Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gaat nog wel als een soort barrel race paard door de bocht maar hij doet het wel. Daarom ben ik ook zo blij als we naar die andere stal gaan. Daar is flink wat springmateriaal kan ik met hem loswerken met sprongetjes / caveletties, daar wordt de 'sprong' van de galop ook altijd beter van.
zonder te kijken paard kopen.
maar ja ik had zijn benen en staart gespoeld omdat hij onder de slappe mest zat van de anti zandkuur, volgende keer weer op zijn schoenen.
die ongezien een paard kopen, wordt hier op bokt veel gewaarschuwd. Niet te vertrouwen
. Ik durf nog niet te kopen zonder uitgebreide keuring
verder dagen maar aftellen en hoe rustiger je het aan doet hoe beter je herstelt...
je mag dus slapen van 23.00 - 06.00 uur maar je hoort van alles en omdat sommige bewoners soms wat de weg kwijt zijn kun je ook van alles verwachten in de nacht, mensen die rond gaan dwalen of die naar buiten willen. Dat laatste mag niet, dan gaat er een pieper af en moet je ze weer proberen naar hun appartement te bewegen. Maar ze waren allemaal gelukkig goed in slaap of ik heb niets gehoord, want ik ben verder niet door hun gestoord. Kon alleen pas vanaf een uur of 02.30 of zoiets slapen want de kerkklokken van daarvoor heb ik nog gehoord.