Naaltje

Tallechie, de dressuurfoto's zien er gaaf uit met Vaele, ik vind het een erg mooi dier, en dat wedstrijd ritme dat komt vanzelf wel weer !
Fijn dat je zelf er een goed gevoel over hebt, dat is al weer een extra stimulans om door te gaan.
Ik zou zoiets als wedstrijdrijden niet zomaar kunnen, zou doodzenuwachtig zijn....helaas....
De kennismaking tussen haflinger en Melody en gezelschapsshetje Missy is goed verlopen, geen gejaag, en geen gekke dingen, er is nog geen duidelijkheid over wie er de baas is...Melody schermt zelfs mij af voor de haflinger, ik heb haar er nog even uigehaald en op de zandplaat gelongeerd, maar ze was erg druk, dus morgenmiddag maar nog eens proberen, het was ook erg veel wind en af en toe spetters hierzo......niks geen mooi weer om te longeren, maar ze had er wel ontspannen stukjes bij zitten, als ik haar maar lucht van voren blijf geven he ?!!!
Ik ben blij dat ze alle 3 rustig staan te eten, dat is wel fijn, haf is een braaf dier !!
Edit : bijna vergeten !!! Tine, die wagen ziet er supermooi uit !!! gefeliciteerd !!!