[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 15:06

Super punten tine !! Netjes hoor.

Janouk dat is ook wel appart. Speciaal soort klavertjes bij jullie?

Vanmorgen al fanatiek -O- wat in het huishouden gedaan en daarna snel naar de pony's.

Kruiwagen mest uit de wei gehaald en daarna 30x60 bak uitgezet in de wei. Robijn
ingespannen en de Z proef voor zaterdag geoefend. Nou dat valt nog niet mee. Daarna
robin er ook nog even voor gehad. Helaas schud ie enorm met zijn hoofd en is de stelling
ook ver te zoeken. Mag blij zijn als ik 170 punten rijd zaterdag.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 15:24

zo janouk vind wel erg veel geluk.... *\o/*
maisie: misschien eens een neusnetje proberen,sinds sun die met mennen omheeft is ze een stuk stiller met haar hoofd(last van 'vliegverkeer"tegen haar neus en pluisjes enz

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 16:35

super janouk :oo ik vind die krengen nou nooit.. (heb nog even liggen zoeken toen ik in de wei lag)

Tine lekker gepolocrosst voor een keertje. En hele nette punten.

wat betreft hoofdschuddend paard, hier eentje die begon te schudden (maar daarbij ook uit het tuig springen en inhouden en een opvallende linkerbuiging) doordat zijn nek vast zat door die sloot-tuimeling.

mijn ^) is wel iets verminderd gelukkig :))
Had met VHU afgesproken voor een ritje :) Het was echt hartstikke gezellig, en beide ponies konden het wel goed vinden. Al waren het een beetje een boer en een stadse dame in een discotheek qua houding naar elkaar :)) :')

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 17:01

Afbeelding
:))

Afbeelding

*geniet nog heerlijk na*

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 17:13

Mooie kar Maisie!
En tine knappe punten weer gereden.
Janouk die veel geluk tegemoed kan zien :P
Aks een heerlijk rondje gereden met VHU.

Ik heb vandaag voor het eerst in 10 maanden geloof ik wedstrijd gereden met det. 2de en 3de van de 8 geworden en 2 winstpunten erbij!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 17:21

Heerlijke foto's van 2 topppony's <3
Ipsilonka: wat goed!!! Hoe is het met Pablo? (even om te zien of mijn geheugen nog werkt. Was hij niet die pony die ergens nogal verwaarloosd uit een stalletje kwam?)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 17:59

Diddle en Ollie waren zo grappig met elkaar :+ was dus zowel voor ons als de pony's erg gezellig :D onderweg dus chocomel met slagroom en later nog een ijsje :9 het is ook wel erg handig als je met pony's onderweg bent voor wie de voornaamste bezigheid eten is }:0

Gelukkig was Ollie op de terugweg in de trailer erg relaxed en kwam ze er ook rustig af.

Bicci, je had er weer mooi weer bij bij jullie evenement. Volgend jaar durf ik het wel aan hoor.
Tine, wat dapper zeg dat jullie dat hebben gedaan, lijkt me erg ingewikkeld en super punten zeg met Thabor *\o/*
Ips doet direct haar voordeel van de trainingsweek, helemaal toppie *\o/*
Maisie druk aan het oefenen voor de Z proef met haar turbo *D wagen, Robin mag volgende week zijn primeur dus maken? Waar ga je starten?
Janouk allemaal klavertjes 4 en zelfs 5 nou dat kan niet anders dan geluk voorspellen :D

Zo en ben nu echt wel moe maar zeer voldaan :)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 18:17

Maisie, supergave wagen, heeeel erg mooi !!
vhu en aks..fijne rit samen, goed bezig !!
Tine, van harte mte de punten van Thabor, goed zeg!! heel knap !
Janouk aan de steiger...brrr....maf dier..
Bicci vandaag evenement, supermooi weer voor, was het druk ??
Ips, gefeliciteerd met je mooie resultaat !!

wij hebben een topweekeinde gehad, supergezellig en veeeel te kort !!
in totaal 9 hussen..lekker spelen ravotten huilen..en 1 wegloper midden in de nacht, die gelukkig binnen een half uur en 3 x een hartverzakking weer aan kwam lopen of het de normaalste zaak van de wereld was...we konden wel janken van geluk,..was niet eens een hond van mij...dus..heel goede afloop van weekeinde...haha..was echt gezellig lekkere bbq, heerlijk genoten !

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 18:32

Wat heerlijk Biancocoo.... en een wegloper die gelukkig weer terugkomt (je weet met die hussels maar nooi :7 )....

De facebookers hadden ze al gezien maar deze foto vond ik ook weer zo mooi...echt ponyrijden op z'n Brabants :9k
Afbeelding

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 18:40

Maisie schreef:
Janouk dat is ook wel appart. Speciaal soort klavertjes bij jullie?
.

Ik zei nog tegen Paul, vast een vervuild stuk grond hier, dat er zoveel mutanten voor komen. :D
Niets geen speciale klaversoorten. Het is een recent aangelegd stuk, wat ze enigszins laten verwilderen in de Haarlemmermeer.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 18:56

Afbeelding

Gemaakt door topfotograaf, zoonlief

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 19:13

Tine, pablo is al 10 jaar de mijne dus helaas voor je geheugen...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 19:18

Nou, dat is dan ook wat haha. Ik word oud en haal de boel door elkaar.

