ik duik weer onder mijn steen en beleef weer jeugdcentiment met grease....heerlijk
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

....helaas..vanavond weer een kans
..haha...
Akshay weet wat ik bedoel want die heeft het ook gezien met trailer laden
Ze is al wel 100x door die waterbak geweest, in galop en al, met en zonder wagen en gisteren was het opeens 'anders'. Stiekem moet ik er wel om lachen (naderhand als het is gelukt
) want ze is niet oneerlijk want ze ging niet steigeren, bokken of slaan, ze liep er gewoon hortend en stotend in en dan wilde ze niet verder, alleen maar omkeren (=geen optie, is haar dus ook geen een keer gelukt
). Dus ging ze opzij of terug. En dan moest ze er weer in
Ze raakte ook niet in paniek, ze wilde gewoon niet. Ze was dus volgens mij niet bang maar gewoon ongelovelijk koppig.
) kan geven en dan verteld dat het ervoor zorgt dat mijn angster om buiten te mennen weg gaat? 
Soms denk ik dan wel eens, had ik maar een rijpaard, dat is gewoon zadel erop en klaar en dan lekker de duinen in.
zeker als het zo'n lief dingetje was
Ik dacht al wie is dat
Succes!!
. Vandaar niet bijreageren, dan moet ik teveel scrollen, weer turen, wat is dit lastig!
Zal blij zijn wanneer ik weer thuis ben.
wat heerlijk dat je even menles hebt gehad!
Ik trok ook eens een deur over mijn kleine teentje heen, schoot meteen tranen in mijn ogen, maar was ook nog eens aan de telefoon en kon van de pijn geen woord meer uitbrengen haha.
(klinkt vast erg stom)