strijken....doe ik nie....hahaha..
Avaluna.......hoe'stmetuuuuu !!??
Ik dipje.......gewoon alles is stom..haha..balen....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kan me de dag niet heugen in elk geval 

leuk helpen met les
als je weer lekker buiten bent geweest trekt het vast wel weer bij
Er heerst iets op de pensionstal, elke keer weer paarden met schimmel volgens mij steekt het elkaar elke keer weer aan of mensen wassen niet goed, geen idee, maar enten kan helpen. Ik heb geen zin in wassen met imaverol met dit weer en bovendien heeft het totaal geen zin als het elkaar steeds besmet, dan maar spuit erin.
dat scheelt alweer
) VanHuisUit schreef:Oja, strijken nou dat doe ik bij voorkeur ook echt niet. Manlief strijkt eigen overhemden, ga ik echt niet aan beginnen hoor (heb ze ook niet aan, zou niet weten waarom ik ze dan zou moeten strijken).
hahahaha,...precies vhu !!
loopt vanochtend naar Image op stal om de krentenbol te geven...........maar hij moet langs de Piranha haflinger. En natuurlijk Hap weg; in één keer is de krentenbol weg in het voorbij lopen. En niet teruggeven natuurlijk.
die zag ik niet aankomen. janouk schreef:Ipsilonka schreef:Ik hoop dit weekend in de buurt te kunnen oefenen. Maar zondag al gemaild, maar nog geen antwoord.
Zondag kan je ook bij ons in lisse kunnen oefenen, oefenmarathon onder leiding van onze instructeur ideale lijnen trainen di e bij jouw paard passen. Gezellig