goedemorgen
@ tallechie ik hoop voor je dat je met daan snel bij het ziekenhuis terecht kunt en dat ze eindelijk is kunnen vinden wat er met daan aan de hand is.
ik ben er ook weer. heb niet echt veel beleeft van de week. (wel steeds braaf meegelezen)
woensdag heb ik weer menles gehad met het 2 span waar we afgelopen weekend M dressuur mee gestart zijn.
H.S bedacht dat ie ze wou omspannen
dus het paard wat normaal rechts staat links gezet en het linker paard rechts. hier en daar onder de les wat versteld aan de leidsels en kinketting, het rechterpaard liep met stelling naar rechts. daarbij heb ik de binnen leidsel wat strakker laten zetten zodat ie ook weer met zijn hoofd recht zou lopen. bij het linker paard de kinketting wat strakker gedaan want die was wat sterk aan de linker kand maar voor de rest liep het niet verkeerd. ze liepen mooi in het 'blok'. overgangen, uitgestrekte draf en verzamelde draf gingen super en we konden zelfs zonder al te veel moeite achterwaarts
dus al met al een heerlijk lesje gereden
vanavond helaas geen les omdat H.S een vergadering van het EAFS (het arabo stamboek) heeft. en morgen gaan we met het vaste menteam gezellig naar paard en koets