De dressuurproef sgmw kun je vergelijken met een L proef.' Verder als je het paard in constante aanleuning en tempo hebt en je rijdt je lijnen goed zit je al goed.
Vanmorgen / vanmiddag op visite geweest. Net terug. Hoofdpijn ook terug...
Super van Janouk Dennis en Janouk gewoon mee doen. Mooie oefening
ik ben vandaag naar de carnavals optocht wezen kijken in barger-oosterveld hele optocht duurde 1.5 uur waren super mooie wagens bij, en iets mindere wagens. sommige wagens waren beschadigt door de regen en de sneeuw.
oh ja moest ook nog van harry vermelden dat ik nog veel moet leren voor dat ik voleerd 4 span menster ben
janouk
Geplaatst: 19-02-12 18:38
tatatatatatatatat...............................wij zijn het eens over de prijs. An offer we couldn't resist.
de Sissi koets is van ons. Waanzinnig ik zie ons al rijden over 't Loo. Helemaal een droom om in onze Sissie wagen over de Lanen te rijden. De wagen is zo mooi. De Fjord op stal zijn we aan het beleren en mogen wij in het dubbelspan gebruiken. Dan hoeft Janouk de koets niet in haar eentje te trekken Ik kan niet wachten.
janouk
Geplaatst: 19-02-12 18:41
[quote="tallechie" Dennis en Janouk gewoon mee doen. Mooie oefening[/quote] Paul wil op een kampioenschap alleen meedoen als hij in ieder geval winstpunten kan rijden. Het jureren is toch strenger, dan moet ze wel goed presteren om winst te rijden.
Na 2,5 jaar bos-crossen binnen een maand ZZ gaan starten vind ik aardig heftig. Van de week maar ff lessen en kijken wat m'n instructrice er van vind. Zijn helaas geen wedstrijden voor de uiterste inschrijf datum meer. Anders had ik daar willen kijken waar ik stond.
Whitney haar eerste officiele wedstrijd was een indoor kampioenschap, meteen in het L. Gewoon omdat het dichtbij was. Kampioenschap nu is verder weg, niet bij een verreniging waar ik normaal alles probeer te rijden.
VanHuisUit
Geplaatst: 19-02-12 19:13
Kiss & Janouk gefeliciteerd, mooie dag gehad dus. En Janouk wat een prachtige wagen ik vind dat ook heel mooi hoor. Hou wel van tikje klassiek en dit past zo mooi bij Janouk. Ik zou Bente heel graag (ooit) nog eens voor zo'n mooi klassiek rijtuig zien en dan inclusief gareeltuig natuurlijk
Dennis ik vind ook wel dat als je met een kampioenschap meerijdt het wel ergens om moet gaan, dat je niet alleen mee doet als programma vulling dus snap het goed hoor als je niet meedoet. Vind het ook nooit zo eerlijk naar je paard/pony.
Poeltje dus druk dagje! Ben benieuwd hoe het is gegaan. Ja, vind het heel leuk met tweespannetje knutselen. Voor echt fototopic zijn ze nog te druk bezig geweest hahaha. Nou ja, 'ze' Snuit misdraagt zich af en toe maar goed, ben ik wel van hem gewend Laatste keer ging wel weer goed, so we're improving.
HT je mag wel weer eens wat naar me toesturen hoor, foto's, dan zet ik ze wel even voor je in een linkje zodat je ze kunt plaatsen? Je zegt nog iets over mennen in de zon, het hagelt hier nu enorm Eefielover wat fijn dat Eef het dus wel weer goed is gaan doen
Tallechie het is gewoon lastiger organiseren (paard, wedstrijden, training) voor jezelf met kind erbij....hebben wij ook jaren gehad. Je bent zo afhankelijk. Ik heb jaren heel low profile af en toe een wedstrijd gereden, ook door blessures maar ook door gedoe rondom oppas e.d. Enige wat echt zo is: het wordt elk jaar makkelijker
Nou ik ben weer in de wereld vandaag hele fikse migraine aanval gehad zo zeg was om 0600 uur mijn bed al uit al duizelend, niets hielp en om 09.00 uur compleet gevloerd nu net uurtje weer beneden.
