Maisie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, fijne dag vandaag. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Zoals het lijkt, kan ze zo voor de kar. Heerlijk zo'n makkelijke pony.
moet zeggen dat toen we Ollie beleerden die ook werkelijk nooit ergens van geschrokken is, liep er zo mee weg, met alles. Met of zonder oogkleppen maakt(e) haar ook niets uit, sulky, tweewieler of vierwieler ook niet. Geeft vertrouwen zoiets.
dus citruspers, paar mooie lampjes en jawel, een nieuwe elektrische tandenborstel
uitgezocht
zo waardeloos...
doe je hem dan wel helemaal wassen Tine? Lijkt me zo koud...
hoe is het met Romeo eigenlijk, met het door-rijden?
pony's moesten ontwormd en Ollie en Hero dat is totaal geen probleem. Maar Ber
zo zeg was er opeens helemaal klaar mee, vooral omdat ze totaal respectloos dwars door/over me heen wilde en steigeren en te keer gaan
dus ik ging ook tekeer (verbaal) en gaf een paar flinke duwen en dreunen (kon ook niet anders of ik was ondersteboven gelopen in de box).... wat denk je... staat ze opeens poeslief stil
ik was helemaal verbaasd. Spuit kon ik er niet meer indoen want die was ondertussen dus leeg (morgen maar nieuwe ophalen) nog maar even met haar gewandeld ook zeer kalm en gedwee naast me en normaal in haar stal kunnen zetten.
heb je haar weer, kan dat nooit normaal.
(noem haar ook altijd piggelmee) showtime was altijd wel moeilijk met wormenkuren,kwam doordat ze in utrecht 5x daags spuit medicijnen met appelmoes kreeg,maar moniqueje werd wel slimmer: hoofdstel aan en spuit achter het bit schuiven en floep....weg wormenkuur zo in het bekkie!
Mevrouw Drakenstein heeft iets nieuws bedacht.
ik moet wel eerlijk zeggen had van dat spul uit die spuit op mijn hand gekregen.... zo dat is echt heel vies, gaat qua lucht bijna niet van je handen af. Als het zo vies smaakt als het ruikt kan ik me er toch ook nog wel iets bij voorstellen (wat niet wegneemt dat ze die zooi gewoon in haar mond moet krijgen want moet ze toch ontwormen....). Ze flipte overigens direct op het zien van de spuit zelf al voordat er uberhaupt ook maar iets in haar mond zat en bij 1e poging was het al bal.... en ging de inhoud van de spuit dus overal heen behalve in haar mond
.
*
, nu even verder uitpuffen op de bank en wachten op manlief, dan nog even snel wat in elkaar flansen qua avondeten
.