[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 23:09

Super gedaan!!!!!!!

lanouska

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 00:15

Yep ook super trots op uzma. Harry ook 2x 1ste met 195 en 209 en 3de in de vaardigheid. Jelmer 177 en 190 en 2de in de vaardigheid.

Lig nu in bed in coevorden, morgen nog op wedstrijd naar zuidwolde.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 07:39

Knap gedaan lanouska !
Tine knappe zoon !
Zonnetje schijnt hier nog lekker.
Fijne dag allemaal.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 08:01

*kan eindelijk de foto's openen van PSM*

prachtig meid!!
en mooi weer, geweldig!!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 08:26

Goedemorgen

Het weer lijkt nog mee te vallen, dus ik ga zo lekker een bosrit onder het zadel maken met zoonlief. Daarna Thabor nog even pesten.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 08:28

Toppers lanouschka en zoon tine. *\o/* Stiekem jaloers, ik wil ook zo graag weer aan t werk met janouk.

Fijne dag allemsll

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 08:36

Janouk: kan ik me heel goed voorstellen :(:)

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 11:32

Goedemorgen

Wij zetten de punten reeks gewoon voort. Vandaag met jong paard op wedstrijd geweest. Eerste x dat ie mee was. In de 1ste proef 192 en 2de proef 201 in de vaardigheid 3 balletjes.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 12:30

Is dit dan weer een andere dan die bij ons mee was?
Super gedaan hoor!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 12:38

Met Harry mee geweest. Harry had nog een jong paard. Die nog niet op menwedstrijd was geweest. Paard was super braaf. Staan nou weer op het zuidenveld. Moeten nog 2 amazone's starten.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 13:57

Die Lanouska is een soort rondrijdende reporter en wat een super punten _/-\o_
Iedereen lekker bezig, het waait hier gigantisch en flinke zon erbij :) alleen vanochtend heeft het even heel hard geregend, maar toen zaten we nog net niet achter Ollie.

Hier heerlijk gemend, ze liep zo fijn te sjouwen. Was wel erg fris :# denk door combi van wind en eigenlijk had ik haar willen longeren maar dat ging niet want er was les in de bak. Maar doordat ze zo fris was wel fink kunnen laten werken op de bospaden, mooi dat koppie erop, kont eronder <3 't gaat steeds beter en meer op echt mennen lijken ipv op braaf rondjes rijden :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 15:52

Hier zelfde weerbeeld VHU. Vanmorgen zon, toen we terug waren flinke regen en nu weer zon en harde wind.

Daardoor zit ik nog een beetje te twijfelen of ik wel zal gaan mennen met T. HIj heeft 5 dagen niets gedaan en harde wind.......

En Lanouska vanmorgen op menwedstrijd en nu weer op het Zuidenveld. Echt niet normaal....

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 16:11

Ik had niet zo in de gaten dat het zo enorm waaide.... :=
Word er zelf ook altijd beetje nerveus van :o maar mijn topgroom was er, met haar durf ik vrijwel alles, da's superfijn.

Heb je dan anders niet zoiets Tine richting manlief of hij anders even drie kwartiertjes of zoiets bij je op de wagen wil?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 20:58

hier ook onwijze storm :=
Met Dids 3 kwartier gedressuurd in de wei!
Hij was braaf. Maar heb 'm wel een keer flink laten schrikken, hij blééf maar traag zijn, en op een gegeven moment gaf ik zonder na te denken een zwieper met de zweep.. :oo O:)
Boodschap was wel duidelijk O:)

Nu eindelijk thuis. En een tosti eten :9

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 21:38

Heb Thabor eerst even gelongeerd en daarna ingespannen met man achterop. Ging goed gelukkig. Morgen springles.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 21:45

Jeetje, storm bij jullie? Hier wel een lekker zeil-wappertje (kinders op waterscouting hadden dus geluk), maar zeker geen storm!

Gefeliciteerd Lanouska en Tine's zoon!

Drukke dag vandaag. Eerst alle speelgoed-rommel en weekendtassen kleding bij elkaar gezocht, dat vandaag alvast naar het schip moet voor de lange reis (zodat we alleen handbagage hebben in het vliegtuig), poezels ook in de reisboxen, en veel noodblikken / pakken voedsel gehaald waar we vorig jaar in Hongarije en Novi Sad te kort aan kwamen. Zoals blikvlees, rijst (vorig jaar bleek alles pap te worden), instant-aardappelpuree, hagelslag etc etc. Daarna alles naar Neuss gebracht (daar lag het schip).

Eind middag naar stal, daar eerst meegereden met een beleerpaardje dat voor de eerste keer voor de koets ging (was erg braaf, behalve door de regenplassen), en daarna Moos aan de stapmolen + box mesten.
Er zijn verschillende nieuwe paarden op stal, allemaal om te beleren, waaronder een hengstje, die vnaaf uit de paddock gebroken was, en vrolijk langs de merries stond te paraderen. Gelukkig geen van allen hengstig, en ze joegen hem weg, zodat ik hem gelukkig makkelijk te pakken kreeg.
A., de andere hengst, vond het helemaal niks dat de nieuweling achter zíjn merries aan ging :D .

