[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 23:42

Dat is vervelend Ollie!

@ Naaltje; ik heb ook de Twilight boeken, alle 4 in het engels.

Ik heb lekker gereden in de les. Stap en drafwerk gingen goed, rechtergalop ook, linkergalop wat hectisch. Na de galop is ze altijd wat heter, maar kreeg haar redelijk snel weer rustig. Morgen weer mennen!! *\o/*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 23:51

Ben ik weer.

Frensie: lekker gereden.
Ollie: jammer dat het niet doorgaat.
Avaluna: jammer dat je nu geen tijd hebt nu je wagen weer bereikbaar is.
Tallechie: is het nog gelukt met de hond? Ben toch wel blij dat ik altijd honden heb met flinke vacht. Jaren geleden werd ik lastig gevallen, toen ging er gewoon altijd een van mijn 3 honden (had toen een kruising Duitse Herder, een kruising Hollandse Herder en een zuivere Akita Inu) met me mee. Als ik naar bios ging, manege of wat dan ook, hond bleef dan in de auto.
Moet je die activiteiten voor morgen bedenken of voor volgende week?
Beroerd van E dat hij ongeluk heeft gehad. Alles goed geregeld en met hem alles goed?
Naaltje: wat heb je toch een topknol <3

Vanavond <:) inkopen gedaan, maar ben nog lang niet klaar. Wat gaat daar een hoop tijd in zitten.
Was helaas alleen in het theater, manlief stond dik in de file en was dus veel te laat. Was erg goede voorstelling.

Manlief is morgen ook erg druk, dus kruip maar weer op Thabor, is vast goed voor onze band. :j
En nu moet ik dringend naar bed, wordt morgen weer erg druk.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 23:59

Dat is jammer Ollie! Maar jullie zouden elkaar toch ook zien op P&K?
Onze Mies gaat ook altijd met me mee als ik alleen ben, ze ziet er nogal indrukwekkend uit en kan ook loeien op commando / beetje grommerig doen. Is nogal stevige husky met flinke vacht dus ziet er goed wolfachtig uit :+ en vind de auto ge-wel-dig.

Nou ik moet ook echt naar bed :O

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 00:06

ik kom ook ff :wave:
heb vandaag net als naaltje eern relaxt ritje gemaakt op sunrise,maar toch kreeg ze de kolder in de kop....plankgas het bos door, kwam op ruiterpad vrouw met labrador tegen.....die kregen de schrik van hun leven.....leek wel een bosnimf......
maar meteen ontstresst dankzij sun... +:)+
morgen word mijn broer voor 3 weken opgenomen voor de stamceltransplantatie,hij is nu tumorvrij maar ff het laatste stukje uit voorzorg...pfff wel onwijs spannend :j

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 00:27

@ollie1
Wij weten van niets. Wij hebben geen bericht gehad dat de wedstrijd niet doorgaat. ???

Edit
Even op startlijsten gekeken. En inderdaad afgelast.
Jemig, dat is jammer. Balen. Maar begrijpelijk. Gelukkig dat ik je bericht lees op Bokt.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 08:25

Goedemorgen.

Hier een mindere nacht achter de rug. Zere keel, snotteren, zeer hoofd. ;(

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 08:43

Wij moeten dribbel scheren omdat hij zo'n jeuk heeft. hij krijgt dan enorme klitten.
Het is gelukt. Ben om 2115 heen gereden en was om 22 uur weer terug.

Het afhandelen zal nog wel een staartje krijgen. In principe is fietser schuldig, maar waarschijnlijk moet E schade betalen. Fietsers worden eigenlijk altijd in het gelijk gesteld. Maar gaat om een nieuw kentekenplaat en houder en voorband. Schade valt dus wel mee.

Wij gaan zaterdag sinterklaas inkopen doen. Ook wat nieuwe kleren voor Daan, want hij heeft eigenlijk net wat te weinig.

Die activiteiten moeten voor week 48. Dus heb nog even.

