@Ollie: oeh, wat gaaf en Simba . Ben me meteen aan het bedenken over het hoofdstel ik heb die andere versie, maar daar mogen geen wedstrijden mee gereden worden.
@Tallechie: oeh, balen van de opdracht, Alwyn ziet er goed uit en Daan is al echt een hele vent .
@Jenkins: leuk dat de instructeur zo positief reageerde .
Nouvel
Geplaatst: 28-07-12 15:44
gave foto's ollie en tallechie!
avaluna, je kunt het ringetjes op de neus eraf halen, dan mag het wel volgens mij
Janouk, Image ziet er echt goed uit !! knappe dame hoor. Tallechie, alwyn ziet er ook goed uit, hij heeft een volwassen uitstraling gekregen, knap paardje ! ollie die simba en fayegale, supercombi, knap hoor dat ze dat durft !! bicci lekker gehobbeld met breez, dus alles is weer goed met beentje ?
hier geen nieuws....ben volgegeten met pizza..heeeeeel slecht.......
Bedankt voor de complimenten over Alwyn. Bianca klopt hoor, hij is echt puppyaf, begint nu ook echt uit te zwaren.
Daan is zo moe van al het buitenspelen, hij lag al om 1815 op bed. Dat wordt weer nachtwerk ben ik bang.
Leuke foto van Image.
Ik moet maandag voor 20 minuten naar leiderdorp, beetje zonde, maar goed. Kom ik dan nog bij iemand langs??
biancaaatje
Geplaatst: 28-07-12 19:29
biancaoo, pizza kan af en toe best lekker zijn....
hier aan het stofzuigen, zoonlief zit in bad, net al keer geleegd, meneer had gepoept en bedankt, loopt die naar de wc tijdens bad schoonmaken, roept die had weer gepoept op de vloer, wc net niet gehaald af en toe ej....
VanHuisUit
Geplaatst: 28-07-12 19:29
Jeetje Tallechie 20 minuten .... zo'n eind rijden! Maar goed, het is voor het goede doel neem ik aan (examen?)? Biancailona hahaha heerlijk nou ja niet dus maar zie het zo voor me
Hier wel alles bijgelezen (gave foto's allemaal! ) maar beetje gaar gisteren naar Groningen gereden via schoonouders naar ouders en nu dus weer terug. Alfa reed wel als een tierelier
Vriendin van me wacht al een week op beebje. Was maandag uitgerekend
VHU blij met alfa
knappe oma image!
Ik vandaag gewerkt, op tijd klaar, door naar stal, wei verbouwd (lekker gaten boren en palen in de grond slaan, goed voor je rug ) en nu thuis, gauw gedoucht en 's een keer vrouwelijke kledij aangetrokken. Zo naar de Tilburgse Kermis!
Ja nederlands mondeling. Zijn ze vergeten te examineren, regels zijn veranderd. Examengeld en reiskosten worden vergoed, dat heb ik geregeld. Moet er om 10.20 al zijn dus optijd weg.
tallechie dat is vervelend, gelukkig worden er kosten vergoed!
aks gaar! veel plezier op de kermis!
bic rondje gehobbeld!
hier dagje nixen intratuin geweest met moeders en huis opgeruimd, daarna met aks in de wei gewerkt!! jammer dat aks weg moest anders hadden we doorgewerkt!! zullen morgen fotos maken
Tallechie, Alwyn en Daan zijn stoere Jongens! Zo je moet een flink stuk zeg en dan ook nog eens zo vroeg! Als je een beetje omrijd kom je langs mij, maarja je moet al zo lang rijden hahaha. Succes iig alvast met je examen!
Janouk, mooie image! (dubbel op hihi)
Biancailona, haha moet eigenlijk wel lachen om je zoontje
biancaaatje
Geplaatst: 28-07-12 21:06
gelukkig ook alles weer zo opgeruimd, tja wat een actie van zoonlief
Jenkins de terug weg maakt me niet uit. Ben dus al om 1100 uur klaar met het examen en heb dan de hele middag aan mijzelf. Daan is bij mijn ouders, die blijft daar morgen slapen. Anders moet ik hem wakker maken.
Bianca dat is mijn angst ook altijd als hij in bad zit, gelukkig nog nooit gebeurd.
Opdracht voorbereid. Presentatie aan vriend voorgedragen om te kijken hoe ik met de tijd uit kom. Morgen nog maar een keer.
De andere opdracht doe ik toch maar op mijn eigen manier. Ik zie dan wel als het goed is en anders maar niet. Heb twee onderwerpen uitgewerkt, waarom kiezen voor kinderopvang en verhogen aow leeftijd. Het gaat er om dat je een discussie gaat voeren. Hopelijk kiezen ze voor het tweede onderwerp. Heb wat punten op papier gezet en zal er morgen nog even naar kijken. Ga er ook niet te veel tijd in steken
biancaaatje
Geplaatst: 28-07-12 21:48
succes alvast chantal tja floris ging eerst ook uit bad naar de wc als die moest poepen en plassen, dus dacht vanavond echt verdorie... Zo net paardjes overgezet, gisteren de wei niet uitgemest, dus bijna volle kruiwagen stront. Nu dan maar even niksen..dadelijk even was ophangen binnen en vaatwasser legen.
biancaaatje
Geplaatst: 28-07-12 21:59
op mijn facebookprofiel staat link van fotowedstrijd willen jullie op mijn flamingo stemmen en delen of bij de inzendingen de flamingo http://www.facebook.com/canonnederland? ... %3D7786278 voor degene die mijn profiel willen toevoegen, stuur even pbtje
net fotos in mijn profiel gezet..... wat is wish veelzijdig geworden zeg!! aks kijk eens in mijn profiel
biancaaatje
Geplaatst: 28-07-12 22:17
leuk gedaan, mot de mijne ook keer onder hande nemen, maar nog geen zin gehad
VanHuisUit
Geplaatst: 28-07-12 22:31
Wat leuk om te zien Mel , je kunt trots zijn op wat jullie allemaal doen en hoe het eruit ziet Zie dat je naar Ginkelse Hei gaat? Gaaf hoor. Wij hebben er toch voor gekozen de 16e en dan ook de 30e een D/V wedstrijd (mennen) te gaan doen, mijn groom heeft tijd en ik ben nog nooit officieel gestart met mennen met Bente, wil dat toch graag doen. Dan hoop ik in oktober Wanrooy te kunnen rijden.
Hier Wiske even in haar rol als erfhondje bij mijn ouders. Ze vond het er helemaal geweldig. Was opeens helemaal waaks, gekke ding