@Rivaldo, leuk dat je nu echt begonnen bent!
Wij hadden vandaag in-uitspanles en voor de wagen zetten en weer terug etc, zijn zo ongeveer 3 uur bezig geweest met koppeltje van drie mensen, instructeur plus een paard
Toen nog Achenbach geoefend. 't Was wel knap koud maar heel leerzaam & gezellig. Daarna Alwyn weer even aan de lange lijnen gehad, weer vanaf stal gewoon erachter en hij deed het super. Nog wel kijken maar lekker vlot voorwaarts en redelijk recht
hij was gisteren net dronken zoals hij slingerde en hij zat steeds half in de heg
Op de parkeerplaats stonden allemaal auto's dus daar heb ik hem even aan de voorkant meegeleid. En daarna op het pad waar die visser stond (hij stond nu een stukje verderop, zonder regenpak
) weer erachter. Was erg trots op mijn baby. Ook nog bij Ideal tuigen gekeken, bij Divoza. Hingen er maar een paar, allemaal paardenmaten, ziet er toch wel prachtig uit. Maar ik moet toch ook wel aan mijn portemonnee denken en ben daarna naar Van Rijs gegaan in Zevenhuizen, die maken een tussenstukje voor aan het schoftje van Simba, zodat ik die ook kan gebruiken voor ALwyn. Want eigenlijk is het hele tuig van Alwyn goed, alleen dat schoftje vind ik niet mooi / ligt niet mooi. Dus nu los ik het tijdelijk zo op (kosten 22,50). En ga nog maar even dromen over een los schoftje van ideaal (kosten 210,-
). En zo komt Jan Splinter door de winter
En nu MOET ik boodschappen doen!
Veel succes en plezier morgen op de regiokampioenschappen! Toen we nog in Groningen woonden ging ik vaak naar de voorkeuring in Zuidlaren. Was altijd ontzettend leuk (en vaak ook berekoud !).
maar ik ben goed opweg 
dan smelt je toch

Jammer dat ze niet door is naar wanroij.