Ik ga nu maar de paarden voeren, uitmesten en nog 625 struikjes water geven. Pfffffffff

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 20:56

@tine aparte hoek om te fotograferen: dat is weer eens iets anders.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 21:03

Tine heeft al net zo'n topfotograaf als ik :+ . Al was ik vandaag in SWM Schijndel ook niet briljant. Dacht bezig te zijn met filmen, maar de camera stond nog in foto-functie. Lege hindernissen dus ^) .

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 21:12

janouk schreef:
@tine aparte hoek om te fotograferen: dat is weer eens iets anders.

Tja, zoonlief van 7 die naast de jury auto zit. :D

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 21:42

leuke foto tine! :)

En die choco-met-slagroom-foto van Maaike en mij :)) Ja was echt heerlijk.
Gewoon lekker onbezorgd genieten (oke, met af en toe een pluk manen in m'n hand :P )
Ik voel het nu wel vreselijk goed hoor := Ben benieuwd wat dat morgen doet :=

Ben trouwens heel trots op meneer graaskorf :)
Hij ziet er fijn uit nu, niet zo pafferig meer!
Afbeelding

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 21:55

goedenavond

ben helemaal kapot. dus ga mee met de laatste samenvatting.

heb echt 3 hele drukke dagen gehad. ik was vrijdag vrij maar s'ochtends boodschappen gedaan voor moeders en de buurman. daarna bruiloft van betsie, was een mooie dienst.

moeders zou met ingmar (ook stalhoudster voor ons) naar hellendoorn. alleen ingmar had s'ochtends ongelukje gehad met auto en trailer dus dar kon ze niet meer mee op wedstrijd. wij hebben dus snel vrachtwagen opgehaald bij garage en naar stal en ingepakt. konden de dames toch nog op wedstrijd.

vrijdag avond feestje gehad van de bruiloft van betsie. was om 1 uur thuis, sliep natuurlijk pas om 1 uur en was om 5 uur weer wakker. :O en om half 6 me bed uit
alleen was meneer streutker even vergeten te vertellen dat ie om half 7 weg wou op wedstrijd dus was het nog even haasten.

dressuur ging niet al te best dus vol goeie moed de vaardigheid was beslist geen makkelijk parcour en hadden tot poort 13 maar 2 ballen ging dus heel goed. tot dat we bijna bij de finish waren en er gebeld werdt. tja helaas poort 14 vergeten... dag wedstrijd....

dus besloten maar een trainings rondje gemaakt van de marathon en dat is heel goed geslaagd vinden wij. alleen in H5 even vast gestaan omdat rechts achter te snel naar binnen kwam maar voor de rest heerlijk gereden..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 01:01

Lanouska: wat balen zeg!
Aks: ziet er goed uit hoor!!

Kan weer eens niet slapen. Waardeloos. Wil straks een buitenrit gaan maken met Rembrand, maar ja, moet ik wel fit genoeg zijn om met trailer op pad te gaan.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 07:54

:wave:
Goedemorgen!
Tine heb je nog een beetje kunnen slapen?
Lanouska balen van de vaardigheid!
VHU en Aks gezellige rit samen gemaakt!
Biancacoo topweekend gehad met hondenvrienden, en gelukkig kwam de vermiste hond snel weer aangewandeld!
Gem ook heerlijk aan het 'filmen' geweest, hihihi.

Hier lekker rustig zondagje achter de rug, was behoorlijk misselijk, komt denk ik doordat zaterdag zo'n drukke dag is geweest.
Wilde gisteren nog foto's maken van Gwin in de wei, maar batterij van camera was leeg, haha. Dus vanmiddag of morgenmiddag maar nieuwe poging.

Fijne dag allemaal! Volgens mij wordt het weer lekker weer!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 07:55

Goedemorgen

Veel te kort geslapen -O- Ga wel naar het bos, maar een aangepaste route denk ik en in aangepast tempo.

Geloof niet dat het mooi weer wordt. Zwaar bewolkt, winderig en koud hier. :brr:

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 08:09

@tine; loop van de dag vanuit het zuiden beter weer. De wind komt nu vanaf jullie (noorden) en dat moet je nie hebben nie ;)
Zuid is ie beter :P
succes met buitenrit

@biancacoo; brave hus dat ie nog terugkwam := fijn dat het zo gezellig was. Je had ook mooi weer, al is dat minder hus-geschikt..

@frensie; fotocamera opladen zodat fotos maken beter lukt :)

Ik heb ook echt brak geslapen. Pa en ma zijn wel weer terug van vakantie :) En de hond ook. Katten zijn not amused..

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 08:21

Goedemorgen!

Was gisteren nog iets vergeten over Schijndel. Stalgenootje had Jan van den Broek gesproken (ik heb hem zelf helaas niet gezien) en hij vertelde dat hij tegenwoordig 1 x per 2 weken lesgeeft aan Ster in Duitsland. Hij vindt het een geweldige pony, vooral in de marathon schijnt ze reuzesprongen te maken en heeft ze er zelfs al eentje gewonnen :D . Daar word ik nou gelukkig van :D . Weer een bevestiging dat ik de juiste keus gemaakt heb!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 08:38

*\o/* Gem

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 08:44

Kijk dat is mooi nieuws, Gem!