuk !!
Tine, jammer dat jullie niet naar denemarken gaan...
wij wilden graag naar zweden, maar financieel is dat even niet haalbaar..dus we gaan andere dingen doen en zweden loopt echt niet weg..haha..ooit..gaan we daarheen !! :j :j
in ieder geval sparen we nu eerst de centjes om van de winter met de hondjes naar de sneeuw toe te gaan !! sleeën !!
frensie....je hebt idd iets heeeeeel moois om naar uit te kijken ! spannende mooie tijd voor jullie !
Smick...hoe gaat het met je..????
baudy lekker met db naar de veluwe, oh.genieten hoor !!
Aks..tot laat bezig geweest...
vhu..verhuisplannen, altijd spannend !! en vakantie bij de veluwe is ook gaaf !!
Jenkins...topicje...?? die heb ik gemist... -O-

vandaag..druk dagje....eerst zoon maar eens naar school straks..dan zie ik wel verder..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 06:47

Goedemorgen

Mooie samenvatting van Bianca waar ik me bij aansluit. Hier vandaag weer druk.
Zo eerst les met Rembrand, dan Thabor ohz rijden en hopelijk nog even tijd om iets met Amerigo te doen, maar ik vrees dat hij er vandaag bij in schiet.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 07:57

Arggggh, net de startlijsten gezien voor komende zondag. Als ik om 05.00 uur van huis ga, en we ons strak aan de planning houden, kunnen we het nét redden om op tijd in de ring te verschijnen en daarvoor nog de vaardigheid verkend te hebben. Gelukkig ben ik maar groom :O .

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 08:25

Iedereen lekker druk.
Frensie toch lijkt het me raar. Heb de afgelopen tijd wel heel veel nagedacht over het in laten slapen van paarden. Met de pony van de winter was het heel dichtbij. En Pablo doet het natuurlijk ook al een tijd niet. Maar Pablo is wel mijn maatje hoor, die zou ik wel echt missen. Det ook wel, maar Pablo is toch mijn eerste eigen paard.

Lekker op je vrije zondag Gem!
Iedereen vakantie plannen. Ik heb gister een reis geboekt. We gaan over 4 weken een weekje naar Corfu met zijn 2en. Echt heerlijk en alweer veel te lang terug, dus heb er veeeeeeel zin in!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 08:38

vakantie plannen?.. Nee, helaas niet. Hoewel ik wel iets leuks in mijn hoofd heb. Maar nog twijfelachtig of ik dat qua € voor elkaar krijg :)

Het is heel erg vies warm.. Over 1,5 uur de trein in.. báh! :\

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 09:32

vakantieplannen, floris wel, mama die werkt :') heb aantal vrijdagen vrij, dan werk ik maar 1 dag en driekwart dag nog in de week
biancoo, lekker ej, zoonlief naar school. Ja ben benieuwd of het uitgezonden wordt aankomende zondag
tine, al planning voor paardjes, hier zit rijden er niet in. Ilona heeft wondje op rug, waar natuurlijk net zadel moet liggen, zeer onhandig.
gem, dat is vroeg vertrekken voor de start, waar moet je heen?

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 10:10

BI: Heeze..... lijkt niet zo ver weg, maar vanaf Schinveld toch 5 kwartier met de trailer erachter.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 10:16

zwaai dan even naar mijn geboortestad :') bij knooppunt leenderheide :')

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 10:19

Ik lees en leef druk mee met iedereen, alleen geen tijd om vaak te reageren. Laptop ligt op werk en met telefoon reageren gaat zo rot (ik haaat touchscreen...)
Post ook weinig omdat ik niet ego wil doen, maar maak natuurlijk genoeg mee. Omdat sommige erom vroegen hier de link naar mn topicje!
Zondag 16 juni voor het eerst meegedaan met ringsteken en ontzettend genoten!
[AR-ITP] Silvester Bestgaand Pony Aangespannen Ringsteken Limmen 2013

biancailona, heerlijke foto's! Leuk dat je zoontje werd geïnterviewd.

Aks, veel succes nog met afstuderen, drukke stressvolle tijden he! En gekke dids eet graasmasker.

baudyh, knap veulie zeg!

Gelukkig heb ik sommige op facebook, zo volg ik t allemaal iets beter! Jammer dat hier geen vink ik leuk knop is haha

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 11:25

jenkins, gaaf om te zien..

hey...nieuwe smiley {:} {:} {:} {:} {:} {:} {:} {:} {:} hahaha.....

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 11:29

{:} {:} wel heel toepasselijk