ik zal de komende dagen niet veel online zijn.... flaptop is kapoet / heeft kuren en ik zit nu op de "grote" pc aan boord. Kan wel als we niet varen, maar tijdens een reis staan hier de tresco waterkaarten op. *duikt onder steen*
lanouska
Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-12 23:35
goedeavond
ik heb even snel bijgelezen.. was om half 11 terug uit driezum wouterswoude.. super dagen gehad.. nieuwe kar super goed getest.. we hebben maar 4 x vast gestaan
Tallechie, als je wilt kan je langskomen hoor! Mag je wel met Sil mennen als je wilt Stuur me maar even een pb als het je leuk lijkt
Jenkins
Geplaatst: 29-07-12 10:28
Ik zit hier als een klein kind te huilen Vind zojuist mijn konijntje van 4 maanden helemaal slap. Ze leeft nog wel, we gaan zo naar de dierenarts. Heb weinig hoop
@crazymel; luie aardappel.. jij gáát naar stal (auto) ik fiets gewoon hoor
VanHuisUit
Geplaatst: 29-07-12 10:36
Ach wat zielig Jenkins....zou het niet komen van de warmte van de afgelopen dagen? Dat ze niet genoeg heeft gedronken? Hoop dat het met een infuusje snel weer beter is die kleintjes kunnen niet zoveel hebben....
**gaat weer door met ochtendritueel **
LS_fotos
Geplaatst: 29-07-12 11:13
Lanouschka, onwijs mooie wagen!! Hopen dat je er veel plezier van gaat hebben maar volgens mij gaat dat wel lukken....
VHU, wis kijkt onschuldig!!
Gem, hier zelfde probleem! mijn laptob WAS kapot maar hij is gemaakt, alleen ben al me fotos kwijt oeps! En niets is zo fijn als je eigen fijne kleine laptobje... gewone PC's zit ik ook niet graag meer op.
Crazymel, gaat de wei aanpakken, suc 6!
Ik ga zo naar Tilburg naar de kermis. Ik MOET mee van een vriendin, nou vooruit dan... vanavond lekker buitenritje maken en dan is het weer gedaan met het feest!! Lijf trekt het niet dus vanaf morgen word mijn vakantie rij pony over genomen. Had zoiezo maar afgesproken voor een week ivm die reden.
Zo ik leef ook weer een beetje. Gisteren avond feestje gehad in de tent van jumpin de weel. Is echt een mooi concours !! Vandaag nog springen kijken. Maar het was dus laat en ik had iets te veel wijn op. Ga zo lekker even uitwaaien bij de pony's !
sander_lotte
Geplaatst: 29-07-12 13:54
@ Jenkins: veel sterkte Het is nooit leuk om een dier af te geven, en al zeker niet als het zo plots gaat.
janouk
Geplaatst: 29-07-12 14:08
voor Jenkins
happytime
Geplaatst: 29-07-12 14:13
jenkins: achhh arme nijn, sterkte lanouska: gave wagen,veel veilige kilometers ermee.. maisie was heerlijk aan de wijn proost! en verder alles kwijt(lees wel braaf mee ) net kwam mijn moeder eens ff buurten bij de ponys,dus laat ik net sun ingespannen hebben staan.... gezellig rondje woonwijk hoofddorp gedaan
Bedankt voor alle sterkte Ben er echt kapot van, heb er nu nog 3, en haar had ik het kortst, nog maar iets langer dan een maand, maar was echt gek met haar...
@ jenkins, sneu hoor , is de rest ingeent? (was misschien gavraagd) wel aanrader in elk geval, enten, zeker nu de nieuwere entstof ruim jaar geldig is.
Jenkins wat enorm vervelend van nijn. Happytime, rondje hoofddorp, nog boodschappen bij de c1000 gedaan. Tallechie, succes morgen met je examen. Lanouska, starten jullie volgende week in Zweeloo? Ik sta als het goed is bij de start van traject E.
Misschien een hele rare vraag, maar heeft iemand weleens een paard gezien met een gat in zijn tong, ik schrok me rot. Ziet er wel oud uit, maar hoeveel last houden ze hiervan?