Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jeetje zeg ik heb echt heel hard gewerkt vandaag
... nu even chillen met wijntje en stokbroodje. Han is nog bij vriendjes, zit aan de BBQ, geluksvogel
Manlief is vanochtend naar Rusland vertrokken.
zal wel even duren voordat je Gwin 'uit je systeem' hebt. Wil niet onnodig verontrustend doen maar bij mij heeft het eerlijk gezegd geduurd totdat ik met Ollie de klik kreeg...., ben echt bijna twee jaar elke dag opgestaan met het eerste wat door me heenschoot dat mijn paard er niet meer was. Ondanks Bente... heb zelf ook het gevoel dat ik er eindelijk weer ben, merk dat ook in mijn werk en dat ik gewoon weer vrolijk ben. Misschien wel erg stom allemaal, zo voor een dier zeg maar, maar dood Rizanta heeft bij mij op een of andere manier enorme impact gehad.
vervelend van het stappen van DB, bij Bente hielp het enorm het vele werk wat ik met haar onder het zadel heb gedaan, die was van eigenlijk totaal niet stapper na jaar veranderd in prima stapper. Bente is trouwens eergisteren verhuisd naar haar nieuwe stal (nu dus de 3e in 5 maanden tijd...) en ze ziet er goed uit op de foto die ik heb gezien, pak van mijn hart.Citaat:Naar Frensiezal wel even duren voordat je Gwin 'uit je systeem' hebt. Wil niet onnodig verontrustend doen maar bij mij heeft het eerlijk gezegd geduurd totdat ik met Ollie de klik kreeg...., ben echt bijna twee jaar elke dag opgestaan met het eerste wat door me heenschoot dat mijn paard er niet meer was. Ondanks Bente... heb zelf ook het gevoel dat ik er eindelijk weer ben, merk dat ook in mijn werk en dat ik gewoon weer vrolijk ben. Misschien wel erg stom allemaal, zo voor een dier zeg maar, maar dood Rizanta heeft bij mij op een of andere manier enorme impact gehad.

heb aantal vrijdagen vrij, dan werk ik maar 1 dag en driekwart dag nog in de week