Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tine10 schreef:Je zou denken dat een wedstrijdpony een auto bij de bak niet gek vindt. Maar ja, hij stond natuurlijk met de zijkant naar de bak en niet bij de C![]()
.
ben hier ook totaal niet van de brokjes maar kan me er wat bij voorstellen
moet zeggen dat ik bij Ollie als ze wegrent (doet ze namelijk ook gewoon als ik brokjes heb, die fase hebben we ook gehad, maar ze is niet om te kopen) gewoon het halster naar haar toegooi ... oftewel een join up. Helpt erg goed, ze is gewoon af en toe een draakje om de zoveel tijd
flinke heuvels, vind ze leuk
en op de trailer ook braaf
vanmorgen..houtkachel brand al lekker hier..
en...nog van alles te doen..geen zin in..maar t' doet zich niet vanzelf...
zeker als je in de wind staat
(moet je dan niet doen natuurlijk haha).
vandaag had ik Ber op de planning staan. Dus Ber weer als handpaardje mee met staprondje van Ollie. Maar het was zo koud alleen stappen dus ben ook stukjes rustig gaan draven. Ik zei drrrraf, en daar gingen ze heen de dames, zo braaf. Ging echt super. Had ik de route beetje bekeken toen ik met de auto naar stal reed en een flink stuk van de route af waren ze bezig met de sloten uitdiepen (vrachtwagen plus zo'n graafmachine).... kom ik van een pad af en zie ze precies naast de route staan die ik wilde volgen. Ik denk, ga het gewoon doen, zag die mannen buiten overleggen, dus ik ze aanroepen of ze even wilden wachten totdat ik erlangs was. Deden ze (bij ons in de regio zijn ze als ze bij ruiterpaden aan het werk zijn altijd best aardig) en we reden er zoooooo braaf langs Ber keek nergens naar, dook bijna in de vrachtwagen zeg maar en Ollie zo stoer.
Hero wel
die hing vanochtend ook weer met zijn benen half in het hek
ik sta er ook verbaasd van hoe ze het doen hoor. Maar moet ook eerlijk zeggen als ze niet zo braaf waren deed ik het ook niet. Stukjes die ik langs de weg moet vind ik nog wel spannend (is maar paar honderd meter gelukkig) maar ze trekken zich samen gewoon nergens wat van aan
ik wilde jane ff aan het halster longeren....nou die longeerde mij...bokkend en uitgestrekte draf met staart erop....brrrr fris weertje.....(ik had ff beter moeten weten en hoofdstelletje in moeten doen)