Ze is wel regelmatig, maar ze loopt nog niet als ervoor. Training hervat sinds het weekend.
happytime
Geplaatst: 31-07-12 17:58
janouk: die hindernisjes (of wat het mag voorstellen) in het bos.....vinden sun en ik wel erg leuk onder het zadel....met dank aan de pennymeisjes (want sun kan reuze goed springen
Nouvel
Geplaatst: 31-07-12 18:17
janouk, fijn dat ze wel weer regelmatig loopt, verder zal het weer een kwestie zijn van loskomen en veel bewegen denk... komt vast goed!
Ik ben net thuis Na het werk door gegaan naar stal, wilde een beetje rijden in de bak.. (eigenlijk ook nog even buiten..) maar dat was een heel stom plan Wel eens kramp in je rug gehad?... Nu steekt het heel erg... pfft.. Heb er een half uurtje op gezeten, gestapt.. En 2 keer een lange zijde in galop..
Na de hele dag uitstel ben ik om 18:00 toch op de kar gekropen met Sil ervoor! En het ging super! Soms wat opstand, maar niet zo heftig als gister. Misschien en eigenlijk waarschijnlijk gewoon omdat ik de buitenhand minder streng had dan gister, maar vond dat zowel Sil als ik vandaag beide goed ons best hebben gedaan. Trots op mezelf!
Zal zo even bijlezen maar eerst even update. Vanochtend om 9.00 uur naar stal vertrokken en daar kwam ik uiteindelijk vanavond om zo'n 21.00 uur weer terug We zijn 'even' op en neer geweest naar de andere kant van Nederland om Snoetekop / Snuitje weer te herenigen met zijn oude maatje Alwyn. Het was zo lief, ze herkenden elkaar direct. Heb er ook prachtige foto's van maar krijg ze momenteel niet ge-upload naar mijnalbum.nl .... maar hoop dat nog voor elkaar te krijgen. Ik heb Snuitje er met een goed gevoel achtergelaten en heb er alle vertrouwen in dat Tallechie verstandig met hem omgaat.
Daan ook in het echt bewonderd, wat een heeeerlijk ventje En wat ook erg leuk was nog even met Alwyn gemend, ging heel lekker plus Veale in het echt gezien, kanjer maar zag er fijn uit Dus enorm veel kilometers gedaan vandaag (incl naar stal op en neer, om trailer op te halen .... 600 km) maar ook gewoon gezellig mede dankzij stalgenootje die mee was.
happytime
Geplaatst: 31-07-12 22:29
alwyn en snuit weer samen en tallechie gaat er natuurlijk super voor zorgen(en daan straks ook,wauw die heeft al 2 ponys)
Tallechie ga jij met snuit mennen? Of gewoon als gezelschap?
Lang dagje VHU.
Ik ben ook beetje gaar. Eerst gewerkt van 8 tot 5 en toen nog les van half 7 tot half 8 en was om 9 uur weer thuis en toen nog eten. Robijn heeft flink gewerkt maar we gaan nog steeds vooruit. Ik kan hem nu stukken goed rechtstellen zonder dat hij over de schouder weg loopt.
De bedoeling is dat ik er wel mee ga mennen. Plus de kinderen van stal kunnen op hem rijden. Alwyn is nog niet beleerd, snuit wel. Snuit is type Veale dus moet lukken. Ik heb er toen ook mee gemend toen ik Alwyn ophaalde en dat voelde wel goed toen. Misschien een keer een marathon (indoor), maar zal er geen dressuur mee starten. Zal eerst even met instructeur gaan mennen, misschien wel in dubbelspan. Ik heb daar de spullen niet van, maar instructeur wel
VanHuisUit
Geplaatst: 31-07-12 22:45
wat lief Tallechie die foto's.
Wie weet heeft Tallechie er ook nog een leuke menpony aan, misschien ook niet, time will tell. Maar samen zijn hebben ze het gezellig in ieder geval. Mooi om te zien. Als ik Tallechie niet had gekend, had ik hem niet naar haar toe gebracht. Maar ik heb hier wel vertrouwen in, volgens mij hebben ze wel wat.... Snuitje kan ook onder het zadel (was L springen en B dressuur plus bixie) dus is ook leuk pony'tje voor van die penny meiskes. Had ooit het idee dat onze zoon dat wel met hem wilde maar helaas, helaas, het mocht niet zo zijn. Hij staat daar gewoon leuk. Ben er blij mee.
We zijn tussendoor nog even gestopt hoor, bij Haje even hamburger/frites etc gegeten. Daarna nog stop in Goirle en daarna nog in Rijsbergen, toch overal even mijn/ons verhaal gedaan. En tja, dan ben je zo weer uurtje verder
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 31-07-12 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt
ok ja onder het zadel als penny pony is natuurlijk ook wel leuk voor m !!
leuke foto's van de 2 samen !!
VanHuisUit
Geplaatst: 31-07-12 22:51
Klopt het is echt een penny pony met die lange manen en die 'looks' ik vond het ook echt wel naar dat ik hem die aandacht niet kon geven want hij geniet daar echt van. Dus hoop dat hij veel gepoets, gevlochten en geknuffeld gaat worden.
Vandaar. Ze staan er goed bij. Hij krijgt even de tijd om bij te komen. En ik zie wel hoe het gaat lopen en wat ik met hem ga doen. Veale en alwyn zijn het eerst aan de buurt. En wie weet kunnen de kinderen van de staleigenaren om hem gaan rijden en eventueel Daan. Ze staan in ieder geval samen, dat vinden ze leuk en daar genieten ze van.