[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 09:43

Gem, dat is wel heel erg mooi nieuws van Ster !! superleuke combinatie samen dus !
Frensie...supermisselijk geweest, ... bah, ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt !
en hoop op zonnig weer voor je om mooie foto's van Gwin te maken..
Aks,.brak...en hondjes weer thuis, cats not amuzed..haha..arme dieren..
Lanouska..wat een pechweekeinde..zonde van poortje 14 !! maar wel mooie marathontraining gedaan, dat is nooit weg.
Tine heeeel vroeg op...en zo een buitenrit maken, geniet ervan.en die kids maken de beste en mooiste foto's !!
Bettepet getrouwd, superleuk ! *\o/*
PSM moet toch ook getrouwd zijn..of gaat trouwen.. *\o/* *\o/*

Ik ben hier ook brak.,...zaterdag avond na avontuur van weggelopen husseflus, mijn hart sloeg 3x over...en we waren echt superongerust..gelukkig kwam die weer aangelopen na hoop gefluit en geroep..zo'n dier in totaal vreemde omgevind..je moet er niet aan denken..
gingen we echt "vroeg" naar bed..om half 2 s'nachts.. normaal slaap ik echt om 21,30 uur..zondag om 6 uur weer op, want het was koud genoeg om een rondje met hondjes te steppen..haha..gezellig samen met mushgenootje..voor het eerst niet in mijn uppie een rondje gedaan, heel erg leuk !

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 11:55

Wat fijn dat Ster het zo goed doet!!

Ik wil hier alvast PSM feliciteren!! Die ging vandaag of morgen trouwen toch? (of zit ik nou heel erg abuis? :o )

Lanouska, jij hebt echt een geweldig energielevel :oo
Heerlijk Biancacoo! Met gezelschap gemusht (of gemushd?)

Ik ga vanmiddag even met paps en mams op stap. Ze gaan naar de fokker van ons vorige hondje, hebben ze nog zeer regelmatig contact mee. Die mensen kennen mij natuurlijk ook. Als brakje van 6, toen we daar puppie gingen uitzoeken :))
Op de heenweg even langs Dids. Kan pa meteen zien hoe ik planken in mijn kast wil O:)

En verder doe ik heel hard mijn best om niet weer ^) te worden :)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 12:05

ooh!
Motivatie +100 om die studie af te maken!
Ik kan vanaf half juli fulltime gaan werken. 6 dagen in de week!
Dat sowieso tot eind augustus. en afhankelijk van mijn sollicitatiesucces dan in september ook nog. Heel erg blij mee. En ik ga proberen te zorgen dat ik gewoon in juli klaar ben. Centjess!! :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 13:11

Zou super zijn Aks *\o/* dus schrijven jij ~~}>
Tine hoop dat je fijne rit hebt gehad, balen van dat slechte slapen. Van de week was manlief weer eens paar dagen weg en dan slaap ik ook zo belabberd. Ik val niet in slaap of ik word om 04.00 uur of zoiets wakker en dan ben ik echt klaar wakker. Volgens mij sta ik dan in een soort permanente waakstand of zoiets, zo vermoeiend. Vrijdag en gisteren dus ook zo'n beetje omgevallen :Z
Lanouska da's balen maar wel mooi getraind :)
Biancocoo leuk zeg zo'n rondje met meer spannen of met iemand erbij op je wagen/step?
En Bettepet getrouwd :# , Ster superstar =:) en Frensie beroerd %) :(:)

Hier vanochtend met Wiske op de fiets naar stal, Ollebol aan de dubbele longe. Linksom ging bij tijden echt al heel mooi, rechtsom vindt ze moeilijk maar toch ging het langzamerhand beter. In ieder geval aan het eind mooie stelling in stap en draf. En ik kan haar nu wel goed in draf houden plus actief, dat was eerst een groot probleem :=
Daarna stal gedaan en nog zooi opgeruimd, naar huis gefietst en nu ben ik best wel gaar :O

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 13:36

goedemiddag

pas op een menteam streutker spam

H1

H2

H3

H4

H5

H6. wat een oplettend paard hebben we toch *\%/*

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 13:53

wauw lanouska..blijft toch indrukwekkend zo'n span..
vhu..we gingen met 2 step's achter elkaar aan met beide 2 hondjes ervoor, was wel even leuk. kort rondje, maar met de koude wind en niet te warme temperatuur ging dat supergoed !

