Maisie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, fijne dag vandaag.
Maisie
Geplaatst: 21-12-14 10:52
Dankje biancacoo
Biancacoo
Geplaatst: 21-12-14 11:16
Hoop dat je lekker verwend bent met kadotjes Maisie !!!
Zooo....heerlijk getraind met alle 5 de hondjes....halve rit gestaan op mijn quadje..en mijn lijf...valt me reuze mee..haha.. Fijne dag vandaaaag !!
happytime
Geplaatst: 21-12-14 11:34
van harte gefeliciteerd maisie leuk vhu in een blad,fotoooooo de hussen hebben ook weer gelopen in 5-span! ik duik maar weer ff onder mijn steen....gisteren weer eens ouderwets wezen stappen hmmmm ben geloof ik geen 20 meer.....
tine10
Geplaatst: 21-12-14 11:42
Maisie: van harte Bianca: lekker met alle honden op pad geweest HT: is geen 20 meer
Ik heb net lekker met Rembrand gereden, voor het eerst ca 10 minuten draf (wel soort van verzamelde draf ivm gladde bodem). Ging lekker. Straks nog naar de vereniging om even aangespannen kur op muziek te oefenen.
Gisteren heeft zoonlief s morgens zijn kur nog met juf geoefend. Hij moet hem meer aan de teugel hebben, maar verder ging het heel erg goed, in ieder geval keurig op de muziek. 's Middags/'s avonds op verjaarsvisite geweest, was erg gezellig.
Fijne dag allemaal
avaluna
Geplaatst: 21-12-14 13:21
@Maisie: van harte gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van
VanHuisUit
Geplaatst: 21-12-14 15:47
Hoera voor Maisie fijne dag!
Wat heerlijk Biancacoo alle vijf Ht is een partyanimal haha Fijn Tine dat je even hebt kunnen draven
Vanochtend rustig rondje van 16 km gedaan zit ik voor deze week toch nog op plm 35 valt niks tegen. Ollie liep weer als een zonnetje
Wij zijn nog even in groningen geweest, schepen kijken bij de kerstmarkt !! supergaaf om te zien. maar..nu ben ik wel op zeg maar.
Fototjes van mijn 5-tal...dat was gaaf....toch weer anders als met 4.....en ze liepen als een trein..zo trots op ze..heerlijk even alleen aan de hondjes denken..en niets anders..hoofd leeg...fantastisch !!
fototje bij terugkomst bij de auto. waterdrink pauze bij "schoon" watertje.. beetje wazige foto.....te snel voor telefoontje..haha..
VanHuisUit
Geplaatst: 21-12-14 16:12
Wat gaaf Biancacoo mooi zeg zo'n hele 'kudde' honden (oja dat noem je roedel ). Nog ff nagekeken, deze week 38 km gedaan. Gaat dus goed met 't schema
tine10
Geplaatst: 21-12-14 17:25
VHU: lekker op de hobbel Bianca: stoere acties weer. Zo gaaf om te zien. Wat zien ze er nog schoon uit bij terugkomst.
Vanmiddag kur geoefend, was weer even denken hoe mijn proef ook alweer ging, had hem al een tijdje niet gereden. Maar ik was tevreden. Amerigo lijkt er steeds meer aan te wennen. We hadden Samoerai ook mee, kon ze lekker wennen aan de herrie van muziek en van de wagens. Nou, het interesseerde haar helemaal niets. En onverwachts heeft ze voor het eerst ook nog een menhoofdstel om gehad, en er even mee door de bak gelopen. Nou, dat interesseert haar echt totaal niets.
Het is dat we het financieel even wat moeilijker hebben, anders kocht ik meteen tuig Zoals het lijkt, kan ze zo voor de kar. Heerlijk zo'n makkelijke pony.
Nou, alles is gepoetst, gesopt en ingepakt voor Patrick zijn allereerste kurwedstrijd. Alleen pony moet nog in bad, maar dat doen we morgen pas. We hebben er erg veel zin in, ik ben heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan. Ik hoop dat ik de gelegenheid heb om hem te filmen, dan zal ik het hier nog wel plaatsen.
Biancacoo
Geplaatst: 21-12-14 17:51
Gaaf Tine. ik duim voor je zoontje en kur op muziek, trouwens wel spannend voor Patrick. Fijn dat samoerai het zo goed doet.
vhu, mooi op schema zo !! superlekker !!
