Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, want dan kan ik helemaal niet meer naar buiten
.
.
.
...dus ga me niet nat laten regenen...morgen maar voor de visite komt..lekker modderen...haha..kunnen ze klagen over mijn..schone uiterlijk,en "huskykleding"..hihihihi.....
dat zou fijn zijn....even alles beetje opdrogen..
fijn dat alle tractaties goed zijn overgekomen (en blijkbaar in de smaak vielen).
sterkte met je hand/schouder

.
... als ik tijd heb app ik je straks ff!
. We hebben nog nooit een minimarathon gedaan (allebei niet), dus is dit voor haar weer een mega-drempel om in te schrijven. Maar goed, vandaag dus snel slobber gekookt, zometeen boodschappen en koken voor het weekend, dan naar Moos en ook nog verkennen
.
janouk schreef:tine10 schreef:Janouk: rustige weekenden...... wat zijn dat ook alweer![]()
.
Zalig zulke rustige weekenden, moet je eens proberenIk vind het echt fijn om een aantal weekend eens niks te hoeven, niks te moeten. Gewoon op mijn gemakje een beetje freewheelen: I love it
dus maar snel naar stal. Ze was idd erg onrustig en wilde volgens mij gewoon haar stal uit. Dus haar samen met Hero op de wei (naja afgezet stuk bij container) gezet en met Ollie lekker wezen rijden, rustig ritje van iets van 17 km. Kwam ik terug hadden ze hooinetjes wel leeg (maar kan ook net zo goed alleen Hero zijn geweest) maar Ber nog zo hyperig
heb haar toen maar special calmer gegeven (zit valeriaan in) en dat hielp uiteindelijk in combinatie denk ik met het feit dat Ollie weer terug was en een flinke massage/poetsbeurt. Toen at ze ook in haar stal gewoon weer haar hooi en pulp/muesli.