Sterkte met je broer ht.

Jammer van je nacht.

Hier ook niet zo'n goede nacht. Daan maar weer bij ons neergelegd. Dan slaapt hij (en wij) tenminste. Vandaag maar even na vragen en doorverwijzing gaan vragen.

Vanmorgen eerst naar consultatiebureau, dan mennen, dan aan de studie

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 09:09

sterkte happytime! hopelijk gaat alles vlot, en is het hoofdstuk binnenkort af te sluiten

@frensie; lezen ze lekker in 't engels? Wil ze ook gaan kopen, maar je kunt van de engelse versies zo'n box bestellen. Dus neig daar eigenlijk wel naar :))
Dan heb ik lekker weer wat om te lezen, vind ik toch wel fijn :)

@tallechie; succes met opdrachten bedenken
@tine; lekker met thabor rijden, heerlijk :)

Ik ga zo naar m'n ouders. Even daar het winkelcentrum in. Ik wil van die hoofdlampjes zien te scoren, die schijnen ze bij de xenos te hebben. En ik wil even kijken of ik m'n wintergarderobe kan aanvullen, want eigenlijk heb ik geen truien, of nette vesten ofzo :')

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 09:16

@ HT sterkte met je broer!!! Fijn dat hij helemaal tumorvrij is. Is de donor van de stamcellen familie of een onbekende?

@ Tine :(:) Niet ziek worden hoor.

@ Tallechie fijn dat je hond zijn prikje heeft gehad. Durf je het niet zelf te doen?

@ Naaltje; ik heb tweetalig VWO gedaan, dus veel vakken werden in het Engels gegeven. Ik vind ze dus lekker lezen. Geen idee hoe anderen dat vinden.

@ Janouk; maar goed dat je hier zag dat de wedstrijd niet doorgaat.

Ik ga zo mijn spullen bij elkaar rapen (heb mijn tuig thuis liggen, hier kan ik het beter opbergen dan op stal) en dan Gwin inladen en naar menles. Ga nog maar niet de hele les meedoen, rustig aan opbouwen.
Fijne dag allemaal

:evaw:

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 09:18

Frensie heb het 2 x geprobeerd bij de dierenarts, maar ik vind het maar niks. Staleigenaar bood het aan om het te doen. Hij hoeft maar 1 x in de drie weken een spuit te hebben dus dat is wel te doen.

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 09:50

@naaltje:
Heb ze ook in het engels, ze lezen ontzettend makkelijk. Zinnen lopen heel lekker en vloeiend; na 3 pagina's weet je niet eens meer dat je in een andere taal leest. :)

Spannend voor je broer, HT, ook sterkte voor jou natuurlijk!
En verder iedereen die sterkte nodig heeft een dikke knuffel :(:)
Dids op de foto gezien,
VHU heeft ongeveer eenzelfde agenda als ik op het moment... 8)7 Brr... je wil momenteel ook echt niet onaangekondigd bij mij in mn huis binnenkomen... ik kom nérgens aan toe!

En verder... ik doe echt mn best, maar jullie gaan gewoon te hard...

Groetjes, lacuna

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 10:02

SH... heb ik een hele samenvatting getypt...klik ik op een verkeerd knopje alles weg.... nog een keer dan.

Happytime sterkte met je broer, spannend zo de laatste stappen ,
naaltje hoofdlampjes scoren bij de winkel.....zijn altijd superhandig..
Tine rotnacht gehad.
VHU drukke agenda.
Lacuna ook druk, hoe is het met je paardjes.
Avaluna...wil ook mennen maar zit met kar en tijd !balen..
Tallechie moet opdrachten verzinnen, waarvoor precies ??
Ollie en janouk geen wedstrijd dus....balen.
Ingrid is bij ollie geweest, maar verklapt niets....flauw zeg !! fijne dag gehad !! :+
Ik nam ook altijd een wolfsgrauwe duitse herder met me mee naar de stal waar ik werkte, super hond was dat !! dat is zo'n hond waar je nog dagelijks aan denkt ook al is ze al weer 7 jaar geleden overleden...die blijf ik missen !!
Gisterenavond hadden we jaarlijkse ouderavond op school....moest ik natuurlijk braaf vooraan zitten omdat ik secretaris van de ouderraad ben....alles is rustig verlopen, dus dat is wel fijn !
Naaltje. gave didd's foto's !! hij is zo leuk !!
Nou moet aan het werk, groetjes. en alvast fijn weekeinde....lekker vroeg misschien maar het is gelukkig vrijdag !!!!!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 10:10

