Spannend allemaal Tallechie!
En Tine, je hebt het vast super georganiseerd en... je kunt er nu niets meer aan doen, dus lekker gaan slapen en morgen lekker rijden.
Citaat:
Die loopt gewoon zowat over pony heen, nadat hij hem eerst flink heeft opgejaagd
Nou zeg wat een fratsen dat is niet de bedoeling
arme Amerigo. Goed dat je het hebt gezien. Wel lastig zeg als hij alleen moet staan
@Rivaldo lekker gemend, dat is toppie. Jouw rijles: wat een toestand
Citaat:
VHU: Wat een gave foto, leuk peerdje!
Dat was inderdaad een hele leukerd, kon lezen en schrijven met met haar. Dressuur, springen, endurance. Mennen deed ik toen nog niet. Heb haar 8 jaar gehad. Verkocht omdat ik echt in endurance verder wilde en daar was ze niet echt geschikt voor. Helaas was ik later ook niet echt geschikt voor endurance
Nebraska komt uit dezelfde lijn als Rizanta, daarom herken ik denk ik ook zoveel in haar. Bras was ook een flinke (1.70). Achteraf had ik haar nooit moeten verkopen maar goed, je weet nooit van tevoren hoe het loopt ...
Morgen wordt inderdaad vast gezellig. Het is altijd een heel leuk evenement. Veel muziek, kinderen die van alles doen en kunnen doen, lekker eten en drinken. Iedereen dus maar even duimen dat die enkele bui die morgen gaat vallen niet in centrum Rotterdam is...