Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Bij ons op stal heeft zich er eentje door het gaas gebeten en heeft in 2 dagen tijd alle siervogels, fazanten, krielkipjes en kwartels weggesleept. Een klein gat in elke ren, waar geen vos doorheen kon. De grote kippen zitten in een ander hok met binnenverblijf. Dat gaat 'snachts dicht.
Met veel pijn en moeite dier om weten te rollen en weer in de benen. Baasje sms'je gestuurd dat ze moest komen want zag er niet goed uit. Daarna nog gebeld want toen ik in de bak met haar ging wandelen viel ze steeds om, dus dat ook DA moest komen. Wat duurt het dan lang voordat er iemand is .... naja hoe dan ook, dier is er nog steeds heel slecht aan toe, knapte maar niet op. Allemaal bloed over me heen van een bloedneus ook nog ... Ben net naar huis gegaan want baasje was er ondertussen gelukkig zelf en haar man ook maar ik vrees dat ze nu ik dit type ingeslapen wordt of er moet echt nog een wonder gebeuren.
Mosel heeft nog vakantie tot na de jaarwisseling. Heb nog geen nieuwe koets, ook geen tijd (en te weinig geld, na al die reparaties van het schip) om er serieus werk van te maken en na het varen duik ik weer in die materie.
.

en wat een mooie bossen hebben jullie
.
. Zitten de brugklassers in de week vóór de proefwerkweek en hebben ze geleerd een strak leerschema te maken. Komt de leraar Duits: "Huiswerk: jullie moeten donderdag in groepjes thuis een taart gaan bakken volgens een Duits recept." Dochter zit in een groepje Blerick (5 minuten van school)
.