Jeetje Ollie wat heftig allemaal. En wat sneu dat ze dan elk in een ander ziekenhuis liggen. Maar ik heb ook echt met jou te doen hoor, wat een verdrietige toestand.
Lanouska & Bettepet gaan met Biancocoo aan de sjouw als groom, Biancocoo veel plezier! Gewoon goed vasthouden dat is het voornaamste lijkt me in eerste instantie
Tine zo'n last van haar mond, ik zou ook gewoon gaan voor heel veel pijnstillers hoor, Ibuprofen maximale dosis
het rotte met pijn in je mond is dat je het ook niet kunt 'wegdenken', je hele hoofd is dan naar dus je hele lijf
Jenkins menles op ander terrein, ben heel benieuwd hoe het gaat, ook veel plezier!
Citaat:
Ga bij een vereniging lessen in een klein groepslesje, dat is goedkoper dan elke keer 30 euro prive les haha!
Daar heb je zeker gelijk in maar als je elke keer op en neer moet en dat regelen is soms niet te regelen (voor mij dan hoor, qua tijd, vervoer, dingen thuis regelen). En je moet altijd op een vast tijdstip, vaak ook nog tijden die onmogelijk zijn (17.00 / 18.00 / 19.00 uur of zoiets, met een gezin zijn dat in mijn ogen onmogelijke tijden). Eigenlijk wil/kan ik nooit 's avonds, want mijn man is altijd pas om een uur of 18.00 / 19.00 uur thuis, als je dan ook nog naar je paard moet, op trailer etc. lukt dat nooit. En ik kan me (nog) niet concentreren met andere aanspanningen in de bak, mijn paard trekt zich er eigenlijk weinig van aan maar ik dus wel
Mijn prive lessen zijn mij het geld dus echt wel waard, anders zou ik geen lessen meer kunnen nemen, kan alles precies zo indelen als ik wil, dat is me veel waard, leer er ook ontzettend veel van. Maar goed, je moet het geld wel hebben natuurlijk.
Je schreef geloof ik ook nog over kleine stal waar nooit iemand is? En nu sta je bij stal met 90 paarden. Is wel enorm verschil natuurlijk. Bij ons is het een soort mengvorm. Als ik er ben zijn er hooguit nog 1 of 2 andere mensen bezig. Peter/Riette zijn zelf ook vaak bezig met de paarden/pony's. Het is niet druk (gelukkig) maar ben eigenlijk nooit alleen. En dat vind ik wel fijn, mocht er iets zijn dan kunnen ze me helpen.
Naaltje aan het reflectieverslag... als het goed is had je je doelen gesteld voor je stage? Gewoon kijken of je ze hebt gehaald, waarom wel, waarom niet en wat beter kan aan wat je zelf hebt gedaan, stage organisatie, en organisatie school (....
). Zoiets toch? Als je het niet weet even kopjes opschrijven en dan maar gaan invullen.
Bedenk me ineens dat ik nog moet bellen met wat bedrijven, zjips, moet ik snel even doen, tot later
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 13-05-11 12:30, in het totaal 1 keer bewerkt