Tine super dat de wedstrijd goed gelopen, is balen dat jezelf een ongelukje had

Gaaf dat je wagen opgehaald word !!! wij zijn ontzettend benieuwd, trouwens fijn dat Amerigo zich gisteren zo keurig gedragen heeft !!! knap hoor.

Tallechie; die vaele, die even liet weten dat het toch wel lang geleden is dat hij echt aan het werk moest en ......ik kan hem ook wel begrijpen, gelukkig doe jij dat ook !! Hoe is het jezelf bevallen, zo kort na de bevalling van Daan ? alles goed gegaan ??
Toch fijn dat je nog een winstpunt hebt gereden, er zitten knappe foto's bij hoor !!
Ik heb een hooizak ik de trailer met zo'n rond gat onderin, Melody maakt er dankbaar gebruik van.
Nouvel, wat heerlijk dat je vooruitgang ziet bij Fifi, ik kan me voorstellen dat het allemaal vermoeiend voor haar is.
VHU, fijn dat rizanta niet meer zo erg hoest, komt vast goed, ze eet zo braaf haar medicijnen op !
Poeltje, super mooie foto's !
Nog gefeliciteerd aan alle jarigen !!
Vandaag komt er een paardje bij ons bij,.....die komt hier "wonen" en de eigenaresse die wil dan wel af en toe mee op de wagen, dus zo kan ik misschien wat vaker trainen met melody.
Ben benieuwd hoe melody het vind, want de haflinger komt bij haar in het weiland....als ze maar niet gaat knokken, ze is nogal een bitch......