onze school wil graag inHolland evenaren geloof ik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Nou wil het feit dat ze enigs kind is en dat haar moeder in een ander ziekenhuis ligt als zij... dus ik ga vanmiddag kindlief maar wat eerder van school halen om zo langs de ziekenhuizen te gaan......Goed begin van het weekend
. Paardjes zullen er wel bij inschieten vandaag
Biancacoo schreef:vanavond ga ik in Bronneger kijken !! en helpen bij Bettepet op de kar....owkee !! hopen dat ze me niet lanceerd dus.........ben een beginnendebeginnergroom !!

Met wat poets je je tuig?
Word dan opgehaald met sil en dan gaan we ergens anders lessen! Ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen
in een klein groepslesje, dat is goedkoper dan elke keer 30 euro prive les haha! 

het rotte met pijn in je mond is dat je het ook niet kunt 'wegdenken', je hele hoofd is dan naar dus je hele lijf
Citaat:Ga bij een vereniging lessen in een klein groepslesje, dat is goedkoper dan elke keer 30 euro prive les haha!
Mijn prive lessen zijn mij het geld dus echt wel waard, anders zou ik geen lessen meer kunnen nemen, kan alles precies zo indelen als ik wil, dat is me veel waard, leer er ook ontzettend veel van. Maar goed, je moet het geld wel hebben natuurlijk.
). Zoiets toch? Als je het niet weet even kopjes opschrijven en dan maar gaan invullen.