Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjonniej schreef:BD, hoe kom jij op zoveel gekwalificeerde menners in onze rubriek?
Ik vond het uitrekenen van die standen ook een mooi vakantiewerkje, maar kwam maar op 18 gekwalificeerden.
Je bent toch alleen gekwalificeerd als je 3 wedstrijden met 3 winstpunten hebt? Daar ben ik tenminste vanuit gegaan en dan vallen er nog een aantal van jouw lijstje af.
Sjonniej schreef:Mogen afreizen zou ik het lever noemen.dus dan was het wel duidelijk dat we niet helemaal naar Wierden hoefden af te reizen.
Echwel schreef:Ik denk meer aan een B&B of hotelletje maar het ligt er aan wie er mee is.En waar slaap je dan, het idee om met zijn allen in 1 caravannetje te liggen, tja wat moet ik daar nou van zeggen
BlackDevils schreef:[Ik zag dat ze in de klasse 2 tegenwoordig doorgaan tot bijna 30 winstpunten. Ik denk dat die menners het gevoel hebben dat het een beetje te hard gaat met de promotie en ze nog graag ff blijven...
Echwel schreef:En waar slaap je dan, het idee om met zijn allen in 1 caravannetje te liggen, tja wat moet ik daar nou van zeggen
Echwel schreef:Daar hebben ze de indexering voor uitgevonden.Ik denk dat je de gewoon 3x3punten regeling met zoveel rijders niet meer kunt handhaven..in vergelijking met vroeger zijn het drie keer zoveel rijders tegenwoordig..
En wees eerlijk als je dus wedstrijden als Den Ham enz allee n rijdt maak je meer kans dan iemand die wel hele zware wedstrijden rijdt