Hier ook maar een fototje van mijn oude AV en zijn maatje jaarling Devito.

en vanmorgen vroeg, slapende Melody en Missy en hun nieuwe weidegenoot, die op gepaste afstand word gehouden natuurlijk.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

arme dame

hoop met fotos. Zo even kijken, maar eerst een was in het machien en een paar ibuprofen in mijn knar
Heb net gebeld en kon er nog bij.
met schroefgaten deze keer, Snuit en Freddy staan op aankom-dieet en waardeerden de slobber zeer
Freddy is te dun omdat Alwyn alles heel snel opeet (ze staan bij elkaar in de stal) en bij Snuit is het gewoon stress. Ik wil ze eigenlijk nog tot en met 11 juni bij Rizanta laten staan omdat a. mijn wei nog niet zo enorm gegroeid is (zal nu wel gaan gebeuren met die regen) en b. ik heb het heel erg druk en dan is het fijn als ze gewoon verzorgd worden en ik niet steeds op en neer hoef naar de wei, mest rapen etc. 

)
wordt dan wel eens moe van mezelf
omdat ik anders als een soort tuigpaard in uitgestrekte draf over het ruiterpad dender.... om vervolgens bij de 1e de beste eekhoorn weer stil te staan
) erbij als je Dirk de Duif tegenkomt, of Egbert de eekhoorn. Zijn ook hele gegronde angsten van dat paard van jou
)
Bovenkant is soort lycra, onderkant soort multigrip, zit heel lekker. VanHuisUit schreef:@Askazita zou gewoon beginnnen met lange lijnen met bitje dat je met rijden ook inhebt. Dan menhoofdstel om en ook dat bitje er in. En als dat allemaal goed gaat als je hem voor de wagen zet eerst dat bitje erin laten en dan kijken wat je eigenlijk nodig hebt. Liverpool vind ik zelf wel erg fijn bit omdat je het op zoveel verschillende manieren kunt instellen. Ter vergelijking: Rizanta loop voor de wagen op liverpool en dan leidsel door bril, onder het zadel op dubbel gebroken aurigan trensje. Dus het is niet zo dat een liverpool per definitie heel hard is ofzo ligt er net aan hoe je hem gebruikt en hoe je leidsel ophangt. Dus als je nu een bitje wilt kopen, alvast, zou ik een gewone liverpool nemen met losse scharen.
En dat wordt voor jou nu ook stiften draaien van het weekend, mits Rizanta voldoende is hersteld.
met het resultaat.
, ik ben nog steeds niet helemaal opgedroogd
breedbekkikkertje

. Ik zeg; 'dat is knap, want al mijn overige winstpunten van dezelfde dag, die in dezelfde ring verreden staan wel geregistreerd '.... ehhhhe ik ga het even nakijken mevrouw
. Na een paar minuten komt ze terug aan de lijn en krijg ik te horen dat er een fout in het systeem zit en dat mijn winstpunten alsnog worden geregistreerd'. Dus ik zou zeggen, controleer regelmatig of alles wel klopt