Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

lekker voor hem als hij zo aan het werk is geweest toch? Bij ons is het wel makkelijk in de bak, we hebben vaak wel een of twee paarden die beleerd moeten worden staan en dan wordt de bak steeds mooi gesleept
.
.
.
Wat een griezels zeg.
. Ik vind je kar en tuig
Heb je het alleen op Bokt gezet of ook nog ergens anders ?
en als afsluiting heerlijk grieks gegeten
(wat niet goed is) en te zitten een champagneglas 
Nouvel schreef:mooi verslag ollie!
jammer dat ik de komkommer zit nu heb gemist...
foto???
zag er niet zo florisant uit.. ik moest ook een halve zijde mijn adem inhouden en ook nog tandenknarsen om zo te kijken hoe Brutus reageerde... gelukkig is hij wel wat van mij gewend dus hij reageerde nauwelijks 
kan er in m'n hoofd niet heel veel van maken
wil ook fotos 
ben daar echt heel makkelijk in. Als je een beetje toerekeningsvatbaar kunt groomen, en met paarden kunt omgaan, dan mag er bij mij wel gemend worden. Gaat het niet pak ik gewoon de boel weer af
(oud klasgenootje kreeg dids compleet over de zeik voor de wagen.. hoe het d'r lukte weet ik nog steeds niet, maar bij haar heb ik afgepakt
)
). En lekker tegen je stoelkussen aan leunen is ook dat je stevig in die stoel zit.... maar van ontspannen van nek daar zou ik dan wel weer wat mee kunnen (zo ook van schouders/kaak e.d.). Ik merk dat zo'n beetje alles wat ik ooit heb gemend prettiger wordt als ik ontspan in hoofd/hals/schouder/hand
Doe dat vaak ook bewust als het spannend dreigt te worden (met hesjes enzo
).
, deze zijn veel langer dan de shetmaat