[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Dingetje_

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 20:07

Frensie heel veel sterkte :(:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 21:27

@Frensie
Was er al zo bang voor naar aanleiding van je berichten en je foto |(
Ook al weet je dat het het 'beste' is voor je paardje, het is en blijft zo oneerlijk. Ze was nog zo jong en vol leven.
Maar als het niet meer kan, kan het niet meer. Stilstaan of 'op rust' was niets voor jouw Gwin.
Sterkte meid. Dit is zo hard.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 21:36

Vanuit uitgeest ook heel veel sterktr voor Frensie wat een rotbeslissing heb je vandaag moeten maken.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 21:42

ik kom hier weer even binnen vallen met een poging tot bijlezen en dan kom ik het nare bericht van frensie tegen... :oo

jeetje wat rot zeg...
moeilijk om die stap te zetten, maar dit is inderdaad het meeste eerlijke voor haar...
hoe moeilijk ook, ik wens je heel veel sterkte toe...

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 22:17

@Frensie, heel veel sterkte toegewenst! Je hebt er zoveel aan gedaan om Gwin van zijn 1e blessure te laten herstellen...helaas mocht het niet zo zijn.....#duiktweerondermeeleessteen#

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 22:21

Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik in meeleesstand sta maar ff laat weten hoe onze bruiloft was :(:)

Citaat:

Zo nu zitten we lekker op de bank... te wachten tot onze homemade pizza klaar is :)

Onze trouwdag was volledig alles wat we ervan verwacht hadden :)

Helaas sliep ik veeeeeeeeel slechter dan ik verwacht had. En was ik dus om half 2 s'nachts al wakker :(:) weer wat geleerd, ik ben duidelijk niet meer gewend aan mijn kinderbed :P

Uiteindelijk zou de wekker om half 7 gaan en was mijn moeder om half 6 ook wakker dus zijn we toen lekker koffie gaan drinken :) lekker gedouched en daarna kwam om 8 uur de kapster en de visagiste :) tot een uur of 10.15 zijn zij druk geweest met mijn haar en make up...

Haar zag er zonder sluier en speld zo uit :)

[ Afbeelding ]

Op maandagavond gaf mijn moeder mij een heel mooi kado voor in mijn haar... Ze had haar trouwring en die van mijn vader om laten smelten en een hele mooie broche/haarknip laten maken :) deze is er dus samen met mijn sluier ingezet :)

Vervolgens mijn jurk aangedaan en een x geoefend met naar de wc gaan :P Om 11 uur stond manlief voor de deur... Hij had het de hele week al over soepjurk :P Maar kon op dat moment niks anders zeggen als wauw, wat ben je mooi :) Hij zag er zelf ook absoluut geweldig uit al wist ik dat al natuurlijk :) Hij had tevens het boeket bij zich welke hier nu mooi in de vaas staat te zijn :)

[ Afbeelding ]

Daarna hadden wij even lekker de tijd om te lunchen met de ouders, getuigen en cm's. Vervolgens foto's gemaakt met het paard en saampjes :) Hier waren we heel snel klaar mee waardoor we last minute besloten hebben om de hele rit met paard en wagen mee te rijden :) Super leuk iedereen die we tegenkwamen was zo lief en vond ons prachtig :) Paardlief was absoluut geweldig en is super braaf geweest.

Onze trouwambtenaar had een super leuk verhaal voorbereid en gaf ons uitgebreid de kans om een kaars voor mijn vader aan te steken. Tijdens het ja woord

[ Afbeelding ]

Vervolgens hadden we een buitenborrel waar we foto's met de daggasten hadden en heerlijk even een momentje van bezinning was :) Absoluut een succes met 20 graden en een stralende zon :) Vervolgens zijn we met alle daggasten gaan bbqen en ook dat was geweldig relaxt :) Fijn geregeld door het op te delen in twee zalen verbonden met een sluis zodat je makkelijk uit de bbq lucht kon, al was die lucht er minimaal door de afzuiging :)

