Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VanHuisUit schreef:Vandaag is het hier heerlijk weer zo blij! Lekker wat km's kunnen maken, wilde nog wel meer maar als het goed is gaan we zondag trainen op de Posbank, anders gaan de km's te hard, da's ook niet goed.
)
L_Rivaldo schreef:Ja die blub mag echt wegtrekken...
Gister voor het eerst naar een men vereniging gegaan... ik verwachte echt een gezellige sfeer (niet dat ze onaardig waren) maar het was doodste stilte iedereen was zo fanatiek met zichzelf bezig. Miste echt even de aanspraak zeker als nieuwkomer. Toch fijn gereden en vaardigheid geoefend.
L_Rivaldo schreef:Mijn twijfels zorgen er nu voor dat ik weer een terugval heb, zo jammer... had van gisteren hoge verwachtingen en ga denk ik toxh besluiten niet lid te worden. Ik zal de situatie een beetje schetsen. De menners die er zijn zijn alle klasse 3 en 4. Zijn dan ook zeer wedstrijd gericht. Ik zelf kom hier voor het droog rijden en je hobby delen echter heb ik die wedstrijd ambities niet en twijfel zelfs over de mendurance startkaart.. We reden met 4 aanspanningen in de kleine bak van 20x40 waarvan een kwart werd gebruikt als inspan plek. De grote bak was voor telkens een iemand om vaardigheid te oefenen. Ik weet het gewoon niet meer ik had zo gehoopt dat ik er aanspraak zou hebben en je hobby kan delen maar de interesses liggen zo ver uit elkaar.
Blingh schreef:Taz weer te koop zag ik? Jammer dat de klik er toch niet is.
Ik hoorde vandaag dat als je ment en je paard niet op ijzers staat dat je dan een boete krijgt? Dat s toch een grapje mag ik hopen?
Blingh schreef:Ik wil best met je buiten trainen Laura. Jammer dat de vereniging het niet aansloot bij je verwachtingenMisschien een paar keer oefenen?
L_Rivaldo schreef:Mijn twijfels zorgen er nu voor dat ik weer een terugval heb, zo jammer... had van gisteren hoge verwachtingen en ga denk ik toxh besluiten niet lid te worden. Ik zal de situatie een beetje schetsen. De menners die er zijn zijn alle klasse 3 en 4. Zijn dan ook zeer wedstrijd gericht. Ik zelf kom hier voor het droog rijden en je hobby delen echter heb ik die wedstrijd ambities niet en twijfel zelfs over de mendurance startkaart.. We reden met 4 aanspanningen in de kleine bak van 20x40 waarvan een kwart werd gebruikt als inspan plek. De grote bak was voor telkens een iemand om vaardigheid te oefenen. Ik weet het gewoon niet meer ik had zo gehoopt dat ik er aanspraak zou hebben en je hobby kan delen maar de interesses liggen zo ver uit elkaar.