Net een uur met de hond gelopen en boodschappen gedaan, toch wel al weer warm. Zo maar buiten installeren, kan Daan in de zandbak spelen en kan ik aan de studie
Zwaai terug... Tine heeft straks toch al genoeg te lezen als ze terug is van vakantie
sander_lotte
Geplaatst: 27-07-12 15:14
Hier ook even een zwaai Ik lees alles netjes, maar ik heb de energie niet om te reageren.
Ollie1
Geplaatst: 27-07-12 19:06
Zal ik dan maar reageren ?
@Baudy, wat een goede keuringsresultaten @Tallechie, is het nog gelukt om alle drie de paardjes te trainen ? En hoe was de tempratuur bij jullie vandaag ? @Maisie, lekker al het hooi droog binnen... helemaal super @Ipsilonka, gaat het al beter met hondje ? @Nouvel, balen dat de smid nog op vakantie is, zeker nu het zo hard nodig is
En verders ik terug naar de bokkers die tijdelijk onder hun steen zitten
Ik heb mijn 1e vrije dag goed besteed vandaag , heel de schuur leeggeruimd en de stalletjes geschrobt en met de hoge drukreiniger gereinigd... ben er wel een beetje gaar van geworden. Moet thuis harder werken dan op de zaak Maar heb net gegeten en wat zie ik... even een spam... omdat ik zooooo trots op ze ben
Fayegale en Simba vanochtend tijdens instructieweek in Ermelo
Ollie het was benauwd warm, vooral aan het eind van de dag.
Heb helaas alleen wat met alwyn kunnen doen. Er waren lessen, dit was ik vergeten en dus de buitenbak bezet. De hoefsmid kwam voor Veale en die was pas om 4 uur klaar, daarna paarden binnen gezet en geen puf meer.
Morgenvroeg ga ik weer naar stal, dan train ik ze wel alle drie. veale voor de kar, alwyn denk ik ook voor de kar en de ander longeren. Mijn moeder heeft wel foto's van alwyn gemaakt, zal kijken als er morgen ook nog foto's gemaakt kunnen worden
Gave foto van Simba. Stoer hoor.
Jenkins
Geplaatst: 27-07-12 20:20
Tallechie, je hebt het maar druk! Ben benieuwd naar je foto's.
Ollie lekker bezig geweest! En wat een leuke foto van Fayegale en Simba! Prachtig!
Gister heb ik Marco Versterre, een menner hier in de buurt, via facebook een bericht gestuurd of hij ook menles geeft en of hij mij wilt begeleiden met Sil! Hij stuurde terug dat hij op vakantie was, maar dat hij het wel leuk vond! Maandag nemen we opnieuw contact op. Heb zelf wel lekker gemend met Sil vandaag, maar vind het wel belangrijk dat we les hebben en niet zelf aanrommelen.
Zag ook dat hij wondjes had, ik denk van de kinketting... Gebruikt iemand hier iets van een kinkettingbeschermer? Zag via google verschillende staan, leren/kunstof/bont/gel... wat is het best?
Ik heb even een baalmoment. Ik heb maandag een examen nederlands, mondeling. Nu had ik de opdracht gekregen, voorbereid, maar nu krijg ik een mail van een medestudent en nu lijkt het er op dat ik de opdracht verkeerd begrepen heb. Kan dus alles opnieuw doen.
hier ging het buienalarm net ook af. Laten we hopen dat het even flink tekeer gaat en het goed afkoelt! Het is niet om uit te houden hier...
Werk was echt een ramp vandaag Wel een héul gave auto mogen ophalen in Beesd, dat maakt een hoop goed De dikste xc60 die uit de fabriek komt 285 paardjes, roar!
En zo lekker met telefoon klieren op het balkon als de bui losbarst!
Het is afgekoeld!!!! Dankzij de regen staat de tuin er hier zo gaaf mooi bij!
Ollie wat een supersuper gave foto! Tallechie lekker paardendagje op het programma staan. En opdracht opnieuw doen, balen! Jenkins heeft instructeur geregeld! Hier geen ervaring met kinkettingwondjes, kinketting moet erg los zitten bij Gwin anders komt ze in opstand. SL nog gefeliciteerd met Fien!! Crazymel naar de film geweest. Aks slechte dag gehad maar wel gave auto gereden.
Ik heb dienst (gehad) en het is overdag vandaag een gekkenhuis geweest hoorde ik van mijn collega en ik had.... rust Hihi, lekker hoor. Straks even de boel overdragen, dan nog wat boodschappen halen want ben gister van alles vergeten en daarna naar stal. Verder rustig dagje vandaag want morgen heb ik 24 uur dienst, dus alvast wat uitrusten.
Daan had bedacht dat hij om 4 uur wel wakker kon worden. Ben dus bekaf. Zou om 9 uur richting stal, maar ik hoop dat vriendje straks wakker is, dan kan ik bed nog even in
biancaaatje
Geplaatst: 28-07-12 09:04
morgen gaat even met de de samenvattingen, beetje drukjes met van alles, gisteren naar film geweest met ngtje, was zellie. Net oud papier aan straat gezet, kinderkamer nog wat opgeruimd. Nu even adressen op lijst toevoegen en enveloppe schrijven ivm kaarten versturen later...Als het zover is...
sander_lotte
Geplaatst: 28-07-12 09:48
@ Ollie: wauw wat een mooie foto van Fayegale en Simba! Mag je trots op zijn!
@ Crazymel: Mijn zus is nog op vakantie, maar van zodra ze terug is, gaan we ook naar Step up 4. Ik kijk er al zo lang naar uit om die te zien!
Hier geen onweer geweest, terwijl ze gisteren alarm hadden geslagen met de melding dat er veel schade zou zijn, beschadigde gebouwen en ontwortelde bomen enz. Ik heb het liever zo, ik heb het niet zo op onweer
Maisie
Geplaatst: 28-07-12 11:38
Zo vanmorgen gelest met Ferro. Ondanks dat ie lang stil heeft gestaan en als een plank door de bochten ging toch fijn gereden. Hij was rustig geen gehups en goed bij me te houden.
Nu even naar de stad om een nieuwe telefoon en dan vanmiddag nog maar eens 1 voor de kar zetten. Wie ben ik nog niet helemaal uit en miss wel allebei.