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 10:14

Ik moet activiteiten verzinnen voor de kinderen en dat moet telkens op een ander ontwikkelingsgebied zijn

Ik zal me ook zo klaar maken. Eerst naar het cb en dan naar stal

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 10:14

Naalt ik heb de NL'se :D.

DA komt straks voor Blond :).

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 10:16

Pffff wat spannend en heftig HT, heel veel sterkte voor jou, de familie en je broer.... :(:) Mijn neef heeft leukemie gehad, is helemaal goedgekomen maar is wel een afschuwelijke zenuwslopende tijd geweest een aantal jaar voor alle partijen.....

Lees over menlessen, wedstrijden die al dan niet doorgaan, prikken bij honden en al dan niet slapen. Plus ouderavond (wij hebben vorig jaar een paar hele heftige ouderavonden gehad omdat het niet liep met de juf en aantal ouders.....wat een gedoe was dat zeg).

Ik moet komende dagen 50 portfolio's van elk zo'n 25 pagina's nakijken :list: en van zinnige feedback voorzien .... echt mijn hobby }:0

Maar ga straks lekker naar stal, rijden. Morgen buitenritje met stalgenoot en zondag bosrit met groom. Dus genoeg dingen om naar uit te zien :D Heb de nieuwe (m)endurance kalender bekeken en eind maart is de mendurance en endurance Kootwijkerbroek. Daar deden we afgelopen jaar mee met Rizanta (met onze 1e prijs 8-) ). Plan is om Snuit (misschien in tweespan) mee te nemen voor mendurance en dan de endurance de dag erop te gaan doen met Bente (de klasse I, 35 km).

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 10:20

vhu weet jij ook toevallig wanneer die in wateren is?

ik moet ook aan de studie, maar ben weer met uitstelgedrag bezig :-)

vanmiddag ook nog een dubbele longe halen. Heb hulp gevonden

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 10:43

Even korte pauze. Rembrand is gereden, zometeen Thabor. Is weer dikke mist hier, duurt nu al een week. Ik weet gewoon niet meer hoe de buurt eruit ziet :+

Tallechie: aan het werk jij ~~}>
Ht: heel veel sterkte voor jou en je familie.
VHU: Zo, dat klinkt als een heel stevig weekend, ene dat mendurance en volgende endurance. (zei zij heeeel jaloers :j )
Bianca: mooi dat vergadering rustig verliep

Heb mijn wedstrijd volgend weekend met Amerigo maar afgezegd. Hij had wond onder de singel. Gaat wel een heel stuk beter, maar is nog niet weg en zou jammer zijn als het weer kapot gaat. Ik vind het wel jammer om de wedstrijd te missen, maar goed, pony gaat voor he?

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 11:19

even mee met de samenvattingen..
wel zonde van al het werk ollie....
ag je meot maar zo denken,, oefenen en poetsen kan nooit kwaad, hihi

ik ga zo naar stal toe...
de stalhoudster heeft begraafnis van een bekende die afgelopen week is overleden heel plots...
dus doe ik de stalletjes een keer vor dr... :(:)

dan lekker tutten met knollie....
nog rondje taxi
dan de kleding vor de sintoptocht morgen tjekken voor de hele groep ruiters morgen
slapies doen en dan morgen optochtje...

keigaaf....
mijn knollie word het 2de deel vd optocht gehandicapte-zwartepiet-vervoerder....
hebben veel geoefend en gaat super...