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 08:23

Goedemorgen

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 09:55

Goedemorgen,

Nog even een wedstrijdverslag van gisteren. Als 1e met robin starten in de B. Hij was super braaf op de
trailer met inspannen en losrijden. Dus heel tevreden. Proef ging zoals ik verwachte op rechts is ie nog
zo krom. Maar het regende ook en waaide enorm en hij was niet bang van de hekjes of het jury hokje
wat bijna in de bak stond. Resultaat 165 punten.

Daarna robijn voor zijn Z debuut. Helaas 2 van de 3x verkeerd aangesprongen maar verder ook wel
goede stukjes. 198 punten.

S'middags nog 4x ZZ vaardigheid en daarbij allebei 1e manch 1 bal en 2e manch foutloos.

Was wel een lange dag smorgens om half 8 weg en s'avonds pas rond 8 weer thuis.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 11:12

Update Janouk
Vandaag voor het eerst na 7 weken blessure leed weer voor de koets stappen door het bos.
Ze liep mooi zuiver, grote passen. 5,6 km per uur gemiddeld, dat is netjes voor haar.
Het tuig moest wel 2 gaatjes ruimer, oeps, 7 weken stil staan doet een Haflinger figuur niet veel goeds. :Y) haha

Weet je trouwens wat heel eng is: ...................................als er 6 duikers uit het water omhoog komen, al borrelend met luchtflessen, net als jij daar, lieve schattige onschuldige Haflinger, langs loopt. En als er dan nog een sukkel uit het water stapt en vervolgens deze kikvorsman vergeet dat hij flippers aanheeft en met volle bepakking voor je op de grond stort, dan wordt het pas echt heeeeeeeeeel eng. *\%/*

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 11:30

*\o/* super wat fijn Janouk! En die kikvorsmannen Ollie zou een hartverzakking krijgen :oo en ik ernaast vrees ik :+

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 11:57

maisie mooie wedstrijd gemend met de ponys (tenminste, dat maak ik op uit het verslag. De punten zeggen me niet zoveel :') )

en janouk ook weer soort van back on track :D
Hoe keek ze met de neerstortende duikkikker? :=

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 12:49

Aks met robin had ik 180 punten moeten hebben voor winst en met Robijn 204.
Maar heb idd lekker gereden en genoten van mijn pony's en mn nieuwe wagen.

Janouk ook weer aan het werk zag de foto's op facebook. Fijn hoor !!!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 22:16

Hier vandaag helaas paardloos.. Morgen op zoek naar een nieuwe graaskorf. En even mennen.

Hoop dat ik mijn hoofd erbij kan houden. vriend wordt net gebeld, vrouw van collega zeer plotseling overleden.. Beetje shock..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 22:21

AKs: :(:) voor jou en je vriend
Maisie: Lekker gereden, maar niet genoeg punten helaas. Maar wel super vh gereden.
Janouk: hilarisch verhaal en top dat Janouk weer aan het werk kan. Wat zul je hebben genoten!

Vanmorgen heerlijke springles gehad. Zoonlief deed het weer super met zijn pony, daarna ik op Thabor. Ik dacht altijd dat het eerste gat op 20 cm zat, maar het toch maar eens nagemeten en zit op 28 cm. Dus zeg maar 80 cm gesprongen vandaag. Topknol.
Vanavond met Rembrand op pad geweest. Heb iemand gevonden die mij eventueel zou gaan helpen met marathontraining. Nou, blijkbaar doen we het toch wel erg goed, want echt les gaan we niet krijgen, was niet heel zinvol. Wel gaan we af en toe samen trainen. Hij heeft zelf ook nog met Rembrand gemend, en vond hem een heel goed paard, heel licht in de hand, heel lenig. Moet alleen nog explosiever worden, dus daar gaan we (nog meer) aan werken.

Nu naar bed, morgen ook weer vol programma.

Edit: iemand een idee waar ik van die grote blauwe tonnen (andere kleur mag ook haha) zou kunnen kopen, om marathonhindernissen mee te oefenen?

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 22:37

Janouk: volgens mij zou ik net zo'n hartverzakking krijgen := .

Vanmorgen in Boxtel geweest, kijken bij de Mentalentencompetitie van Zuid (waarvoor ik in november mee gedaan heb met de demo op P&K). Was leuk, mooie combi's gezien.
Vanmiddag naar Moseltje en kennis gemaakt met een nieuwe pensionklant met een mooie Friese merrie. Weer een Duitse, de 4e (verzorgster meegerekend)..... zo langzamerhand wordt de voertaal op stal nog eens Duits :+