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 14:54

Wow Lanouska, wat gaan jullie toch goed.

Vanmorgen buitenrit gemaakt met Rembrand. Wilde maar een uurtje gaan ipv 2 uur, omdat ik zo moe ben. Maar ik had blijkbaar een afslag gemist want kwam toch op grote ronde uit. Nou ja, wel lekker gereden gelukkig.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 15:49

Tine lekker op buitenrit geweest!
Lanouska bombardeert ons met filmpjes ;) Echt geweldig!
VHU Ollie lekker aan de dubbele longe gehad.

Net mét volle batterij camera naar stal geweest, Beer was ook mee en die was een gewilliger fotomodel dan Gwin
Afbeelding

Gwin had alleen maar haar hoofd naar beneden om te grazen, behalve deze foto
Afbeelding

Toen stond ze te mesten, hahaha!

En op deze foto is duidelijk de nieuwe verdikking op haar pees te zien
Afbeelding

Haar oude blessure zat er net onder, maar zoals mijn man al zei; Als je iets gelast hebt, dan gaat het nooit kapot op de lasnaad, maar wel ernaast...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 18:24

....Mooie Gwin hoofdfoto !! maar schrikt dan van pees...ik kan me heel goed voorstellen dat je je daar erg zorgen over maakt..de opmerking van je man, vind ik idd wel een heel goede...de las gaat nooit kapot....ernaast wel.... |( ik blijf hopen en duimen voor je op het allerbeste wonder ooit..
Beer is echt een schatje !!

zoontje is al naar bed..hij was moe..indrukwekkend weekeinde achter de rug..haha..
ik hoop dat hij kan slapen, want ze zijn pakjes hooi aan het persen hiernaast....maakt mooi lawaai..

verder..geen nieuws vanaf hier..

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 20:41

OPBRENGST BENEFIETDAGEN 2013 !!!!!!!!!

lieve allemaal,
met enorm veel trots en plezier kondig ik hierbij aan,
wat de afgelopen 2 benefietdagen op 26 mei en op 9 juni hebben opgebracht voor WSPA en Brooke Hospitals.

we mogen beide het bedrag van

€ 798,05 aanbieden !!!!

de 2 dagen brachten namelijk € 1596,10 op !!!

Bedankt vrijwilligers!
Bedankt lieve man van mij Ronald de Boer , mijn steun en toeverlaat,
bedankt Bianca de Brouwer , voor je hulp bij de lunchpakketten en de sponsors,
bedankt Pauline Waas , voor je onvoorwaardelijke hulp op en rond beide dagen,
en bedankt iedereen die op welke wijze dan ook, Het Trail Team heeft geholpen en bijgestaan !!!!

liefs,
Bianca de Boer
Het Trail Team.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 20:52

naamgenoot je mag jezelf niet vergeten, top gedaan *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 21:09

Wat een topresultaat!!!!

Hier net crea bea bezig geweest. Heb een menschort voor zoonlief in elkaar zitten flansen, zodat hij vrijdag bij zijn eerste bixie mennen in mentenue op de bok kan zitten. Morgen moet het nog even onder de naaimachine door, maar voorbereidende werk is klaar.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 21:24

leuk tine! :D

Ik ben ook dolgelukkig om m'n menschort. Kan me voorstellen dat je zoon het ook helemaal leuk vindt! :D

Ik heb morgen menles :) Hoop dat 't goed gaat met Dids :)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 21:28

Hij ging helemaal glunderen toen ik vertelde dat ik er een voor hem zou maken. Die van mij is natuurlijk VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL te groot, dan zou het alleen maar gevaarlijk worden. Had nog een lapje zwarte stof liggen (heb al jaren niets meer gemaakt, maar ja, als je dingen bewaart...), dus die op goede maat geknipt, biaisband erom heen gezet en een band om vast te zetten gemaakt. Alles ligt klaar om onder de naaimachine te gaan, maar daar heb ik even geen zin meer in. Morgen maar proberen of ik tijd kan maken.

