@nouvel, sinds mijn verhuizing hier ook geen bospaden, maar onder de man, gelukkig wel bermen te nemen. Eerst zat ik op 500 meter van de bossen. Maar goed, mis daar in tegen de beesten niet. In de zomer stikte het van de muggen en vermeed ik de bossen en dazen hier bij ons, tja vorig jaar vijf doodgemept, dit jaar nog geen gezien. @jenkins, mooi laarzen. tja rijdt slecht met mijn stalgympen.
morgen rondje karren met stalgenootje en vrijdag met stalbaas, zaterdag met 1 van de meiden die op benefiet altyd trouw komt helpen zondag met schoon paps en mams. en vanaf maandag een week lang in de veluwe
biancaaatje
Geplaatst: 01-08-12 13:09
lekker vooruitzicht ngtje. wel groetjes aan schoonfamilie doen van mij.
happytime
Geplaatst: 01-08-12 13:11
sun staat wel op ijzers(van maart t/m oktober) rest van het jaar op blote voeten wat een heerlijk weer vandaag vanmorgen weer ff uitgeleeft met de bosmaaier in de wei
Bicci lekker weekje weg!! Tallechie met de caravan op stap! En gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!! VHU Snuitje nog maar net weggebracht en alweer zin in nieuwe pony Ik weet niet of Tallechie nóg een pony van je over kan nemen hoor, hihi BI lekker ritje gemaakt met Ilona!
Hier nog steeds vrij rustig. Af en toe even bezig met een opdracht inboeken en personeel zoeken en dan weer rust. Net tussendoor naar huis geweest, omgekleed, honden in de auto gegooid, naar stal, daar konden de honden even lekker spelen (en meteen hun behoefte doen, netjes ver weg in de bosjes) en daarna weer naar huis, Beer nog even voeren en hup weer naar het werk. Was van plan om stal uit te mesten maar was al gebeurd Lieve stalhoudster wist dat ik moest werken.
Het is vandaag voor het eerst dat Beer zolang thuis zit zonder dat er iemand is. Zit in de bench want anders vrees ik voor al mijn spullen.
bicci
Geplaatst: 01-08-12 14:22
__PSM__ schreef:
Bicci waar op Veluwe? Vlak bij mij?
wij gaan weekje naar camping boszicht is dat in jou buurt?
@ BI; Beer heeft nog nooit wat kapot gebeten in huis, maar ik durf het niet aan vier uur lang. Én ik ben bang dat hij alleen maar wil spelen met Zhazha en Bubbles en die hebben daar geen zin in. Die zijn gewend om lekker te maffen zolang ik weg ben.
Bicci, dat heb je goed gepland die menritjes En daarna lekker naar de veluwe, ben jaloers!
Ik heb ook weer lekker gemend, niet echt getraind maar meer beetje rond gehobbeld. Waren iemand van stal had 2 kleine meisjes mee en die mochten om de beurt ook even mee op de kar en een stukje sturen. Vonden ze geweldig!
Wij gaan zo auto kijken in zwolle... Ben benieuwd...
biancaaatje
Geplaatst: 01-08-12 16:14
psm, succes met auto kijken, wat wordt het? jenkins, soms ook wel lekker gewoon rond hobbelen. frensie, dan beter geen risico nemen indien niet hoeft.
verder hier rustig gebleven, viel vanmiddag in op mijn werk bij de receptie, geeft weer even bokttijd. Ik hoop dat floris vandaag lekker op tijd gaat slapen, nu wel lekker hobbelweer. Maar goed, vanavond kijken of ik zin heb en floris mee werkt Wei hoef ik niet uit te mesten, heeft mijn verzorgster als goed is al gedaan. Dat scheelt weer.
@biancacoo; je typte dat je het knap vond dat ik het rijden steeds weer probeerde, maar dat is niet zo hoor! Ik heb gewoon een braaf knolletje Die vindt het bij wijze van ook goed als ik hem opzadel en 3 kwartier middenin de bak stilzet terwijl ik erop zit Gisteren met die galop ook, rug in de kramp, zie dan maar eens te zitten en terug te nemen naar stap.. Dus ik heb me voorover op zijn hals gegooid en alleen maar ho gezegd Dan gaat ie lief stappen (ondanks dat ie al 2 weken verder niks gedaan heeft )
Heb het volgehouden vandaag! Keitrots op mezelf! Nu net thuis, net nog gauw bij het buurbedrijf een vriend wezen feliciteren met zijn dochter
Ga nu gauw de was ophangen, daarna eten maken, dan de douche in, en dan maar gewoon plat op bed, want het gaat niet goed
Biancacoo
Geplaatst: 01-08-12 18:07
Aks..toch vind ik het knap..en didd's is zijn gewicht 100 x in goud waard !! topknol !!!! zoontje is 3e geworden in de optocht..hij was helemaal blij !! zo lief..zal nog een fototje plaatsen.