[AR] [HK] "in een rijtuigie...."

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

L_Rivaldo

Re: [HK] "in een rijtuigie...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 15:00

Lienepien, wat goed dat ze zo lief luisterde!

Ik ga wel even navragen wat het hier bij mij kost, want als ik voor die prijs zowat een nieuwe kan kopen, wil ik graag een rode met zwart ofzo. Of ik gooi hem in een cementbak met wasmiddel :D

Vandaag te horen gekregen als ik zo doorga dat ik het dit jaar niet haal, dat hebben leraren nog nooit tegen mij gezegt, ik weet dat ik even in een dip zit, maar ga zo toch even alvast 1 opdracht afmaken en mijn vriend komt vanavond helpen met mijn ondernemingsplan.. Ik was altijd zo'n typ wat altijd ervoor ging :(

Het is nu wel mooi weer zeg, lekker met een zonnetje erbij :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:09

Laura, hoe komt dat zo in ene dan?

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:19

Afbeelding
Deze wagen is qua kleur zo fout dat hij toch geweldig is haha

Evelli: beetje ongemotiveerd, de school is gewoon niet zoals ik het verwacht had, ook de mensen op die school zijn niet zo als in amsterdam

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:22

wat een afschuwelijke wagen!

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:26

He, een kinderwagen

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 16:48

hihi,, ik zal hier ook nooit mee gaan rijden hoor :P.. maar hij is wel kleurrijk :D

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 17:46

VanHuisUit schreef:
, pedagogisch medewerker. Ook altijd werk in !

klopt als een bus !
ik ben medewerker P&O bij een grote kinderopvangorganisatie en we schreeuwen om mensen !
SPH is een hele leuke opleiding waar je ook veel verschillende kanten mee opkunt.

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:40

@ rivaldo, wat een afgrijzelijke wagen bah!

zo mensen ik ben vandaag ff lekker naar de stad geweest! ik heb geshopt als een malle, heerlijk is dat toch!
heb net mijn 3 jarige lekker aan de lange lijnen gehad ze deed het weer super, pff ze is wel flink aan het verharen, ik zit nog overal de haren uit te plukken!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:46

Laura die wagen is zo lelijk dat hij leuk is :D Zou zo'n ding nooit zelf kopen maar dat fototje is wel schattig. Voor kinderen is het een hartstikke hip ding! :D

zo marrianne jij ook al naar de stad geweest? ik vind dat ook zo heerlijk lekker shoppen!

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:48

jaaa heb echt heeel veel gekocht

-5 shirtjes
-1 vestje
-1 spijkerbroek
-1 blouse
-1 zonnebril
-1 leren jase
- paar oorbellen

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 21:08

Haha zozo! :D Leuk!

Ik ga morgen weer shoppen :o

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 21:18

Ik moet mijn shopdag met me vriend nog overdoen, (afgelopen vrijdag vergist in koopavond) :D

Marianne: lekker geshopt zo te lezen

Jelle: ja voor die ukkies is hij echt leuk (de kar was voor kinderen tot 1,60, hihi ik ben 1,55, mag dat nog ?:D) haha neej hoor wil hier niet mee gezien worden :P

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 21:31

Ciska, ik heb hier een 10 jarige (Nando) laten castreren gewoon staand en ook hij had flinke ballen. Mijn da hecht wel altijd, en dat doen vele niet. Nando heeft er totaal geen last van gehad.
Ik zou ook castreren als ik een hengst had die amper of niet dekt.

Rivaldo: Ik heb serieus over de wagen gedacht voor mijn mini (ik ben 1,65 maar met korte benen en dus komen mijn voeten op geen enkele volwassen wagen aan de vloer) ik zou hem dan wel gespoten hebben, maar aangezien mijn pa ook ment toch een normale wagen.

Mijn merrie is chaggie nu ze niet mag werken, morgen even kijken of we kunnen sleeen met haar.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 21:54

Ja de wagen opzich vind ik erg mooi, vooral omdat de lamoenen niet langer doorlopen maar stoppen bij de lichtogen.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 21:59

Gelukkig heeft mijn dochter die wagen niet gezien, dan zou ze onze wagens maar gruwelijk saai vinden, ben ik bang :+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 00:13

