Inderdaad jammer dat het zo rustig is hier.
Ik heb vanmorgen een uurtje droog gemend met Samoerai. Ging heel erg goed. Ook voor het eerst door een fietserstunnel gegaan. De eerste keer voor de zekerheid even naast haar gelopen, terug gewoon erachter. Het is toch zo'n heerlijk koele pony. Daarna nog met Rembrand op pad geweest. Die moet nodig aan het werk, want hij was flink aan het klieren. Schrikken, omdraaien en dat soort fratsen. Dan is hij toch best hoog als je erop zit. Helaas vond ik de bodem te glad om te draven. Anders hebben we straks weer andere problemen. Maar goed, ik probeer maar te denken dat het dus wel goed gaat met hem, als hij zo fris is.
Gisteravond had zoonlief nog les met Amerigo en wow, wat ze daar lieten zien.... heb zo zitten genieten met het kijken. Als hij dit nog eens zelf voor elkaar kan krijgen. Maar ja, zoonlief groeit momenteel weer flink, dus ik ben bang dat het niet lang meer duurt, dat hij er te groot voor wordt.
Nou, ik ga snel eten koken. Fijne dag nog verder. Hier schijnt de zon heel lekker. Hopelijk droogt het buiten een beetje op