Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en heb het ook nog eens druk met school haha. Vrijdag na de les neem ik mn tuig mee naar huis om t schoon te maken, mn tweewieler doe ik dan wel ff snel voor mn proefje, moet al om 10:10.
Hoop dat het me wel bevalt, zal iig erg wennen worden van ruim 90 paarden naar 2
voelen.... heb botontsteking gehad in mijn been na operatie weet dus waar je het over hebt ernstig heel vreselijk verschrikkelijke pijn
Als het na 2 dagen niet beter is antibiotica aan laten rukken hoor het is bijna onmenselijk die pijn.
. Maar Freddy, ai, zo vervelend. Hij is vorige week onder handen genomen door de tandarts en... hij is echt aan het vermageren. Heeft last van zijn bekkie vrees ik. Was vandaag wel weer vrolijk in de paddock, maar hij is echt mager geworden
en Snuit is nog steeds niet echt hersteld van zijn Belgisch avontuur. Was ook vrolijk maar zoveelste teek eraf gehaald en hij blijft schralig. Dus vanaf vandaag even extra middelen ertegenaan gooien, slobber en luzerne.
.. was dag van aangespannen paard, leek mij erg leuk.
Snuit is gewoon een mannetje dat niet van verhuizen houdt, dat is wel duidelijk nu. Alwyn interesseert het volgens mij allemaal niet zo als hij maar kan eten. Dat is zo'n vreetbobbel echt niet normaal

voor Snuit en Freddy

Citaat:@VHU; iek nogmeer teekbeestjes.. brr, kriebels ervan... Kun je 'm niet frontline ofzo inspuiten dat die krengen gewoon loslaten? Straks krijgt ie er nog lyme bovenop..