Wat ontzettend sneu Poeltje dat die kleine meid dat denkt. Het is ook wel zo triest als een veulentje overlijdt.
Gewoon lekker eerst oude schoftje pakken zou ik dan doen, Milanka.
Citaat:
Mijn marathonwagen is ong 100 kilo met tweespan 90-94 of 94-106 en met tweespan is dat leuk maar zelfs enkelspan met die van 106 vind ik niet prettig rijden. Hij trekt het allemaal wel over de straat, over het gras en de blubber ook wel maar het is niet van harte
Sim (86 cm) trok met gemak onze wagen van 165 kg / 18 inch wielen plus mezelf in stap en draf over de straat maar ik vond het geen gezicht. Lijkt me erg lastig een fabrieksgemaakte wagen te vinden voor dat kleine spul. Zag een poos geleden een mooie zeer lichte marathonwagen speciaal gemaakt voor mini waar gewoon een mevrouw op zat die 1.80 was. Zag er super uit.
Denk toch echt dat als je met een mini wilt mennen enkelspan en je wilt een 4-wielige wagen en dan nog marathon achtig dat je aan maatwerk vastzit.
Snuit kan ook enorm trekken maar zware blubs en wagen (165 kg), ik en mijn groom (plm 170 kg) , daar wordt zelfs hij wat minder enthousiast van
Logisch lijkt me, is gewoon optelsom van eigen gewicht pony plus gewicht wat ze hebben te trekken.
Vandaag verzorgdagje en werken