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 11:28

frensie: het zijn zijn eigen stamcellen die hij terug krijgt,helemaal schoon gemaakt :j
voor iedereen een fijne dag,hier zo mistig (of zoals het dochtertje van een kennis zei: MISSELIJK buiten) _O-

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 12:04

@ happytime: veel sterkte met je broer! Wat goed dat hij tumorvrij is!

Ik heb een vrij dagje... Vanmorgen lekker lang in bed blijven liggen, heb een prachtige film gekeken. "Hachiko: A dog's story", heeft iemand van jullie die ooit gezien? Het gaat over de trouwheid van een Akita, hoe hij iedere ochtend zijn baasje gaat opwachten op het station, zelfs als het baasje er niet meer is. Ik vond het echt een heel mooie film!
Ik heb gehuild als een klein kind, maarja ik ben ook erg gevoelig als er dieren in het spel zijn :o

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 12:21

Hier net bij het cb geweest. Die maken zich ernstige zorgen over Daan want hij was maar een halve cm gegroeid en afgevallen. Nu dus ziekenhuis bellen, want huisartsen zijn er weer eens niet

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-11 12:35

goedemorgen

@ tallechie ik hoop voor je dat je met daan snel bij het ziekenhuis terecht kunt en dat ze eindelijk is kunnen vinden wat er met daan aan de hand is.

ik ben er ook weer. heb niet echt veel beleeft van de week. (wel steeds braaf meegelezen)

woensdag heb ik weer menles gehad met het 2 span waar we afgelopen weekend M dressuur mee gestart zijn. *\o/* H.S bedacht dat ie ze wou omspannen ~~}> dus het paard wat normaal rechts staat links gezet en het linker paard rechts. hier en daar onder de les wat versteld aan de leidsels en kinketting, het rechterpaard liep met stelling naar rechts. daarbij heb ik de binnen leidsel wat strakker laten zetten zodat ie ook weer met zijn hoofd recht zou lopen. bij het linker paard de kinketting wat strakker gedaan want die was wat sterk aan de linker kand maar voor de rest liep het niet verkeerd. ze liepen mooi in het 'blok'. overgangen, uitgestrekte draf en verzamelde draf gingen super en we konden zelfs zonder al te veel moeite achterwaarts +:)+ dus al met al een heerlijk lesje gereden

vanavond helaas geen les omdat H.S een vergadering van het EAFS (het arabo stamboek) heeft. en morgen gaan we met het vaste menteam gezellig naar paard en koets *\o/*

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 12:39

HT spannende tijd nog maar de eerste grote stap is gezet, sterkte voor de hele familie.
Manon fijn dat je wel weer aan je wagen kunt ik heb ook nog niet gebeld, maar ik lig zelf deels in de lappenmand.
Daan die veel huilt, ik ben benieuwd of ze nog tips voor je hebben op het bureau.
Tine lekker aan de slag met de paarden en lekker helaas alleen naar het theater geweest.
SL die film wil ik ook nog eens zien, maar nog niet gezien, helaas.
VHU druk weekend volgend jaar met de (m)endurance. Lijkt mij ook erg gaaf om te doen, maar vaardigheid en dressuur ook dus wie weet.

Vanmorgen ondanks mijn rugpijn de pony's gepoetst en vrij gelongeert. Over balkjes en een kruisje, deden ze super. Alleen Chicko heeft leren dansen ipv springen. Hij wilde niet bij me weg en als ik richting zijn billen stap, draait hij een rondje om me heen mits ik ook het rondje loop, ga ik aan de andere kant naast hem staan doet hij het rondje andersom, wel grappig.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 12:42

@HT: fijn dat je broer nu schoon is, heel veel sterkte met de stamceltranplantatie :(:) :(:)

@Tine: jammer dat je moet afzeggen :(:) . Hier hadden we vorige week een paar dagen mist.

@Tallechie: :(:) :(:) , hopelijk valt het mee met Daan, arm mannetje.