[AR] [HK] "in een rijtuigie...."

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 22:08

He dotteketotje :-)
Leuke foto's FOTF !!
ik kom binnenkort ook langs bij jou voor foto's !

heb even geen zin om hier de foto's te plaatsen die ik vanmiddag gemaakt heb maar te zien op mijn site, zie onderschrift.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 22:23

Nou, bij rtl 4 en op buienrader komt er bij ons (noordoost) toch echt weer sneeuw helaas. Zo dooit mijn bak natuurlijk nooit.

Heb voor Rembrand een mendeken. Het ding is echter veeeeeeeeel te groot voor de pony, dus ik ga nu maar zelf proberen wat in elkaar te zetten. Tijd zat nu ik niets kan doen met hem. ;(

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 22:44

Het houdt je van de straat zeg maar dat soort dingen Tine :+

Nou Ingrid heeft me toch prachtige plaatjes gemaakt... het zijn net penny pony's echt :*
Eerst de mooie koppies....Alwyn
Afbeelding
Freddy (kijkt al behoorlijk brutaal maar probeert lief over te komen ;)
Afbeelding
En natuurlijk ons aller Simmy, wijze mooie man
Afbeelding

Freddy denkt...kunnen we iets gaan ondernemen?
Afbeelding
yes lekker roppen
Afbeelding
en Alwyn heeft het nakijken :+ :D
Afbeelding
Sim denkt: ik doe hier dus ff niet aan mee!
Afbeelding

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 22:52

haha jouw onderschriften zijn leuk erbij :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 23:00

Ze hebben toen je weg was nog lekker 1,5 uur op de dijk gestaan. Ik was de tuin aan het spitten :Y) hoorde regelmatig hoefgeroffel en als ik dan ging kijken raceden ze weer voorbij :D Sim kreeg ook af en toe een duw, maar die ging er wijzelijk niet op in... zo grappig. Toen ik ze weer naar de stal bracht waren ze volgens mij helemaal moe :O

L_Rivaldo

Re: [HK] "in een rijtuigie...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 23:01

Leuke foto's, echt een leuke kudde zo :)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 23:01

ahhhh gossie, zullen ze lekker slapie doen vannacht :D

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 12:01

Gisteren heel druk bezig geweest met 7 verslagen maken, het is wel een latertje geworden, maar ik heb het af gekregen :D
Ook een toets gehad en ging goed, er is nog hoop hihi!

Misschien vandaag een ritje maken met de kar

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 12:16

VHU sim is echt een leuke pony zeg!

ook nog een knappe vos en zwarte langs zien komen :D

Zo ik heb weer eens geshopt, leuke dingen van nieuwe g star collectie gekocht.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 15:30

TXS Jellee... hij komt trouwens bij jullie uit de buurt zie ik nu, bij Marissa van 't Pietershof!
@Rivaldo... +:)+
Vandaag echt lekker met Sim gemend. Klein uurtje op pad geweest, zo'n 8 km gereden. Tja... het is een kleine pony ;) Hij had er echt zin in, lekker vlotte draf afgewisseld met stukjes stap, moest hem steeds wat tegenhouden anders zou hij veel te hard gaan. Vier keer flitsende rotonde gereden :+ Toen we terugkwamen lagen al zijn haartjes plat en leek hij 2x zo smal :o hij zweette niet maar blijkbaar had hij het wel wat warm gekregen.

We zijn ingeloot voor de Eper paardenvierdaagse...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 20:49

Vanmorgen met paard naar de binnenbak geweest en vanavond eindelijk pony weer voor de kar gehad. Hij had al een week niet gewerkt, dus maar een half uurtje gedaan. Bovendien was de bodem nog niet helemaal geweldig, ene lange zijde was nog erg hard, maar goed, hij heeft weer eens wat gedaan. Hopen dat het overdag zo doorgaat met dooien, dan komt het toch nog goed. Ondanks dat hij een week niets had gedaan, geen stap verkeerd. Super pony.

fearofthefox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 21:58

Vandaag met mijn hond naar de holistische DA geweest. Ze heeft bachbloesem en nog wat andere spulletjes meegekregen. Vanavond krijg ik een uitgebreid verslag via de mail.
Vandaag niet zo heel veel tijd voor de paardjes. Coco en Lola hebben even lekker gerend in de bak.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Daarna wat stallen uitgemest.
De timmerman is ook lekker druk bezig geweest op stal. Een nieuwe achterwand in de stal, morgen komen daar ophangsets voor mijn tuigen te hangen. Het washok voor de wasmachine en droger is ook klaar. Een nieuwe achterwand in de grote boxen.
Ik zal morgen foto's maken van de verbouwing.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 22:03

Leuk Sybrenne !!

Wat zijn ze lekker aan het scheuren, heerlijk toch !!!
Als jij zondag mooi weer besteld kan ik misschien wel even langskomen voor foto's ! Moet wel naar de regiokampioenschappen maar dat duurt niet de hele dag :-)
Kun je me helpen mooie foto's te maken want ze moeten dan natuurlijk wel met koppie omhoog erop hahaha.

Van huis uit; wat gaaf zeg; is dat een wedstrijd of moet ik het zo niet zien ? en ingeloot ervoor ? kon niet iedereen zich inschrijven ?