Zo kom ik nog even langs op de valreep vandaag :O heel hard gewerkt en zit nu achter een lekker glas wijn dus als ik onzin uitkraam ligt het daaraan :+
Blijkbaar zie ik het niet goed op de foto vwb de sulky, kan natuurlijk. Maar volgens mij kun je beter een iets te lang lamoen hebben dan tekort, dus ik zou voorzichtig zijn met stukken eraf halen (maar dat ben jij natuurlijk ook ;) ).
Volgens mij zit in de zorg en het onderwijs echt de komende jaren flinke groei, dus ik denk dat als je op safe speelt en je wilt een leuke opleiding volgen, als je iets in die richting doet je altijd goed zit. Het prettige is ook dat als je een opleiding hebt in die richting parttime of flexibel werken goed mogelijk is, wat altijd fijn is als je pony's / paardjes hebt.
@Rivaldo, wat vervelend zeg dat het niet klikt met de opleiding, bah. Tip: werk zsm dat }:) ondernemingsplan de deur uit dan heb je dat weer gehad. Ik denk dat ze het tegen je gezegd hebben omdat je er natuurlijk niet super bij staat maar ook omdat ze dat wettelijk verplicht zijn (heet voorlopig bindend studieadvies), geven ze je alvast een waarschuwing. Feit is wel dat ze je ook hulp aan horen te bieden ,is dat ook gebeurd?

Vandaag knuffelsessie met de pony's gedaan, samen met Han, ons zoontje. Was zo schattig. De pony's waren zeer aanhalig en zijn uitgebreid gekroeld.
Ik durf het gewoon niet aan hoor, staand castreren bij Simba. Als dat ponytje wat overkomt ben ik niet alleen heel verdrietig maar ons zoontje ook. Dus Sim gaat gewoon naar de kliniek.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 01:05

@VHU: wat lief, lekker ponyknuffelen +:)+

Onze dochter op de slee met haar pony...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 09:29

Leuke foto's, super sgattig!

VHU: Ik heb de situatie uitgelegd maar hij walste er zo overheen en negeerde wat mij dwars zat. Uiteindelijk boos weggelopen en riep hij mij terug (door mij te bellen). Uiteindelijk begreep hij het nog niet en had hij geen begrip, verteld aan mijn ouders en die waren best pist hoe hij het probleem negeerde. Zo jammer daar is een mentor toch voor om eventuele problemen of iets aan te vertellen, maar hij had er totaal geen intresse in of nog luisterend oor. Ik ga nu gewoon goed mijn best doen en laten zien dat ik het wel kan, haal ik het niet kan ik die baan ook wel vergeten! En die moet natuurlijk uiteindelijk mijn menhobby gaan betalen om zo instructeur te worden :D :D :D

Ik had laatst ook zo'n knuffelmomentje in de paddock met rivaldo, ik mocht maar niet weg, gebeurd zowat nooit zoiets. Mag wel knuffelen maar vaak is het voor korte duur :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 11:17

Hee Rivaldo, grappig dat karretje. Ik kon in precies dezelfde kleuren een tweedehands wagentje voor mijn pony kopen. Maar de beenruimte vond ik te krap en de kleuren wat minder hahah. Nu een zwart met rode. Past me beter.

Vandaag moet ik Rembrand helaas weer binnen houden. Veel plaksneeuw gevallen. BAHBAHBAH. Ik hoop dat het vanmiddag voldoende gaat dooien, zodat hij toch nog even naar buiten kan. Anders vanavond maar even naar de binnenbak, zodat hij in ieder geval even kan bewegen.

Vanmiddag komt ook de fysio nog langs voor Rembrand en de pony. Ben benieuwd of ze nog wat vindt. Ik denk het niet, maar voor de zekerheid laat ik ze zo af en toe nakijken.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 11:27

L_Rivaldo schreef:
Ja de wagen opzich vind ik erg mooi, vooral omdat de lamoenen niet langer doorlopen maar stoppen bij de lichtogen.

Dat zie je tegenwoordig steeds meer hoor :) heb ik ook aan mijn wagen :)
Moet je alleen wel je tuig voor aanpassen, want werkt alleen met veiligheidslichtogen/brancardbeugels :)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 12:49

ja had hem 2de hands ook is op markplaats zien staan.

Bij mijn sulky zijn de lamoenen ook dicht, express voor gekozen om zo minder snel achterover te slaan. Vind het een mooi systeem bij de 4wielige. Ooit zal zo'n kar ook in mijn collectie komen eerst maar even centjes verdienen :)

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 13:30

aan ons lamoen van de vierwieler hadden wij al een dich oog aan de voorkant, nu hebben we het aan alle 2 de 2wielers ook verandert. het werk superfijn.

zo mensen ik ben maar eens mijn kleding aan het uitzoeken, het past namelijk gewoon niet meer in mijn kast :|

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 13:40

Het is dat we op stal niet echt de ruimte hebben (of wel maar dan moet ik extra per maand betalen) anders had ik er nog een concourswagentje erbij.

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 13:47

ach meid dat kan altijd nog;) eerst maar ff lekker met je tweewieler, daar mag je ook gewoon dressuur vaardigheid mee starten :)

heeft er iemand nog interesse in een nieuwe LTB broek, toen ik em kocht was ik een beetje dikker, heb hem toen niet gedragen en nu pas ik er niet meer in :(

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 13:55

Ja daar heb je dan wel weer gelijk in :)