gem druk aan het pakken voor op de boot straks, een goede voorbereiding is inderdaad het halve werk.
Janouk weer aan het werk voor de wagen, fantastisch nieuws
Ollie "echt"aan het mennen, wat heerlijk VHU dat het zo fijn gaat en gefeliciteerd met je nieuwe functie
Een
voor Aks en vriend. Leuk topic van Diddle!Ben je al weer een beetje bijgekomen Tine? Fijn dat het beter gaat met je pols.
PSM; nog aan het nagenieten? Wat een mooie foto's
Voor iedereen die ik ben vergeten
Hier weer een beetje bijgekomen vandaag van een erg drukke week en weekend. Goede nieuws zoonlief mag zaterdag de 29e afzwemmen voor A. Toppertje!
Paardje gaat helaas wat minder. Voor de wagen erg gespannen. Morgenavond les van degene die haar heeft beleerd. Geeft mij veel vertrouwen dus we zullen het wel zien. Heb haar deze week ook niet meer ingespannen omdat het bij haar te veel spanning opleverde. Beter dus even wachten tot morgenavond. Wel een paar x gelongeerd, was net een bommetje. Staan nu ook op een ander stukje wei en blijkbaar zit er erg veel in het gras (we doen wel aan strookbegrazing) want alle paarden zijn ontzettend fris. Duurde dus bijna een half uur voordat ze het teveel aan energie kwijt was en aan het werk ging vandaag. Heb net gedaan of ik gek was, ze bleef maar aangalopperen en daarna wegspurten of half bokken, hinnekken etc. keek me af en toe lachend aan leek het wel. Hi hi. Uiteindelijk liep ze best redelijk en over de rug.
nu nog de wagen erachter 

Ollie heeft ook wat schaaf/brand/schuurplekjes gehad maar toen ik bij de korf stukken eruit had geknipt waar het schuurde was dat over. Ze heeft nu alleen nog kale plekjes van het halster. Zonder korf is nog steeds geen optie, ik heb het 2x geprobeer, een uurtje of twee maar en dan is ze weer echt veel te opgezwollen en staat hele buik strak

Zo'n lompe boerenl*llenactie. Daar zou die stadse dame niet op komen 

. Maar misschien binnenkort geluk... hoor ik vandaag of morgen.
.
)
zonde 't paard. Veulen naar buiten geperst met dichtgenaaide doos... 

, oei, arme merrie