Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
o nee wat een rot nieuws frensie
, hoop dat het meevalt maar klinkt idd niet goed
en ik dus niet meer et blue weg kan
en als ze zich nog eens misdraagt ga ik stukje wei afzetten ofzo ... bij die van mij zie/voel je nergens iets. Ik doe kleine huisdieren en ga dus niet zelf uitverdoven dus mocht ze niet verbeteren zal ik collega bijroepen voor uit te verdoven/rx....Moet altijd aan cyclo denken als ik jou verhalen van gwin hoor...sterkte 
)
. Heeft ze nu trouwens afgelopen week alleen op paddockje mogen staan of zoiets? Vanaf 28.04 al niet meer getraind of zoiets, dat is toch al 1.5 maand...
Hoe is Janouk eronder? Mag ze al wel weer wat gewoner hooi bijv? Kan me voorstellen dat ze daar weer wat blijer van wordt... Sterkte.
En die pony is zo goud waard wat een plezier hebben jullie toch van hem (en hij van jullie zo is het ook nog een keer, zo'n dier treft het dan wel!).
ze is nu ook echt 'goedgekeurd' voor mendienst hoor
. Knap ding vandaag weer voor de wagen gehad. Natuurlijk nog hele stukken zwabberen of stelling niet goed enz maar wat was ze weer braaf. Liep keurig haar rondjes in stap/draf/halthouden/voorwaarts enz. Sommige stukken gingen ook al best goed (en dan loopt ze ook echt heel goed en voelt het super). Om de stallen uitgestapt **even een beeld** wapperend wasgoed, kinderspeelgoed, setje ezels en ganzen het doet haar allemaal niets, zo dapper
vond ook dat ik bij haar prima zonder oogkleppen kon rijden 
7 verschillende veeartsen en 2 hoefsmeden geraadpleegd, maar ze konden het niet vinden.
Janouk heeft weinig ruimte nodig om uit haar dak te gaan; alles gaat recht omhoog.

?
. Maar ik ga eens proberen wakker te worden op de fiets!
op naar stal voor een leuk ritje