Alle daggasten zijn vervolgens om 8 uur de feestzaal ingegaan waar wij om half 9 ook zijn binnengekomen. We hadden geregeld dat er een champagnetoren voor 180 man klaar stond, het entree was absoluut genieten :)

Vervolgens barste na het handjes schudden en de super gelukte openingsdans het feest los, tjee wat een feest. 95% van de gasten heeft de hele avond op de dansvloer gestaan. Hihi wij hadden aangegeven geen stukje, we hebben 1 geweldig stukje gehad. Een flashmob van allerlei gebeurtenissen in ons leven. Iedere minuut veranderde de muziek en gebeurde er weer iets anders. Super origineel en we vonden het echt geweldig :)

Daarna werd het feest groter en groter :) Vlak voor het einde heb ik nog met mijn Moeder gedanst op Dochters van Marco Borsato. De halve zaal stond te huilen maar ook daarna gooide de dj de bas er weer flink in en stond weer iedereen op de dansvloer :)

Ik heb uiteindelijk om 2 uurtjes na de hele dag mijn schoenen zonder pijn aangehad :) uiteindelijk lekker rond gehobbeld op mijn sportschoenen.... Om half 2 gingen mijn ogen toch echt dicht, en ben ik samen met manlief in de auto gesprongen en zijn we lekker gaan slapen :) Ze hadden godzijdank ons huis met rudt gelaten dus we zijn na wat knuffelen met onze poezels heerlijk t bed in gedoken :)

Vandaag een en ander opgeruimd en geld geteld :) Heerlijk samen relaxed op de bank.. Straks lekker op tijd naar bed. Morgen inpakken en op naar Rhodos.

foto's zijn allemaal van mobieltjes. Fotograaf foto's komen binnen 4 weken :)

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Onze schilder heeft echt geweldig werk geleverd :) Het schilderij staat nu in een lege slaapkamer te drogen, na de vakantie hangen we hem op :)

[ Afbeelding ]

we hebben nog een gaaf schilderij gekregen... er is zonder mijn weten door een vriendinnetje samen met de kunstenaar een fotoreportage met mijn paard geweest, waarvan hij vervolgens een foto heeft uitgekozen en op geheel eigen wijze mijn paard heeft nageschilderd. Mijn paard is heel stoer en dat is absoluut terug te zien in het schilderij :)

[ Afbeelding ]

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 23:33

Frensie schreef:
Gwin is er niet meer...
Nieuwe blessure aan checkligamentje én oude blessure ook weer aan het opspelen. Prognose zodanig slecht dat euthaniseren de eerlijkste beslissing was. En Gwin zou Gwin niet zijn om tegen het slaapmiddel te vechten, maar gelukkig is het wel rustig gegaan verder.

;( Jeetje wat erg... Ik had nog zo gehoopt dat het anders zou eindigen, heel veel sterkte Frensie.

tine10Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 07:36

Goedemorgen

Pols lijkt weer goed, dus heb de paarden al naar huis gehaald. Straks lekker trainen.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 08:25

Frensie, een enorme knuffel voor jou :(:)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 08:29

PSM, volgens mij heb jij de dag van je leven gehad! Nu uitrusten op Rhodos, en daarna lekker nagenieten van foto's en cadeautjes / felicitatiewensen! Ben benieuwd naar foto's met Easter Boy voor de trouwkoets! En uiteraard ook van mij van harte gefeliciteerd :)

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 10:00

Frensie jeetje ontzettend veel sterkte :(

Gister bij ons op stal ook paard overleden aan koliek, nja niet op stal hij was wel naar de kliniek. Heb het paard paar weken geleden een week verzorgd en gereden, echt onwijs zielig ook zo plotseling uit het leven van t meisje waarvan hij is. Bah..

