Jelleee schreef:Cis, dekt dennis dan niet meer? eerst toch wel? ik vind het echt een mooie hengst maar het is natuurlijk veel fijner voor hem als hij lekker in de groep kan staan!
Dennis is nu gewoon nog beschikbaar voor de fokkerij. Maar met heel veel adverteren enzo dekte hij er 1 of max 2 per jaar. Daarvoor ga ik hem niet een half jaar per jaar ongelukkig laten zijn.
Het is niet dat hij stout of vervelend is (wel wat meer toen hij alleen stond omdat hij dat echt verschrikkelijk vond).
Ik ga morgen even overleggen, wil hem ruim voor het veulenseizoen castreren zodat hij meteen bij z'n vriendinnen kan blijven. Gewoon staand lijkt mij het fijnst, maar vind het wel eng als dat gewoon thuis gebeurd. Als het op de kliniek gebeurd kan er sneller ingegrepen worden.
Wie weet kan ik hier ook nog groepskorting krijgen, maar dan moet Macho eerst z'n ballen nog even snel krijgen. De laatste keer dat ik controleerde had hij ze nog niet. Macho krijgt dit voorjaar nog om mooi te worden, hij was zo lelijk van de winter. Al is dat nu al een stuk beter geworden.