Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

leuk man. Moet hier nog paar Sint dingen maar heb ik als het goed is morgen tijd voor en dan maar dichten
nu heb ik morgen tijd zeggen ze weer dat het de hele dag gaat regenen
en alles is al zo nat (nog steeds) de bak ook zo'n zwembad ... ben zo klaar met steeds in de bagger staan.
.
knapt een mens van op 
Sint vieren met vrienden en hun kinderen, die ondertussen ook allemaal hun bijdrage leveren in de vorm van cadeautjes en ellenlange gedichten
dus dat wordt gezellig.
. Ben op non-actief gesteld door de vriendenclub op de manege omdat het herstel niet wil vlotten. Wilde Inova al terug brengen naar W, maar daar stak het clubje een stokje voor: dat konden ze zelf wel oplossen.
Gem schreef:Gem doet ff een. Ben op non-actief gesteld door de vriendenclub op de manege omdat het herstel niet wil vlotten. Wilde Inova al terug brengen naar W, maar daar stak het clubje een stokje voor: dat konden ze zelf wel oplossen.
Dusss .... ik mag nog paardje aaien, paardje slobber voeren en twee keer per week achterop de koets (over asfalt) en verder nada noppes niks. Moeilijk, maar ben blij met het overnemen van de zorg![]()
Ik lees wel bij, maar verder veel bankhangen en alleen de verplichtingen w.b. taxi'en. Rust, rust rust (zoooo niet mijn ding)
, maar wel een fijne vriendenclub.
( ben er ook gauw zat van). Wat dacht je van (leg)puzzelen geeft een beetje uitdaging en verstrooiing.
deed goed zijn best, en we kwamen redelijk droog heen en weer naar de les.
en nu aan de bruine bonen met spek
was vroeg dit jaar met de chocoladeletter dus deze is al op.