Gave foto's!
Tine gefeliciteerd met Thabor.. Wat een avontuur na de wedstijd nog even langs het ziekenhuis, gelukkig heb je geen blijvende schade. Even rustig aan komende dagen.. gelukkig heb je dus wel wat om naar uit te kijken.. plaats je de foto's?
Ok toch maar een hooinetje doen dus.. heb zo'n hooizak omdat ze het altijd presteerd om in een hooinet te blijven hangen.. ze haalt er naar uit met haar been. De hooizak is een groot gat, dus daar trekt ze dr been wel weer uit, in het net blijft ze dan hangen.. dan blijft ze rustig staan tot iemand dr red, maar op drie benen in de trailer is ook zo wat.. haha..
Hooizak geeft wel meer zooi, dus heb er wel over zitten denken om er alsnog iets voor te naaien zoals zo'n little bite hooinet(of hoe heet dat ding?).. minder rommel, langer eten en niet kunnen blijven hangen.. weer een klus erbij dus... haha was juist zo blij dat mn trailertje af is..
Ik ga maar gauw verder en straks naar wedstrijd. Moest eigenlijk om 7.20 verzamelen, maar we bleken te veel honden te hebben, dus Belle (mijn hondje) mag niet mee lopen deze keer, dat wisselen we met alle hondjes af.. maar we zijn wel een team, dus ik ga zo wel kijken.. Tis in nieuwegein, it woon jij daar niet?
Fijne dag allemaal!
Laatst bijgewerkt door eefielover op 15-05-11 08:47, in het totaal 1 keer bewerkt