Bente vandaag dus dagje vrij gisteren heeft instructeur haar gemend, uur dressuurmatig ze hield het nu uitstekend vol En dan hoop ik morgen eindelijk echt weer naar stal te kunnen. Ben nog nooit zo lang niet geweest (behalve in een vakantie dan).
janouk
Geplaatst: 19-02-12 19:16
.
Laatst bijgewerkt door janouk op 19-02-12 19:17, in het totaal 1 keer bewerkt
janouk
Geplaatst: 19-02-12 19:17
Bente mag ook voor mijn Sissie wagen hoor. Mooie fotoś maken. Kunnen wij vast wel een keer regelen op een mooie zomerdag.
Wauw gave wagen Janouk!!! Zal wel heel grappig zijn met een haf en een fjord ervoor!
VHU beterschap!!!
Bicci goeie score! Houden zo!
Tallechie al bericht gehad van de wedstrijd?
Hier een heel rustig dagje. Eén opdracht binnen gehad sinds gistermiddag 17.00 uur. Heel apart dat het zo rustig is... maar ik vind het niet erg. Drie diensten achter elkaar is wel heel erg lang... morgenochtend 08.00 uur ben ik klaar... Maar dan dinsdagavond weer en volgend weekend ook nog veel diensten. Daarna komt collega weer terug van vakantie en heb ik het wat rustiger.
janouk super hoor... zal janouk mooi staan frensie fijn dat het zo rustig is als je zoveel diensten hebt bicci goed zo vhu beterschap
Hier ook nog steeds niet fit, maar dat heb ik de laatste weken telkens in het weekend. Morgen ook nog een drukke werkdag en drukke week voor de boeg. is niet anders. binnenkort maar even een weekje vakantie plannen
ik zou graag eens een bokkebitje proberen bij mn stippel. iemand uit omgeving breda 1tje te leen voor eventjes? (normaal heeft hij mt 12,5)
VanHuisUit
Geplaatst: 19-02-12 20:47
Kan ik wel voor je regelen hoor! Wil je vaste of losse scharen? En ik neem aan dat je bokkebit/ B stangetje dus bedoelt, toch? Zeg maar zoiets... http://www.bokt.nl/wiki/Bestand:B-stang.jpg
zoiets idd... ik dacht aan vaste scharen? maar miss hebben losse juist voordeel? en dan idd gewoon "recht' (is altyd iets gebogen wel toch)
VanHuisUit
Geplaatst: 19-02-12 22:30
Ik weet zeker dat ik er niet een heb liggen met vaste scharen want die is met Alwyn meegegaan Losse scharen is iets vriendelijker, heb ik altijd begrepen, maar da's ook maar wat ik heb gehoord hoor. Volgens mij heb ik nog een 12.5 liggen, maar dat weet ik morgen zeker (en dan een met losse scharen). Dus ik laat het je even weten, doe ik dan wel even via pb!
Dat bitje van alwyn heb ik nog wel ergens liggen. Mocht je er wel belang bij hebben hoor ik het wel. Hij loopt nu op een trensje. En die ander is nog lang niet aan beleren toe
Week is weer begonnen! Mijn lange en zeer rustige dienst zit er bijna op. Vandaag lekker rijden en even flink tekeer gaan in het huishouden... is echt weer hard nodig. Vanavond naar mijn privé indoor rolschaatsbaan
vandaag ballonnetjes-bicci-tussenstand... lege ballon met zuchtje lucht..... helaas niet leeg dus..
straks om 11uur afsprak bij HA, dan nemen we de week door... ben benieuwd...
Biancacoo
Geplaatst: 20-02-12 09:58
Bicci..succes bij de HA. Volgens mij heb ik nog ergens zo'n fijn bitje met losse scharen liggen, precies die van de foto van vhu....is echt een fijn bitje...2e hands zijn ze nog wel eens te koop. verder moet ik nog even bijlezen...