[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 15:33

Ava...wat balen.. :(:) :(:) :(:) :(:)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 15:38

Veel plezier AVA Gooische Vrouw
en wat balen dat het nieuws niet was wat je gehoopt had. :(:) Wel vooruitzicht op snelle verbetering?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 18:15

Ava: balen. Hopelijk valt het niet al te erg tegen.

Trots op zoon, want hij heeft nog op Amerigo gereden, ook nog even kur geoefend in de schemering en regen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 22:04

He Ava wat een langdurige kwestie wordt / is het zo al met al bah. En dat door zo'n struikelpartij :(:)
Hier maar heel even bij de pony's geweest in de storm en regen vanochtend. Daarna hele dag druk druk druk maar wel leuk druk :)

sonjim

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 22:11

Ava balen, geniet vandaag lekker en hopenlijk wel snel beterschap.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 06:45

Goedemorgen

Je wordt toch compleet troosteloos van dit weer -O- Alles staat inmiddels blank en als ik het weerbericht moet geloven, komt er de komende 2 weken nog veel meer regen. BAH. Geef dan maar vorst! ( maar niet nu, dan wordt alles ijsbaan)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 09:30

Oeh, even geen vorst o.i.d. hier :oo , want dan kan ik helemaal niet meer naar buiten :oo .

Oh, Bianca, had net een heel lang antwoord geschreven op jouw lieve berichtje: floep, weg; probeer het later nog eens.

Was ontzettend gezellig gisteren; heerlijk bij dinnetje in bad geweest, uiteindelijk heel gezellig samen uitgebreid gekookt en naar de film <3 *\o/* .
Kan er dus weer even tegen <3 .

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 10:50

Goedemorgen..
Wat een butweer.... {:)-:( {:)-:( {:)-:(
Zoontje is jarig, kado's uitgepakt, hij is er helemaal blij mee....heeft de traktatie's droog mee naar school...lang leve die goedkope opbergdozen van de action !!
ik moet dringend aan het werk hier in huis........maar zit er nu al door..haha.....balen !!
honden trainen sla ik over..voel me grieperig %) ...dus ga me niet nat laten regenen...morgen maar voor de visite komt..lekker modderen...haha..kunnen ze klagen over mijn..schone uiterlijk,en "huskykleding"..hihihihi..... :)ddd

Avaluna..dat klinkt als een heerlijk dagje uit zeg !! lekkerrrr !!! doe kalm aan met het berichtje..alles op z'n tijd..haha.. :j

Vorst..hoeft van mij ook niet....maar schijnt morgen droger te worden..en af en toe zon {:} dat zou fijn zijn....even alles beetje opdrogen..

Fijne waterige dag allemaal...houd het drooooog !! =:)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 11:15

Regen vind ik helemaal niet zo erg maar wel wind.
Gisteren de schrik van me leven. Db kwam los met buiten zetten. Hij schrok van iets en ik hield hem echt niet meer. Ja hoor. Dan kan hij meer kanten op maar natuurlijk richting de weg. En daar sta ik dan. Alleen thuis. Ik naar de weg na 100 meter keerde hij om. Richting buurman. Maar gelukkig is hij toch niet zo heel stoer en kwam hij terug. Ik had gelukkig brokjes in mijn zak en jawel kreeg hem midden op de weg te pakken.
Ppffff hart in mijn keel.

vanavond de generale voor de kerstshow van morgen en tussen door staan we nog met een stand op een groot concours hier in de buurt.
Druk dus.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 11:32

Pfffff, gelukkig, maar, baudyh!

Gefeliciteerd met jullie zoon! Beterschap :(:)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 11:45

Heb er wel een dove vinger aan overgehouden. Touw snee door mijn hand. Blaar op mijn middelvinger. En die voelt nu doof. Ook schouder werd er niet heel blij van. Pink bleef gelukkig gespaard. Nou ja de hele hand is wat stijf.

Bianca, gefeliciteerd met je zoon.

Tine start je zoon zondag ook in dalerveen?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 12:13

Bianca: van harte!!! Fijn dat tractaties goed overgekomen zijn, zou jammer van al je werk zijn anders. En in hussenkleding. Ach... mensen hebben toch wel wat te klagen haha
Baudy: wat een schrik. gelukkig goed afgelopen, maar niet goed voor schouders en hand. Ik vind wind niet erg, maar regen wel hahah
Ava: lekkere afleiding gehad.

