Goedemorgen!
Prachtige nieuwe aanwinst voor Dennis, wat een scheetje zeg
De planning is wel naar Rhoon te gaan, alles geregeld etc. Maar ja, peerd moet wel goed zijn. Ging gisteren weer beter maar hoest is nog niet weg... en zolang er toch nog hoest is wil ik haar niet echt aan het werk zetten / vind ik niet eerlijk / is niet goed. Voor de wedstrijd moet je haar natuurlijk wel aan het werk zetten plus trailer etc dat doe je niet met een paard dat niet 100% is. Dus.... beslis vrijdag of we gaan of niet. Heb er nu een hard hoofd in eerlijk gezegd. Vandaag, morgen, overmorgen doet ze niet veel. Morgen longeren.
Snuit en Freddy gaan op slobber en luzerne extra. Moet ook even kijken of ze anders niet alweer naar mijn eigen wei kunnen. Afgelopen week kon nog niet, misschien dat ik ze als het nu wel kan ze gewoon zondag weer terugbreng. Als ze wat schralig zijn is een nieuwe wei en 24/7 op hooi etc natuurlijk wel ideaal. Alwyn groeit dan wel weer dicht... pffff het is ook altijd wat he. Zo zijn ze te dik, dan weer te dun 
Citaat:
@VHU; iek nogmeer teekbeestjes.. brr, kriebels ervan... Kun je 'm niet frontline ofzo inspuiten dat die krengen gewoon loslaten? Straks krijgt ie er nog lyme bovenop..
Dit waren krengen die ik nog niet had gezien omdat ze blijkbaar nog te klein waren toen hij ze heeft opgelopen. Ze zaten ook ver weggestopt tussen de huidplooien bij zijn voorbeentjes. Ik heb hem een paar keer gewassen met teatreeshampo en ook de beentjes bij de kootholtes met betadine shampoo. Die teatree is goed spul, gaan ze volgens mij ook dood van want heb er toen de dag erna ook dode teken vanaf gehaald. De pony's van B485 staan ook in de wei waar hij ze heeft opgelopen en die zien er zeer gezond uit dus ik ga er maar vanuit dat er beslist geen Lyme bij die teken zit. Maar mocht het wel zo zijn, er is gewoon niets aan te doen anders dan dat je als je een teek ziet je die er zo snel mogelijk vanaf haalt op een goede manier. Maar hoop nu toch echt wel dat we alles eraf hebben