Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
welsh_lover schreef:Jammer dat we geen overzichten hadden anders had je kunnen zien waar je ongeveer geeindigd was, maar misschien komen die nog wel op de site van de regiocompetitie ?!?!
welsh_lover schreef:De baas van mijn zus heeft trouwens de gehele dag foto's gemaakt van de dressuur en de vaardigheid. Misschien komen die nog wel op de site van den hill en anders vraag ik wel of hij ze op een cdtje zet dan mail ik de foto's van jou (als hij die heeft) wel door.
Sappos schreef:Kaisa schreef:Sappos; dat gekauw, doet je paard dat op beide handen? (linker en rechterhand)
Hij is sowieso nog veel te onrustig met het bit. Toen hij ana het wisselen was heb ik expres bitloos gewerkt en daarvoor liep hij wel heel fijn maar nu na het wisselen is ie erg onrustig, heeel veel mondje open bij minimale druk. Ik probeer echt te sturen op het gewicht van mijn leidsels maar hij wil op een volte nog wel eens over de buitenschouder vallen en als ik dan iets wil corrigeren heb ik gelijk een paard met zn mond open.
Kaisa schreef:ik zou anders idd div. bitjes proberen. Omdat het koper hem eigenlijk een beetje stimuleert om te kauwen. Maar goed, zelf ben ik een student dus kan mij niet veroorloven om allerlei soorten bitten aan te schaffen.