Zoonlief start zondag in Exloo, met Amerigo zijn debuut in de L2. Ben benieuwd haha

Nou, ik ga snel chiliconcarne maken, dan zoonlief halen, eten, zoon weer naar school en dan even wat boodschappen/klusjes.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 13:40

Dank jullie...bijna alle cake-jes op..52 stuks..hahaha...veel kids..en veel leraren..
bij de vorige school..was 20 genoeg..haha
Baudyh...gelukkig kon je db snel weer pakken !
Tine..succes voor zoon in exloo.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:34

Nog gefeliciteerd Biancacoo *\o/* fijn dat alle tractaties goed zijn overgekomen (en blijkbaar in de smaak vielen).
Wat een heerlijke verwennerij Avaluna, had je net even nodig :(:)
Baudyh wat een schrik :oo sterkte met je hand/schouder :(:)
Ja het is ook zulk waaierig weer gister en vandaag, die paarden zijn helemaal van de leg, tenminste die van mij wel. Vliegen alle kanten op. Vanochtend heb ik ze alleen maar los in de bak gehad, kon ook niets doen, waaide en regende als een gek. Naja denk niet dat ze het erg vonden toen ze weer naar stal gingen.
Heb ze meer extra hooi gegeven vermaken ze zich daar maar mee vandaag.

Vanmiddag heerlijk gelunched met collega van de school waar ik nu sabbatical van heb. Was erg gezellig. Had nog het idee de stad in te gaan maar met dat hondenweer is er ook niets aan dus toch maar niet gedaan.
Ik zou morgen gaan trainen op de Posbank maar de auto heeft een lekke band gehad en nu is die band dus niet op voorraad, lekker handig dus. Nu zit er zo'n thuisbrengertje omheen maar daar kan ik niet dat hele eind mee met de trailer rijden. Dus training kan niet doorgaan, erg jammer.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:37

Jemig Baudyh, dat is schrikken Pffff gelukkig goed afgelopen. Beterschap met de hand.

Bianca, gefeliciteerd met je zoon. De gebakjes waren super op te zien. Ik hoop dat ze ook lekker waren.

Hier crea bea geweest in de etalage een kerstetalage gemaakt.
De sneeuwende kerstboom is een hit, allemaal plakkende kindergezichtjes tegen het raam. :D

Afbeelding

Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 19:31

Janouk geweldig die sneeuwende kerstboom !! Waar haal je die ideeën toch vandaan ???
Superleuk !!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 23:20

Zo net geoefend met db voor de kerstshow van morgen. Hij vond het allemaal oh zo spannend maar deed het wel weer. De bak was natuurlijk aangekleed en heel eng.
Gaat morgen vast wel goed.
Eerst overdag nog met een stand staan. Ach houd je van de straat.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 07:40

Baudy: alvast heel veel succes en plezier
Janouk: ziet er geweldig uit

Willen jullie allemaal even flink duimen rond 9 uur voor zoonlief. Ik geloof dat ik meer zenuwachtig ben dan hij haha.

Fijne dag allemaal.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 07:59

Succes vandaag!

Onze eerste wedstrijd is weer in januari met Janouk. En op 18 januari mag Prins ook voor het eerst mee in de dressuur.
Nu nog lekker relaxen en vrije weekenden............haha ook wel lekker

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 11:59

Goeiemorgen!

Oepssss 09.00 uur is al geweest, hoop dat je zoon zijn best heeft gedaan, Tine.
Janouk mag nog even genieten van haar vrije weekenden :O .
Baudy met BD in een kerstshow, leuk hoor! En BD los op de weg, oeiii....
Biancacoo had een jarige zoon, gefeliciteerd nog!
En Avaluna :(:) ... als ik tijd heb app ik je straks ff!

Morgen last-minute hobbyklasse meedoen met een indoormarathon met de Andalusiër. We waren uiteraard veel te laat met inschrijven, maar M is altijd van de last-minutes :)) . We hebben nog nooit een minimarathon gedaan (allebei niet), dus is dit voor haar weer een mega-drempel om in te schrijven. Maar goed, vandaag dus snel slobber gekookt, zometeen boodschappen en koken voor het weekend, dan naar Moos en ook nog verkennen %) .

