Vlechten met naald en draad bij die lange manen lijkt me prachtige knotten geven. Maar bij dids is de manenkam waar dus haar uit komt ook nog eens ruim 3,5 cm breed. behalve lang, dus ook idioot véél haar.. Op de lengte die het nu heeft zou een hengstenvlecht al lang moeten lukken.. Maar dat gaat niet, mijn handen zijn te klein om 'm vast te houden
Scheelde instructrice weer stem
Ga 't spul niet aanschaffen als 'k niet weet of het werkt. maar als het werkt lijkt me dat een hele gave

was bij Bente vaak zo
. Had ik met Ollie en dus ook met Rizanta en Alwyn. En ook met paar paarden van de stalhouderij.
, beetje pielen met voltes links/rechts overgangetjes enzo

was gezellig. Pony's vonden het ook allemaal wel prima. Grappig want ze staan met z'n drieen ook in de stal naast elkaar, en vaak op de wei ook zo'n damesclubje. We hadden het idee dat ze net als ons een gezellig ochtendje hebben gehad
, eerlijke beslissing heb je gemaakt voor jouw druktemakertje, bah, wat naar, heel veel sterkte met dit grote verdriet
ergens hing het er natuurlijk wel dat het niet goed was, maar je hoopt toch altijd dat het niet klopt
Jeetje, Frensie, wat een vreselijk droevige dag voor jou, om zo'n beslissing te moeten nemen