Citaat:Ik vind Snuit echt een plaatje ik wil hem hebben.
Het is dan mijn eigen pony maar ik moet eerlijk zeggen dat hij eigenlijk helemaal geweldig is (voor wat ik wil he)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
L_Rivaldo schreef:Leuke foto's buck!!
Vandaag bij het lesgeven ging het even niet zoals verwacht, daarna kon ik moeilijk de draad op pakken we waren best geschrokken. Tum en anna waren al aan het instappen en ik hielp maria met rivaldo. Op dat moment hoor ik anna schreeuwen.. stond ze op de grond en tum met mijn nieuwe zadel aan het rollen. Ik schrok me rot. Anna was erg geschrokken want die vertelde mij dat hij op haar lag en ze moeilijk weg kon komen. Ze vertelde mij dat hij een trap had gegeven, (ik vermoed door het rollen).. Ik ben zo geschrokken maar probeerde erg rustig te blijven en heb anna gelukkig wel op tum weer gekregen en zijn we rustig rondjes gaan stappen met mij ernaast. Maar toch zit het mij dwars dat hij dit deed! Gelukkig goed afgelopen, ze was zo geschrokken dat ze al die tijd zo stil gebleven is en ik het niet gezien heb (gebeurde achter mij) ze vertelde dat ze dacht dat hij moest plassen (en ze wist ook niet dat een paard dit kon doen)
L_Rivaldo schreef:Ze zaten er beide op moest alleen bij de een de beugels wat langer maken en toen gebeurde hetIk herken precies anna daarin.. Ze is ook opeens bang geworden van draven.. geen idee waarom.. maar als rivaldo zijn drafje doet vind ze het altijd te hard waardoor hij ingehouden wordt en gaat stappen. Nu heb ik haar een tijd terug alleen genomen aan de longeerlijn en toen ging het super.
Sumic dat is inderdaad ook schrikken, het ergste vind ik nog dat ik erbij was en ik het niet opgemerkt hebWil nu weer gewoon 1 op 1 lesgeven zodat dit niet meer gebeurd, ook helaas gezegt dat de meiden maar effies niet meer op dinsdag zelfstandig moeten gaan rijden (dan verzorgen ze ze altijd)
Heb ook heel erg zitten twijfelen of ik die disselriemen eraan zou doen...Citaat:Als ze zo braaf zijn als op het filmpje is er natuurlijk niks aan de hand, maar als 1 van de 2 schrikt heb je toch een probleem.