Gaat vast goed met je les, zou niet weten waarom niet. Hoe is je lichaam nu, nu je weer op zijn rug hebt gezeten? Dat kon toch eigenlijk niet meer? En dat zadel was toch ook niet passend voor Dids, of haal ik nu weer meerdere mensen/situaties door elkaar?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 21:31

Super, zo'n handige mama! :D

Mijn rug is best wel ruk. Doet flink zeer :) Maargoed, 't was ook wel wat, 4uur stappen. Valt ook niet meer onder klein ritje tuurlijk :) Vind het niet heel erg dat het nu zeer doet. Tijdens 't rijden viel het reuze mee :)
Ik heb zonder zadel gereden :) met barebackpad :)
Heb inderdaad geen passend zadel, dus dat komt er ook nevernooitniet meer op :) Maar die BBP zit ook best prima voor wat stappen :)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 22:17

_/-\o_ voor Bicci, mooi resultaat hoor!
Naaimachine, niks voor mij :o . Zelf kleding maken is typisch iets dat ik wel heel graag zou willen kúnnen, maar geen zin heb om het te leren. Ik zou me doodergeren aan alle misbaksels die uit mijn vingers komen. :?

Onze werkvakantie is weer binnen, niet verwacht, toch gekregen :) . We gaan in de zomer voor het 3e achtereenvolgende jaar een reisje kunstmest doen naar Hongarije: Budapest of Dunáujváros. Hubby vaart er de komende weken alvast heen, en kinders en ik vliegen er achteraan met wizzair, zodra ze vakantie hebben.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 22:22

Lief dat jullie aan mij denken.. morgen onze dag <3 ik zal nog wat foto's plaatsen dan :)

Kruipt weer onder de meeleessteen :)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 22:40

Geniet PSM! ik zat 1 dagje abuis, oeps :o
Have a nice day! Het weer lijkt in elk geval heel erg mee te zitten!

@gem; heeeeerlijk vakantie in vooruitzicht. Nouja, 't klinkt behoorlijk als werkvakantie? :))

Ik ga eens mijn bed opzoeken. Heb me in elk geval behoorlijk braaf verdiept in de literatuur vandaag. Ben trots op mezelf :)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 22:44

Geniet ervan PSM!

Aks: gewoon werken hoor, maar het voelt toch eigenlijk wel als vakantie :j . En het prettige is dat ik halverwege instap, dus direct weer de goede kant uit varen (huiswaarts :)) )

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 05:56

Prachtige dag voor PSM!!!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 07:20

Goedemorgen

PSM: geniet ervan!!!

Gem: kun je nu wel varen dan met al dat hoge water?

Ik moet straks naar ziekenhuis, neuroloog, voor mijn handen (carpaal tunnelsyndroom) Ben benieuwd.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 08:06

Goeiemorgen!

Tine: schip zit nu nog in Gent, dus tegen de tijd dat hij de Main indraait, is het water wel weer ver genoeg gezakt, verwacht ik.

Jeejjj, ik krijg een mailtje en filmpjes van C. (eig. van Ster) dat ze afgelopen weekend in Rheurdt (DL) de dressuur gewonnen heeft, de vaardigheid 3e is geworden en in de Kombi 2e *\o/* !!
Voor de Duitsland kenners onder jullie (Avaluna bv): is de Kombi gewoon de einduitslag van die wedstrijd, of is de Kombi nog een 3e discipline?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 09:44

Gem: wat leuk dat het zo goed gaat met Ster. Hoe gaat het met Moos?
Aks: al les gehad?