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 13:30

Gem, superleuk morgen minimarathon, veel plezier en succes !!
Janouk leuk vooruitzicht januari allebei weer wedstrijden !! gaaf !
Hier vanmorgen weer heerlijk getraind met de honden..voor het bezoek kwam !!
Fijne ronde gedaan 7,5 km en 22 minuten over gedaan...supermooi !!
En heerlijk om zo vroeg in het bos te zijn....eekhoorntjes, en een overstekende ree...geweldig mooi !!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 14:17

Bianca: klinkt als een heerlijke ronde
Gem: superleuk. Heel veel plezier!!!
Janouk: rustige weekenden...... wat zijn dat ook alweer :+

Zoonlief deed zijn best, maar Amerigo liep niet zo fijn als de andere keren. Helaas ook nog een heel strenge jury. Maar daar hadden de anderen ook last van. We mochten van de 3 wedstrijden het slechtste resultaat schrappen. We hebben allemaal deze wedstrijd geschrapt. En daarmee heeft zoon dan zijn rubriek gewonnen en mag nu kur gaan rijden. Helemaal top.

Daarna snel naar eigen vereniging gegaan, waar we weer onderlinge hebben. Amerigo gezadeld op trailer gezet na de wedstrijd en dat was maar goed. Omdat de prijsuitreiking nogal op zich liet wachten, kon hij maar 5 minuten losrijden (pony had al gereden, dus was niet zo erg) en moest toen al de ring in bij de onderlinge. Daar heeft hij de dresuur met beide ponys gewonnen. Straks nog springen. Is altijd 2 rondjes. Eerste rondje gaan we BB. Als dat net zo goed gaat als gisteren in de les, mag hij voor het eerst ook B gaan springen. Ik ben benieuwd.

Nou, ik ga zo Sam weer op de trailer zetten (AMerigo staat inmiddels lekker in de wei met Rembrand) en dan maar weer naar de manege.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 16:29

tine10 schreef:

.

Zalig zulke rustige weekenden, moet je eens proberen :D Ik vind het echt fijn om een aantal weekend eens niks te hoeven, niks te moeten. Gewoon op mijn gemakje een beetje freewheelen: I love it

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 17:22

janouk schreef:
tine10 schreef:

.

Zalig zulke rustige weekenden, moet je eens proberen :D Ik vind het echt fijn om een aantal weekend eens niks te hoeven, niks te moeten. Gewoon op mijn gemakje een beetje freewheelen: I love it

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Heerlijk idd !!!!

Tine, Als ik soms lees wat jij allemaal doet/gepland hebt.....heeeel veel..ik doe vaak minder..en ben soms al op !!

Hoop dat Samoerai en je zoontje ook goed gegaan zijn vandaag.

hoop op zonnetje morgen.. {:}

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 18:03

Zoooo Tine wat weer druk! En wat een mooie resultaten, leuk hoor.
Biancacoo lekker vlot rondje gedaan zo te lezen *\o/*
En Janouk geniet van de 'rust' volgens mij heb je het nog best wel druk {:) :j
Veel plezier bij de mini marathon Gem, is hartstikke leuk *\o/*

Ik werd vanochtend gebeld dat Ber helemaal druk en onrustig was en niet wilde eten :oo dus maar snel naar stal. Ze was idd erg onrustig en wilde volgens mij gewoon haar stal uit. Dus haar samen met Hero op de wei (naja afgezet stuk bij container) gezet en met Ollie lekker wezen rijden, rustig ritje van iets van 17 km. Kwam ik terug hadden ze hooinetjes wel leeg (maar kan ook net zo goed alleen Hero zijn geweest) maar Ber nog zo hyperig >;) heb haar toen maar special calmer gegeven (zit valeriaan in) en dat hielp uiteindelijk in combinatie denk ik met het feit dat Ollie weer terug was en een flinke massage/poetsbeurt. Toen at ze ook in haar stal gewoon weer haar hooi en pulp/muesli.
Pffff vermoeiend gedoetje.
Morgen mag ze weer mee op buitenrit, maar wil haar niet elke keer meenemen, dat is denk ik wel wat ze het liefste zou willen. Ze is ook net een hond, denk eigenlijk dat ze het liefst gewoon de hele dag met me mee zou gaan of zoiets... Maar goed het leven is niet altijd een feest.
En misschien wordt het gewoon tijd dat ik er gewoon opstap. Of zoiets ... :=
Ollie liep erg lekker vandaag, dat weet je dan weer extra te waarderen :D