Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Omdat zoon kur mag doen, heeft zijn juf die zaterdagochtend geregeld dat we in onze leshal kur kunnen oefenen. Dat is natuurlijk heel lief en ga ik niet afslaan. Daarna gaan we onverwacht naar verjaardag. Zondag zouden we vrij hebben, maar hebben we onverwacht weer verplichtingen voor de vereniging. Tja, dat is het nadeel als je beiden bestuurslid bent.
Hero maakt het niet uit als er maar eten is
Ze hebben hier wel grote stallen (Rembrand 5x4, ponys 4x4), maar ook daarin kunnen ze zich vast rollen. Dus ik was blij dat ik ze vanmorgen staand in de stallen vond.
Zo erg als de laatste keer heb ik nog nooit meegemaakt hoor, heb het idee dat ze misschien wel de hele nacht zo had gelegen
meeste paarden weten zich toch goed terug te draaien of gaan zo tekeer dat ze op enig moment wel weer overeind komen. Maar het kan inderdaad wel gebeuren....
heerlijk!
wat zul je daar met plezier naar kijken Tine.
pubers ...
heb met je te doen met die zenuwpijnen...blegh..ik hoop echt dat je daar snel weer een beetje vanaf bent....niet leuk !! ..........
. Ons allereerste eerste keer, het deelnemersveld bestond uit enkelspan paard hobbyklasse t/m klasse 4, dus wat mag je verwachten van een groene combi? Juist.... dat we de weg niet kwijtraken, alles heel houden, geen parcoursfouten maken, niet uitgebeld worden en binnen de max tijd blijven
. En dat is ons allebei gelukt
.
.
maar in ieder geval wel een rondje kunnen maken met Ber en Ollie. Kon jammergenoeg niet gaan draven, want de zijkanten van het ruiterpad waren heel glad. De ruiterpaden bij ons liggen soort van uitgegraven tussen de klei, en met twee paardjes naast elkaar neem je soms zo'n randje mee. Durfde het niet aan met Ollie met een hand en Ber in mijn andere hand
dus vandaag er nog meer ingedaan