my poown/peerd gevoel
De boel onder scheiten in nieuwe trailer, ruikt het in ieder geval niet nieuw meer
Ik heb eigenlijk standaard een hooinet in de trailer, lijkt me voor het paard gewoon wel prettig, als ze dan wat willen kauwen is er wat. Poowns vreten hem altijd helemaal leeg...Rizanta trekt er van alles uit en laat het vallen
Ik heb morgen geen wedstrijd hoor, volgende week zondag pas. Dus heb er goede hoop op dat de hoest dan echt weg is. Morgen hopenlijk leuk buitenritje doen met Naaltje als groom. We gaan eerst even kort Rizanta de bak/wei op , kijken hoe het gaat. Als het gaat rustig rondje. Gaat het niet pakken we Snuit even rondje, ook leuk.
Ga lekker glaasje wijn inschenken

)
We zijn er trouwens onderhand achter dat zij ook zo eens in de drie/vier weken een of twee maffe dagen heeft. Zal ook wel met de hormonen te maken hebben. Als ze echt hengstig is is ze slomig en daarna goed te rijden. Maar het is dus juist als ze niet hengstig is, er tussenin zeg maar. Ze is dan soort van hopeloos kijkerig en blijft maar sjouwen voor beide partijen nogal vermoeiend

En hier wordt ook altijd flink gemest in de trailer. Altijd erg fijn, vooral als het lekker verstampt is.