Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
KimPower schreef:waarom laten mensen de advertentie staan als de pony verkocht is..![]()
heb nu al van 3 mensen teruggemailt gekregen dat de pony verkocht is.. en dan staat de advertentie er nog op.. beetje dom niet..
Jelleee schreef:Ik zou ook super graag een welsh A'tje willen hebben voor enkelspan voor mijn marathonwagen.
Even een vraagje voor de welsh kenners hier: een welshje van 1.15 bijvoorbeeld, kunnen die nou evenveel trekken als mijn shetten of meer? Ze zijn natuurlijk wat ranker en ik vroeg me dat een beetje af omdat hij dan voor mn marathonwagen moet lopen. Weegt denk zo'n 125kg.
Ahaha t is vast een stomme vraag
. Als de bak goed is, kan hij het goed aan. Heb nog niet echt op gras/zand met hem gereden, ik neem aan dat marathon vooral op dat zulk terrein wordt gereden, dus daar kan ik niets van zeggen. Ik ben zelf 75 kg, dus hij trekt ruim 200 kg (ook nog wat spulletjes in de bank), en ik denk dat hij dat zelf ook ongeveer weegt.

Super leuk paardje (tenminste, denk dat we dezelfde bedoelen aan je omschrijving te lezen en bij jou in de buurt). Alleen zou ik het wel zonde vinden eerlijk gezegd als hij alleen ingezet zou worden voor het mennen want het is een heel mooi hengstje.
wat een vreselijk verhaal van dat veulentje
en wat voor wagentje is dat dat je nu hebt? Van welk merk? Ben ook wel benieuwd waarom je een andere wilt omdat het wagentje er zo op het oog prima uitziet?

). Ik vind alleen de wieltjes zo klein, zie dat ze 16' zijn. Rijdt het ook makkelijk door wat muller zand?
laat ik het zo zeggen sinds ik het idee heb dat ik met mennen verder wil is er weer heel wat te studeren