Ben ik weer, nog ff bokken en een wijntje voordat ik bed induik. Heb flink lang gewerkt vanavond moet ik altijd even bijkomen
Citaat:
Ik vind jullie ponys wel erg sterk hoor, want Amerigo (1.14) heeft moeite met de kar van 125 kg. Over verharde gaat het goed, maar zware bodem kan ik hem echt neit meer dressuurmatig laten lopen.
Denk dat die sterke dappere pony's ook niet in een jaartje 'gebouwd' worden hoor
Simba liep al 5 jaar voor de wagen en Snuit al vanaf zijn 3e (dus al 10 jaar). Snuit en Sim is/was echt mega sterk en dapper
overal langs, geen twijfel en er altijd voor gaan. Dat heeft tijd nodig om zover te komen denk ik. Alwyn trekt de wagen nu makkelijk een half uurtje over gras en zo'n drie kwartier over de weg, daarna gaat het lampje echt wel uit. Door het zand hebben we nog niet eens geprobeerd
Jeetje Milanka, rustig aan. Als ik je zo hoor heb je een hersenschudding
@IT, nu al 300 + 200 grams? Hoe moet het dan als het echt gaat vriezen? Denk er wel om dat het nu ook kouder wordt dus je houdt het vachtje wel dunner maar wil je dat zo dun hebben omdat als je dan gaat mennen moet je ook in gaan in/uitstappen met dekentje erover of zoiets. En zweet hij dan nu zo erg dat je weer wilt gaan scheren? Als je wel scheert en je doet er gewoon weer je 300 grs overheen, groeit vachtje wel iets maar niet meer zo enorm hoor, want die wintervacht aanmaken doen ze vooral in sept / nov. Daarna gaat het veel langzamer.
Morgen trailer ophalen