Goedenavond,
Heb net aardig wat bij moeten lezen...
@Biancoo, moeilijke beslissing meis, wordt wel definitief zo als je dadelijk je menspulletjes van Melody verkocht hebt
. Ik vind je kar en tuig
Heb je het alleen op Bokt gezet of ook nog ergens anders ?
@VHU, Ik heb ook apart een verstelbaar bokkussen op mijn marathonwagen laten zetten, zodat ik zowel in het midden kan zitten en iemand gezellig naast me kan zitten
@Bicci, echt TOP dat je dit zo voor de organisator hebt kunnen regelen samen met je gespikelde Kanjer
@Frensie, heerlijk om zo een werkend weekend door te komen
@Naaltje, Ik ga zo even je topic bekijken... ik opende die van de sprinkhaan en dacht
@Avaluna, jij ook lekker bezig geweest met de diertjes
en als afsluiting heerlijk grieks gegeten
@Janouk, jammer van de zware bak, wat een mooi verhaal van Image
@Tine, verstandig besluit dat manlief nu al vertrokken is.. pff wat een mist vandaag. Ik ben ook blij dat we allemaal weer veilig thuis zijn.
En verders ben ik het even kwijt
Nu ons verslagje....
Vanochtend zijn we rond 8.30 richting 's_Hertogenbosch vertrokken . Toen Ingrid bij mijn aankwam gaf ze al aan dat het erg mistig was... de heenweg was het wel mistig maar het zicht was op sommige stukken best goed. Rond 10.00 uur kwamen we aan en bij de poort werden we al opgevangen door Jaqueline (stal Equilibrium). Brutus uit de trailer geladen en hij had er zin in want hij stapte vlot richting zijn stalletje en voelde zich ook direct thuis....
Even een rondje over de beurs gelopen (was erg rustig) en daarna Brutus ingespannen voor de clinic van 12.20 uur. Net voordat we naar binnen moesten hebben we kennis gemaakt met Nicole Zoet. Ze vroeg waar ik met mijn mennen tegen aan liep.... Ik gaf aan dat Brutus heel erg kan reageren op mijn spanning (bijv. bij belangrijke wedstrijd...zenuwen). Dit kon ze dan eventueel meenemen.
We mochten de hal in en Brutus liet het allemaal over zich heenkomen en was écht super braaf. Met mennen ben ik me minder bewust van mijn eigen lichaamshouding als bij het 'onder de man' rijden.
Ik moest van Nicole meer recht op op mijn zitbeenknobbels zitten, niet met mijn rug tegen mijn stoel aan leunen, voeten niet voor me uit maar recht onder mijn lichaam neerzetten net alsof je op een stoel zit en met de wendingen mijn heupen (onderbuik) draaien, niet inknikken net boven mijn heup en mijn hoofd recht houden. Ook heb ik heel veel spierspanning in mijn nek met het rijden.... dus dit was even weer een stuk bewustwoording van wat doe ik met mijn lichaamshouding en hoe wordt dat doorvertaald naar Brutus... Ik heb geleerd een komkommer na te doen op de bok
(wat niet goed is) en te zitten een champagneglas
.
Ik vond het leerzaam om te doen, zeker een eye-opener maar moet wel kijken hoe ik het eea kan toepassen in mijn eigen manier van rijden...ik ben nu 'Integrated' 
De beurs zelf vond ik erg stil qua bezoekers en qua stands... het lijkt wel of het ieder jaar minder wordt...
Al met al vond ik de terugreis erg zwaar met die mist en ben ik blij dat alles weer veilig thuis is.
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 20-11-11 23:09, in het totaal 1 keer bewerkt