Net het menschort klaar gemaakt. Vind het erg leuk geworden, al zeg ik het zelf :o

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 09:53

foto van menschort! :D
Leuk als je dat zelf kan! Kun je alle leuke kleurcombi's zelf maken :D

Nee les is vanmiddag. rond een uur of 2 gaan inspannen :) Beetje flexibel afgesproken ivm kindje van lesgeefmensje :)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 10:08

Zo ik ben er ook weer. Zondag avond al terug uit het mooie zwarte woud.
Liep gisteren gewoon nog even op een roze wolk na te genieten van al het moois dat we hebben meegemaakt.

Ans en ik gingen dus Ann in time opzoeken die nu heel lief Anni heet.
Anni is bij ons geboren en na 3 dagen oud verkocht aan Ans. Ans is een vrouw van in de
60 die bij ons al een oud paard in pension had staan. Ze heeft 3 jaar voor Anni gezorgd maar toen er wat met der moest gaan gebeuren kwam ze er toch achter dat dat op haar leeftijd niet meer ging. Anni heeft toen nog 2 jaar op Ameland gelopen en is vervolgens beleerd onder het zadel en voor de wagen en verkocht. Daarna was het spoor weg......

Vorig jaar "dook"ze op omdat ze deelnam samen met de duitser Phillip Faisst aan de WK voor enkelspannen in Portugal. Daarna heeft
Ans contact gezocht met Phillip en hebben ze over en weer geschreven. Ans heeft nog een film opgestuurd van Anni als veulen. Geweldig vonden ze dat. Dus er werd een afspraak gemaakt. Ans zou Anni opzoeken. Maar ze durfde niet zo goed dat hele eind te rijden en vroeg of ik mee wilde. Dus samen naar Ottenheim. Tussen Karlsruhe en Basel. 650 km voor ons.

Er was nog iets grappig aan de hand. Ongeveer 3 jaar geleden hebben wij zelko gekocht. Zelko kwam uit duitsland wisten wij en heeft daar in de mensport gelopen maar kon niet goed genoeg stappen en werd daarom verkocht. Toen zelko hier kwam ben ik gaan google om meer te weten te komen en zag dat hij inderdaad werd uitgebracht in de marathon door Phillip Faisst. Toen zei die naam mij niks maar na Anni wel.

Wij vrijdag naar Duitsland. Kwamen rond vier uur bij de stal aan. Maar hadden tussen 5-6 afgesproken. Beetje rond gekeken en al gauw Anni gespot. Het was der nog precies alleen volwassen geworden.
Even later kwam Phillip en we werden zeer hartelijk ontvangen. Hij zei dat Anni Ans nog herkende want bij vreemde ging ze achterin de stal staan en ze liet zich door ons juist lekker knuffelen.
Toen ik hem vroeg naar Zelko was hij zo verbaasd en stond echt met zijn bek vol tanden. Zijn vriendin was inmiddels ook gearriveerd en die kreeg tranen in der ogen toen ze hoorde dat zelko bij ons was.
Het bleek dat zelko daar niet waar kon maken wat zei willen en dat is de beste van de wereld worden. Zelko was veelste nerveus.Nou dat weten wij ook wel. Niks nieuws. Maar ze hebben wel met pijn in hun hard zelko verkocht. Letterlijk ingeruild op Anni.

Het is daar een grote familie.Iedereen addoreerd Anni. Geweldig om te zien.
Afbeelding

Ans heeft Anni mogen sturen,geweldig vond ze dat. Zaterdag hebben we een rondje met Anni gemaakt.Vrijdag heeft de vriendin van Phillip Adeline haar gereden. Adeline der ouders hebben een hotel. Daar hebben we geslapen. En vrijdag en zaterdag gegeten met iedereen erbij. De ouders van adeline en van phillip en de sponsor van alles. Dus de echte eigenaar van Anni.
Ans kreeg een grote foto van Anni tijdens de wk gemaakt vorig jaar en een stikie met 500 foto's. Van Monika de moeder van Phillip kreeg ze een foto lijst met 3 kleine foto's en een mand met lekkernije uit het zwarte woud.
Het mooiste was misschien nog wel dat monika Ans een armband gaf gemaakt van haren van Anni.

Echt zo gastvrij maak ik niet vaak mee