Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
toch geen space-cake waardoor je allemaal arrensleetjes gaat zien?
) nu regen
en ik moet zo nog naar Leiden, heb Kerst-etentje van mijn 'werk' (sabbatical werk). Wel leuk om collega's even te zien.
had de dekens er maar afgehaald, was zo warm. Natuurlijk alle drie enorm rollen in de nattigheid, ze zagen er niet uit
Heb besloten het trainen van de paarden uit te stellen naar de middag (wat mij eigenlijk niet zo heel goed past, had dan willen slapen), in de hoop dat er dan iets minder regen is. Wat een water :-(. Het gaat ook niet lang meer duren voor de sloten gaan overlopen in de wei. Bah, niets aan.
dus ff lekker flink kunnen gassen (op mijn manier is allemaal nog erg beschaafd hoor
) met Ollie. Hadden we even nodig. Ze liep super fijn
). Maar goed dat is planning .... hoe het uiteindelijk uitpakt weet je maar nooit want pony moet het wel aankunnen/verwerken en ik ook
raar beest. Wordt er misschien ook bij jullie geknald Baudyh, dat hij daar van slag van is? Veel succes met de wedstrijd
Kaap Verdië ben er nog nooit geweest maar hier in Rotterdam wonen wel veel mensen die daar vandaag komen.

nou ja....ik heb ze maar soep gegeven...straks maar trainen met ze.....de anderen waren nog niet wakker..kwamen met van die slaaphoofden uit hun hok.......hahaha...komisch gezicht..helemaal uitrekken..en gapen... 
Veel plezier zo met trainen. Hier is het eindelijk droog. Denk ik... Ik zal later vandaag even proberen te scannen. Nu beetje druk.
pony's stonden vanochtend al om 8.00 uur buiten en toen ik ze om 17.00 uur binnen ging zetten kreeg ik dus net een enorme bui over me heen was echt in een keer door- en doornat. Snel onder de douche, omkleden en nu naar vrienden soort Kerst-diner met twee andere stellen plus de kinderen doen. Is altijd erg gezellig dus zin in
Biancacoo lekker getraind
op het filmpje is een top kur te zien maar kon hem nog niet bekijken komt nog
en Maisie had nog lekker getraind
en Tine heeft het NRPS blaadje gezien waar we in staan maar ik heb het zelf nog niet gezien **ben zoooooo nieuwsgierig** ze zouden hem opsturen, hoop dat het nog komt
En fijne avond