Gister weer geklust aan mijn kar, bankjes er weer op ed. dus ik dacht Yes nu is die af... maar nu maakt de draaias een raar geluid met draaien?! Deed ie nooit? :( wat zou het kunnen zijn?
hier issie, traanplaat wil ik miss ook rood hebben, maar twijfel nog.
Afbeelding

Dit was m:
Afbeelding

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 10:06

te ver schoongemaakt en nu te weinig vet? Zit als het goed is een vetnippel op, kun je er vet bij in doen.
Gekraak wat je hoort kan goed schurend zand zijn.
Sneu van paardje op stal

@psm klinkt als een geweldige dag, fijn!

Ik ben op school, had om 9u afspraak. Nu gauw wat werk erdoor knallen. Wil klaar zijn ;)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 10:09

Bedankt allemaal!
Het is bij ons op stal het 3e paard dit jaar dat dood is. Eentje in laten slapen met kanker en daardoor koliek, eentje met koliek en nu dan Gwin. En een ander stalgenootje heeft gister ook te horen gekregen dat er voor haar paard niks meer gedaan kan worden en die wacht nu op 'groen licht' van de verzekering. Een zwaar jaar dus voor de stal.

Ik laat via paardenhaarsieraad.nl een ring maken en mijn schoonzusje kan heel mooi tekenen en schilderen, ik hoop dat zij tijd heeft om een foto na te tekenen.

De dierenarts waar we waren was/is een goede vriend uit mijn studietijd. Voor hem was dit ook heel moeilijk, maar hij heeft het super gedaan, was 'blij' dat hij het kon doen, zou niet willen dat een ander het deed. De eigenaresse van Bieb was mee als steun.

PSM nog van harte gefeliciteerd! Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's met Boy voor de wagen.

ezelvrouwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 10:22

Jeetje Frensie, wat verdrietig. Sterkte. Gwin mag nu grazen op de eeuwige weides.
PMS klinkt als geweldige dag
Jenkins, mooi hoor die kar, ik zou traanplaat niet rood verven, vindt juist chicque zo.
Tines pols gaat stuk beter, fijn.

Ik heb wat foto's zo even uitvogelen hoe ik die ook alweer moest plaatsen, hahahaha.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 10:27

Frensie, was er al een beetje bang voor. Maar moedig besluit. Zoals janouk ook al zei: houden van is ook laten gaan. Maar veel sterkte komende tijd!

tine10Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 10:33

Ezelvrouwtje: ben benieuwd naar je fotos. Vind het zo leuk die ezeltjes van je!
Frensie: fijn dat je steun had en fijne dierenarts. Wij hebben ook bij paardenhaarsieraad iets laten maken (manchetknopen, zit niet standaard in pakket), erg tevreden over resultaat en een heel mooi aandenken. En zwaar zo op stal dan. Pff
PSM: van harte. Klinkt als geslaagde dag
Aks: zet de turbo aan!
Jenkins: lekker aan het klissen. Leuk he, als je resultaat van je werk ziet.

Pols lijkt weer ok, maar ben zelf even een wrak. Al 4 nachten slecht geslapen, dus emotioneel even behoorlijk wrakkig. Net wel getraind met Amerigo en Rembrand, maar ja, dat ging natuurlijk voor geen meter omdat ik zelf niet lekker in mijn vel zit. Besloten vanavond niet naar menles te gaan. Kan ik beter proberen veel te slapen en in het weekend te gaan trainen als ik weer wat uitgerust ben.

Nu eerst maar paardjes terugbrengen naar de wei en daar uitmesten en de geiten eten geven. Hun stuk is kaalgegeten, dus moet ze even bijvoeren voor ze zaterdag kunnen verhuizen naar nieuw stuk (kan ik niet in mijn eentje, dus ze moeten het daar nog even volhouden)

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:09

even vanuit onder een rots, meeleesstand

knuffels frensie, voor het verlies :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:)

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:34

Tine beterschap met pols :(:)

Boytje voor de wagen.. komt hij dan..

