Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VanHuisUit schreef:Ahhh...jullie hebben thuis een sauna????? Dat vraagt om een meeting
sander_lotte schreef:Ik kan even niet bijlezen en reageren...
Vannacht werden we wakker gebeld, mijn oma was gevallen toen ze naar het 'toilet' (een stoel die ze naast haar bed heeft staan) wou. Ze had de stoel daarbij om getrokken en ze kon niet meer bewegen. Mijn opa van 88 is ook niet meer zo goed te been om mijn oma recht te helpen en de troep op te ruimen... Mijn ouders zijn dus gegaan om de troep op te ruimen en om te kijken hoe het ging. Ze wilden geen risico's nemen en hebben toch maar de ziekenwagen gebeld.
Nu heeft mijn oma haar rug gebroken, de dokters zeiden dat ze heel erg veel geluk heeft dat ze niet verlamd is.
Pff.. Hoeveel moet zo iemand nog afzien voordat ze sterft? Ze heeft onderaan (je-weet-wel-waar) een ontsteking waardoor ze niet meer kan zitten, en er zit in tumor van 12 cm tegen haar blaas... Ze heeft moeite met ademen (haar longen zijn het aan het begeven) en ze heeft voortdurend pijn. Nu ook nog haar rug gebroken, wat moet er nog allemaal bij komen???![]()
Ben ik egoïstisch om te zeggen dat het wel goed is geweest? Ik zal er niet goed van zijn, maar het kan zo niet verder!