Of was 't andersom
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Uiteindelijk begon Tum ook humeurig te worden en als ze wilde aaien begon hij met zijn oren in zijn nek te dreigen. Ook hij had er uiteindelijk genoeg van, ze waren te druk. Tegenwoordig komen de kids naar stal toe als ze mijn pony's niet meer op het land staan, dan weten ze dat ik er ben. Zo ben ik tegenwoordig bijna elke dag voorzien van toeschouwers, ook lopen ze wel is bij mijn pony's in het land, maar ik vertrouw tum niet voor de volle 100 procent. Als hij namelijk geen zin heeft of drukte om zich heen voelt kan hij wel is in de aanval gaan.
ben nou eenmaal niet altijd even tactisch 

..
Klinkt wel heel bot, maar sommige kinderen weten echt niet van ophouden. Dus eerst gewoon in gesprek noemen, maar daarna als ze nog steeds komen maar duidelijker zijn.
), wist het even niet meer. Heb een speld ontsmet en maar gaan prikken in mijn tandvlees (ook au, maar ja, je moet wat). Eerst dacht ik dat het niet had geholpen, maar nu lijkt het toch beter. Als ik lig heb ik geen pijn meer, verder nog wel maar neit zo vreselijk als eerst. Dus wacht toch maar af tot woensdag, dan heb ik een afprsaak bij tandarts.

kop erop. Want kindjes hebben 9 van de 10 keer eten! 

?
, helaas mende ik nog niet).
en Rizanta als het meezit even rustig rijden / stappen in de bak beetje gymnastieken.

t is net zo'n worst op voetjes zo 
hij is nog (veel) te mopserig 

alleen die methode zullen we maar niet doen