Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:Characterization of muscle changes in horses with PPID revealed atrophy of type 2 fibers, sarcoplasmic lipid accumulation, increased myofiber size variation, and subsarcolemmal accumulation of swollen mitochondira. These findings are consistent with those of glucocoricoid excess in other species.
te kijken?
Ik heb er zo'n moeite mee me door die stof heen te spitten zeg. Niet normaal..
die kun je wel gebruiken zo te lezen..bah !! sterkte met de onderzoeken...niet leuk, ik hoop dat je ondanks alles toch nog fijne tijd voor jezelf kunt vinden.
dus..ga maar eens naar mijn eigen hunebedje..
cushing/ppid en insulineresistentie/ems en hoefbevangenheid 
Dat ecologie sluit qua theorie en begrippen niet echt aan bij wat ik nu doe
De rest van het rapport kom ik over het algemeen best doorheen. Heb alleen voor morgen met begeleidster nog een stuk over het verknippen van peptiden tot ACTH op het programma staan. Ook dat heb ik 100 keer gelezen en toen dacht ik nog

Inderdaad omdat je lekker veel plek hebt als ze ze op kar-formaat laten staan 

wens je er veel suc6 mee
Moeten we anders een keer daten dan kan ik je daarmee helpen? 

Poeltje schreef:Aks, knappe Dids, moest gisteren wel lachen om je galop foto in je topic. Wat een grappig gezicht trek je

Oke dan, maar ik vind het wel eng
(en kort is in deze context voor de meesten hier waarschijnlijk nog ontzettend ruim, maargoed he
)
niet doen, dan red je je bocht al helemaal niet meer
Dan vouwt dids zijn hals netjes dubbel naar de zijkant, en loopt gewoon over zijn buitenschouder de bocht uit 
Akshay schreef:Eigenlijk moet ik gewoon een mp3tje op mijn telefoon aanzetten:
''buitenleidsel erbij, binnenhand ook ontspannen! Houd het tempo van jou! Laat hem niet naar binnen vallen. Ondersteunen met je zweep'' en dan op repeat..