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door __PSM__ op 13-06-13 11:57, in het totaal 1 keer bewerkt

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:50

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:27

Mooie foto's PSM !!! Ziet er uit als een hele mooie dag !!

@ jenskins ik zou het traanplaat gewoon laten zoals het is. Wel mooi opgeknapt.

Tine beetje off day :(:)

Ezelvrouwtje zag al een foto op facebook echt leuk die ezeltjes !!!

Gisteren een rondje met ferro gereden in de regen maar de tempratuur was wel goed en geen wind
was dus goed te doen. Daarna met robin naar les geweest dat ging ook goed.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:29

mooie fotos PSM!!

Oh traanplaat verven, die had ik gemist :o Zou het ook zo laten. Ben ook bang dat dat spul niet zo goed te verven valt? Nog altijd op school.. Bitchfight gestart met de printer. Wil een bestand printen maar de printer blijft beweren dat 'ie niet aankomt, terwijl mijn laptop 'm wel verzendt naar de printer (draadloos systeem).
*gromt*
De andere 7 documenten gingen wel goed ^)

tine10Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:00

Aks: in gevecht met printer. Hoop dat je het uiteindelijk toch wint
jenkins: denk niet dat traanplaat verven mooi wordt.
Maisie: gister lekker gemend
Baudy: heb net hele dure handschoenen gekocht, dus ga ik maar even niet doen. Maar bedankt voor de tip!
PSM: mooi!

Frensie: gaat het een beetje? Maar veel afleiding zoeken bij honden en paarden. :(:)

Zoonlief is gister op verjaardagsfeest geweest, naar gevangenismuseum. Heel erg leuk geweest, alleen is nu zijn jas (met daarin zijn mobiel) kwijt. Kwamen we pas vanmorgen achter. Snap er niets van, volgens hem is jas niet uit de tas geweest en zijn tas lag in de auto van de ouders van de jarige. (die al gebeld, maar zij konden ook nergens een jas vinden) Straks nog maar even op school gaan zoeken, in de hoop dat hij hem daar er smorgens toch heeft uitgehaald. Ventje was er zo sneu van. Is altijd heel zuinig op zijn spullen.

Net 1,5 uur geslapen, voel me weer een klein beetje mens. Zo naar de fysio, zoon van school halen. Vroeg eten en dan met zoon naar judo examen (en dan toch aan het begin daarvan even voer halen, kwam er namelijk achter dat hondenvoer echt bijna op is) en daarna dus niet naar menles maar vroeg naar bed.

annemie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:02

Eeven vanuit meelees stand;

Frensie; wat een dapper besluit heb je moeten nemen. Houden van is ook loslaten!

heel veel sterkte.

vanavond probeer ik bij te lezen en te reageren. Druk druk druk....

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:07

Leuk hoor, PSM :j !

Ik heb gisteren trouwens een les van C. en Ster bijgewoond, gegeven door JvdB :D . Jan heeft een andere aanpak als mijn lesmees, maar leuk om te zien dat nieuwe inzichten ook weer goede resultaten geeft. Ster liep aan het eind mooi "groot", dus het voorbeen verder vooruit zettend en met "stijging" in de schoft, zonder tactverlies.
Hij vindt het een geweldige pony :D : "Als ik één enkel paard op stal had, met zó'n achterbeengebruik!" _/-\o_ . Hij komt daar 1 x in de 3 weken en we hebben afgesproken dat als ik Mosel eenmaal lekker aan het koetsen heb, ik af en toe met een training mee ga doen bij hen :) .

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 16:51

Tegenwoordig ben ik ook zeer handig in gebruik als SCHUURPAAL

Afbeelding

Anivia is 2 jaar oud, met de fles grootgebracht en inmiddels zelf Mamma. De andere is Angelina, ook met de fles grootgebracht en ook Mamma. De kleine is Fred, die is nog aan de fles.