En idd..die honden hebben een soort zelfreinigende vacht.....hahaha..... 1 water plas was echt heeul diep....tot over hun buiken erdoor zo'n 50 cm diep..en mijn quadje viel bijna om...ben aan 1 kant gaan staan op treeplankje...zadel onder water..haha..bijna gekanteld..hihihi....briljante actie..en blij dat mijn zoon niet mee was...want dan hadden we in die diepe plas gelegen...
VanHuisUit
Geplaatst: 21-12-14 21:23
Bijna kopje onder, gelukkig ging het goed Geweldig van Samoerai moet zeggen dat toen we Ollie beleerden die ook werkelijk nooit ergens van geschrokken is, liep er zo mee weg, met alles. Met of zonder oogkleppen maakt(e) haar ook niets uit, sulky, tweewieler of vierwieler ook niet. Geeft vertrouwen zoiets. Alleen vond ze in de bak dus totaal niets
Heerlijk ook dat ze zo cool blijft onder de muziek en die Amerigo op zijn oude dag doet het toch steeds weer beter
Net Kerstcadeautjes voor mezelf uitgezocht met zo'n bon van het werk. Geef al jaren alles aan goede doelen en had voor dit jaar zoiets nu wil ik iets voor mezelf dus citruspers, paar mooie lampjes en jawel, een nieuwe elektrische tandenborstel uitgezocht
Biancacoo
Geplaatst: 22-12-14 08:51
Goedemorgen. Leuke kerstkado's Vhu !!
Ava..hoe ist nu ?...
wat een storm afgelopen nacht...brrrr....
hoop dat jullie de dag doorkomen vandaag...
janouk
Geplaatst: 22-12-14 09:12
Hier stormt het nog steeds, windkracht 8. gisteren de kur weer eens gereden. Volgende week demonstratie rijden in Lisse. de vakantie voor janouk is voorbij, de traing weer beginnen.brrrrr
fijne dag allemaal
tine10
Geplaatst: 22-12-14 09:36
Goedemorgen
Janouks vakantie is voorbij Bianca: wat een woei he? Kun je wel iets met de honden doen? Ava: hoe gaat het inderdaad nu met je? VHU: heeft zichzelf eens verwend.
Nou, ik ga Amerigo soppen.
avaluna
Geplaatst: 22-12-14 09:47
Heerlijk zo met de hondjes, Biancao . Janouk mag weer aan de slag en Amerigo wordt opgepoetst! Leuke cadeaus uitgezocht, VHU!
Het duurt me allemaal veel te lang .
Biancacoo
Geplaatst: 22-12-14 09:53
Ava.... zo waardeloos...
De honden hebben (gelukkig) vandaag vrij..gisteren viel er ook al een dikke tak net naast ons...... hoop dat vandaag al het losse hout uit de bomen stormt in het bos...kan ik tenminste morgen veilig op pad met ze....
mijn man is bezig met de planning van strooidienst e.d.....en hij ziet aankomende zondag sneeeeeeuw !! sorry....
Sneeuw?????!!!????? Nee hoor geloof ik niks van. Die wind mag ook wel weer gaan liggen. Gerrit moet het dak van de schuur op. Maar dan moet het toch echt minder gaan waaien.
Janouk weer aan de bak. Tine aan het soppen. Bianca bijna tak op het huis.
Straks maar even de kerst boodschappen doen. Fijne dag allemaal
Biancacoo
Geplaatst: 22-12-14 11:38
ik zie op de radar ook geen sneeuw..eigenlijk alleen maar regenregenregen.....blegh....maar sneeuw voor 1 dagje zou leuk zijn...haha...denk niet dat hij gelijk krijgt......maar wie weet....mijn man's weerprogramma is een stuk professioneler als dat online programmatje van mij...hahaha...
tak was bijna op de honden..met trainen...
VanHuisUit
Geplaatst: 22-12-14 14:00
Is eng he als er zo'n tak opeens naar beneden komt, heb het met Snuitje een keer gehad, menden we door het bos waaide er ook een hele flinke tak zo naar beneden precies naast me Ik wil echt geen sneeuw! Nouja.... om jou een plezier te doen Biancacoo af en toe heel even Amerigo moet weer schoon doe je hem dan wel helemaal wassen Tine? Lijkt me zo koud... Ava kan me zoooooo goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent hoe is het met Romeo eigenlijk, met het door-rijden? Janouk moet weer aan de bak Baudyh kerstboodschappen.... moet ik ook nog doen....
