Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:
Zo nu zitten we lekker op de bank... te wachten tot onze homemade pizza klaar is
Onze trouwdag was volledig alles wat we ervan verwacht hadden
Helaas sliep ik veeeeeeeeel slechter dan ik verwacht had. En was ik dus om half 2 s'nachts al wakkerweer wat geleerd, ik ben duidelijk niet meer gewend aan mijn kinderbed
Uiteindelijk zou de wekker om half 7 gaan en was mijn moeder om half 6 ook wakker dus zijn we toen lekker koffie gaan drinkenlekker gedouched en daarna kwam om 8 uur de kapster en de visagiste
tot een uur of 10.15 zijn zij druk geweest met mijn haar en make up...
Haar zag er zonder sluier en speld zo uit
[ Afbeelding ]
Op maandagavond gaf mijn moeder mij een heel mooi kado voor in mijn haar... Ze had haar trouwring en die van mijn vader om laten smelten en een hele mooie broche/haarknip laten makendeze is er dus samen met mijn sluier ingezet
Vervolgens mijn jurk aangedaan en een x geoefend met naar de wc gaanOm 11 uur stond manlief voor de deur... Hij had het de hele week al over soepjurk
Maar kon op dat moment niks anders zeggen als wauw, wat ben je mooi
Hij zag er zelf ook absoluut geweldig uit al wist ik dat al natuurlijk
Hij had tevens het boeket bij zich welke hier nu mooi in de vaas staat te zijn
[ Afbeelding ]
Daarna hadden wij even lekker de tijd om te lunchen met de ouders, getuigen en cm's. Vervolgens foto's gemaakt met het paard en saampjesHier waren we heel snel klaar mee waardoor we last minute besloten hebben om de hele rit met paard en wagen mee te rijden
Super leuk iedereen die we tegenkwamen was zo lief en vond ons prachtig
Paardlief was absoluut geweldig en is super braaf geweest.
Onze trouwambtenaar had een super leuk verhaal voorbereid en gaf ons uitgebreid de kans om een kaars voor mijn vader aan te steken. Tijdens het ja woord
[ Afbeelding ]
Vervolgens hadden we een buitenborrel waar we foto's met de daggasten hadden en heerlijk even een momentje van bezinning wasAbsoluut een succes met 20 graden en een stralende zon
Vervolgens zijn we met alle daggasten gaan bbqen en ook dat was geweldig relaxt
Fijn geregeld door het op te delen in twee zalen verbonden met een sluis zodat je makkelijk uit de bbq lucht kon, al was die lucht er minimaal door de afzuiging
Alle daggasten zijn vervolgens om 8 uur de feestzaal ingegaan waar wij om half 9 ook zijn binnengekomen. We hadden geregeld dat er een champagnetoren voor 180 man klaar stond, het entree was absoluut genieten
Vervolgens barste na het handjes schudden en de super gelukte openingsdans het feest los, tjee wat een feest. 95% van de gasten heeft de hele avond op de dansvloer gestaan. Hihi wij hadden aangegeven geen stukje, we hebben 1 geweldig stukje gehad. Een flashmob van allerlei gebeurtenissen in ons leven. Iedere minuut veranderde de muziek en gebeurde er weer iets anders. Super origineel en we vonden het echt geweldig
Daarna werd het feest groter en groterVlak voor het einde heb ik nog met mijn Moeder gedanst op Dochters van Marco Borsato. De halve zaal stond te huilen maar ook daarna gooide de dj de bas er weer flink in en stond weer iedereen op de dansvloer
Ik heb uiteindelijk om 2 uurtjes na de hele dag mijn schoenen zonder pijn aangehaduiteindelijk lekker rond gehobbeld op mijn sportschoenen.... Om half 2 gingen mijn ogen toch echt dicht, en ben ik samen met manlief in de auto gesprongen en zijn we lekker gaan slapen
Ze hadden godzijdank ons huis met rudt gelaten dus we zijn na wat knuffelen met onze poezels heerlijk t bed in gedoken
Vandaag een en ander opgeruimd en geld geteldHeerlijk samen relaxed op de bank.. Straks lekker op tijd naar bed. Morgen inpakken en op naar Rhodos.
foto's zijn allemaal van mobieltjes. Fotograaf foto's komen binnen 4 weken
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Onze schilder heeft echt geweldig werk geleverdHet schilderij staat nu in een lege slaapkamer te drogen, na de vakantie hangen we hem op
[ Afbeelding ]
we hebben nog een gaaf schilderij gekregen... er is zonder mijn weten door een vriendinnetje samen met de kunstenaar een fotoreportage met mijn paard geweest, waarvan hij vervolgens een foto heeft uitgekozen en op geheel eigen wijze mijn paard heeft nageschilderd. Mijn paard is heel stoer en dat is absoluut terug te zien in het schilderij
[ Afbeelding ]
Frensie schreef:Gwin is er niet meer...
Nieuwe blessure aan checkligamentje én oude blessure ook weer aan het opspelen. Prognose zodanig slecht dat euthaniseren de eerlijkste beslissing was. En Gwin zou Gwin niet zijn om tegen het slaapmiddel te vechten, maar gelukkig is het wel rustig gegaan verder.