Tine10, bij jullie nog harde bodems door de vorst ? Ja ik moet zeggen dat we hier in de randstad echt geluk hebben gehad, in de rest van het land is alles veel erger geweest !

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 22:10

AaAh mijn schatjessssss, kijk ze es lekker laagvliegen!
Ze zien er lekker uit Sybrenne, fijn om te zien dat ze het naar hun zin hebben.......

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 00:05

Eper paarden4daagse lijkt me ook wel eens leuk alleen kan ik dan geen vakantie nemen. Wij doen altijd mee aan de Zorgvlied 4 daagse. We staan maar een km van de startlokatie dus mooi makkelijk. Dit jaar wordt het waarschijnlijk een tweedaagse want ik heb lessen in die week.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 00:08

IngridM schreef:
Tine10, bij jullie nog harde bodems door de vorst ? Ja ik moet zeggen dat we hier in de randstad echt geluk hebben gehad, in de rest van het land is alles veel erger geweest !

Ja, het is nu wel aan het dooien, maar schiet nog niet zo op. Zit met verbazing naar alle foto's te kijken, ik zie allemaal gras (weet haast niet meer hoe dat eruit ziet). Hier is alles nog wit, wel papwit, maar toch.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 00:22

ongelooflijk he dat er in zo'n klein landje nog zulke verschillen zitten !

morgen lekker hele dag mooie hengsten kijken, lekker naar de kwpn hengstenkeuring met een vriendin, heb er zo'n zin in !

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 00:23

ahh gelukgsvogel, een vriendin had mij ook uitgenodigt om mee tegaan, maar jammer genoeg heb ik morgen om kwart over 3 een assesment waar ik niet onderuit kan :(

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 09:26

Hello :)

Gisteren een heerlijk ritje buiten gemaakt met de kar, hij was zo braaf en het was druk op de dijk en toch netjes stilstaan om ze voorbij te laten gaan enzo. Daarna naar het bos gegaan, maar helaas lag daar nog ijs dus konden we niet verder, toen de laan (waar zowat geen auto's rijden) steeds heen en weer gereden, hij was eerst zo sloom en lui , maar daarna kwam hij los, in volle galop over het gras, zijn hoefschoenen bleven ook mooi zitten, ben zo trots en blij, had totaal geen angst :)

Vanavond begin ik met mijn koetsierscursus :)

fearofthefox: echt leuke paardjes heb je, die bovenste lijkt wel heel veel op riv qua bouw, zal rivaldo dan echt welsh x shet zijn?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 09:27

Goeiemorgen.

Had gehoopt vanmorgen (voor de zwemles van mijn zoontje) alvast een paard te kunnen longeren, maar de bodem is weer knetterhard. Moet ik dus maar wachten tot eind van de middag, met het risico dat ik dan in de regen aan de slag moet. Dat is weer niet zo aardig voor die zoon van me, die er wel bij rond moet hobbelen. Ik laat hem natuurlijk niet alleen in huis zitten. Lastig allemaal.

Als die zoutvoorraad nu eens aangevuld was he ;)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 09:34

Leuke foto's, allemaal.

Hier is de sneeuw weg, nu wel veel nattigheid, maar duimen dat de vorst weg blijft, anders verlang ik meteen weer naar een flink pak sneeuw :D .

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 10:00

Rivaldo; heb je al wat reacties op je oproepje gehad ?

jeetje tine, balen !!!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 10:32

Nee helaas niet :(.. gisteren kon gelukkig een vriendin van een stal naast mij en morgen ga ik met een stalgenootje (hoorde dat het erg ging regenen, dus weet niet of dat door zal gaan) helaas kunnen zij niet vaak
Nadia die gisteren mee ging, die vond het zo leuk dat ze vaker mee wilt dus dat is gezellig :)

Tine: balen zeg, kan niet wachten op de lente/zomer :)

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 11:54

goeiemorgen allemaal :)
zo ik heb eens even lekker uitgeslapen! strakjes een assesment, waar ik wel heel zenuwachtig voor ben, nog niemand in mijn klas heeft het namelijk gehaald.
daarna lekker naar de pony's even lekker enkelspannen met allemaal denk ik zo.
heb echt heel erg veel zin in morgen, heb namelijk een superaanbod gekregen en dat ga ik morgen uitproberen, kan echt niet wachten haha.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 12:30

VanHuisUit schreef:
TXS Jellee... hij komt trouwens bij jullie uit de buurt zie ik nu, bij Marissa van 't Pietershof!
@Rivaldo... +:)+
Vandaag echt lekker met Sim gemend. Klein uurtje op pad geweest, zo'n 8 km gereden. Tja... het is een kleine pony ;) Hij had er echt zin in, lekker vlotte draf afgewisseld met stukjes stap, moest hem steeds wat tegenhouden anders zou hij veel te hard gaan. Vier keer flitsende rotonde gereden :+ Toen we terugkwamen lagen al zijn haartjes plat en leek hij 2x zo smal :o hij zweette niet maar blijkbaar had hij het wel wat warm gekregen.

We zijn ingeloot voor de Eper paardenvierdaagse...

Ja ik ken haar wel. ;) Woont zegmaar achter mij. Heb je hem al lang?