Vandaag even ernstig uit mijn rol van altijd begripvolle en zeer geduldige paardenpersoon gevallen pony's moesten ontwormd en Ollie en Hero dat is totaal geen probleem. Maar Ber zo zeg was er opeens helemaal klaar mee, vooral omdat ze totaal respectloos dwars door/over me heen wilde en steigeren en te keer gaan dus ik ging ook tekeer (verbaal) en gaf een paar flinke duwen en dreunen (kon ook niet anders of ik was ondersteboven gelopen in de box).... wat denk je... staat ze opeens poeslief stil ik was helemaal verbaasd. Spuit kon ik er niet meer indoen want die was ondertussen dus leeg (morgen maar nieuwe ophalen) nog maar even met haar gewandeld ook zeer kalm en gedwee naast me en normaal in haar stal kunnen zetten. Ze ging echt als een keurig meisje netjes eten en geen gezeur meer. Was echt Zag Hero en Ollie ook zo uit de box kijken van heb je haar weer, kan dat nooit normaal.
Daarna thuis hele reep Tony Chocolony opgegeten. Was ik wel aan toe
Biancacoo
Geplaatst: 22-12-14 14:09
oh....stoute Ber.....die denkt ermee weg te komen......ondeugend ding !! Haha...kan me die blikken helemaal voorstellen van Ollie en Hero..haha.... komt wel goed !! kost wat tijd..
Janouk weer aan de slag.....
happytime
Geplaatst: 22-12-14 15:34
die ber....julia is ook zo'n portret alleen als die ophoog komt kan ik er makkelijker bij (noem haar ook altijd piggelmee) showtime was altijd wel moeilijk met wormenkuren,kwam doordat ze in utrecht 5x daags spuit medicijnen met appelmoes kreeg,maar moniqueje werd wel slimmer: hoofdstel aan en spuit achter het bit schuiven en floep....weg wormenkuur zo in het bekkie! (tja wie klein is moet slim wezen bij een groter paard) tjonge wat een woei vandaag zeg,en las ik sneeuw???? wauw heb ik wel besteld tussen kerst en nieuw jaar.....en dan foetsie weg met die zooi en dan mooi vorstweer met zonnetje tot maart
janouk
Geplaatst: 22-12-14 15:37
Mevrouw Drakenstein heeft iets nieuws bedacht.
Ik doe net de paarden in de hoop dat ze rustig blijven en dat lukte goed, tot mevrouw Drakenstein erbij kwam. Terwijl iedereen aan het hooi ging, deed zij net of het hek naar de wei open was, grrrrrrrrrrrrrrr, door de schuilstal, de gang in naar de wei en daar steigeren voor het hek naar de wei. De wei is al een maand dicht voor de paarden en dat weet ze best. Maar de andere paarden werden helemaal gek. Die dachten dat de wei echt open was. Beng bong bang, alles in en op elkaar toen ze er achter kwamen dat het hek dicht was.
Elke keer als de rust terug is gekeerd, flikt ze het opnieuw en steeds trappen ze erin.
VanHuisUit
Geplaatst: 22-12-14 16:07
Hahaha ze verveelde zich gewoon ff gein trappen
Dat met het hoofdstelletje aan en dan floep wormspuit erin vind ik een goede tip HT, ga het morgen direct proberen ik moet wel eerlijk zeggen had van dat spul uit die spuit op mijn hand gekregen.... zo dat is echt heel vies, gaat qua lucht bijna niet van je handen af. Als het zo vies smaakt als het ruikt kan ik me er toch ook nog wel iets bij voorstellen (wat niet wegneemt dat ze die zooi gewoon in haar mond moet krijgen want moet ze toch ontwormen....). Ze flipte overigens direct op het zien van de spuit zelf al voordat er uberhaupt ook maar iets in haar mond zat en bij 1e poging was het al bal.... en ging de inhoud van de spuit dus overal heen behalve in haar mond
avaluna
Geplaatst: 22-12-14 18:06
Hahaha, die Ber moest even aangepakt worden en HRB; ongelooflijk wat is ze toch slim . Met hoofdstel en bit lijkt me idd geen verkeerde tip. *besef hoeveel geluk we hebben dat ze hier eigenlijk altijd wel de wei op kunnen *
Met Romeo gaat het goed; kreeg vandaag een heel leuk filmpje van de schriktraining waar vandaag aan mee gedaan heeft. Duurt wel lang, hoop hem snel te kunnen halen, maar ja, kon/kan er nu natuurlijk niks mee en ook dochterlief niet helpen. *hoop is weer gevestigd op mijn volgende afspraak bij de orthopeed...*. Vandaag lekker de hele dag door bezoek gehad en lekker verwend , nu even verder uitpuffen op de bank en wachten op manlief, dan nog even snel wat in elkaar flansen qua avondeten . Morgen samen de laatste inkopen doen en nog wat cadeautjes afgeven.