Aks: veel plezier op stal.
Hier druk dus zal weinig langskomen. Niet teveel kletsen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ezelvrouwtje schreef:ik ben er ook weer even, zwaai zwaai naar iedereen.
Lees wel mee hoor. Prachtige airbrush gezien.
Moos mag nog niet buiten
Dids heeft even wat "kom op overtuiging" nodig
Tine maakt iedereen erg nieuwsgierig
VHU is op menkamp
Annemie flink geschrokken, wat knap dat je meteen weer op de koets klom........... had ik niet gedurfd. Chapeau.
Hier ezelvrouwtje in stress, hahahaha. Ik wil altijd zo 1x per jaar "iets" met mijn ezels doen, dus dit jaar, puzzelen bij Bicci.
Hel is bij mij altijd dat ik paar dagen van te voren zoiets heb "waarom doe ik dat nou" schiet helemaal in de stress.......... in de trant van "stel dat dit, stel dat dat" en als ze niet willen laden. Mijn to do list groeit en groeit............ (ja echt erg)
Wil ze nog wassen, ben me het schompes aan het poetsen om winterharen uit te krijgen, wil koets nog wassen, ...........
Echt buikpijn hahahaha. Vooral voor de rit zelf: Stel dat ik de weg niet vind, stel dat ze niet willen, stel dat ze de paarden in de weg lopen, stel dat de paarden van hun schrikken........
Nou heb ik al paar evenementen met hun gereden (ook Horst... niet de kleinste) en de dames zijn op zo een dag echt in de mood van "baas zeur niet, wji fiksen dit wel"...........En dan zit ik echt hele dag met big smile op de bok, en aan het einde van de dag ben ik zo trots als een pauw.................. Maar waarom maak ik me toch altijd zo druk?
Zucht............... iemand stressverlagende tips, niet voor mijn meiden, maar voor de baas?
Ik had voor eerste evenement, lang gelden rescue druppels voor de ezels klaar gezet. Einde van het verhaal zat de baas aan de druppels, sloot koffie en pak sigaretten, hahahahahah. En we werden eerste in de keuring.
En nog iemand wastips? Gewoon om vacht beetje schoon en glanzen te krijgen?
Fijne dag iedereen.
Wassen doe ik met palmolive ofzo en dan goed uitspoelen. Witte stukken wit krijgen doe ik met betadineshampoo. Maar alleen voor wedstrijden, voor ritten doe ik dat niet. Zeker met ezels, die gevoelig zijn voor nat worden, zou ik niet gaan wassen. Gewoon wat borstelen.
, Ollie weer inspannen en/of rit doen met ex-stalgenootje. MIsschien zie ik Aks nog ergens
Verder vanochtend al om 06.00 uur op om mijn schoolwerk te doen maar dat is nu dan ook enigszins onder controle dus mag van mezelf weg

, ooit me voorgesteld in 2011
dat ik een whels A genaamd blue had van 21jaartjes waar ik mee ging mennen, het ging toen super ze had het helemaal naar haar zin voor de kar, totdat.... de zweng brak egen haar benen sloeg en de wilde paniek toesloeg, enfin uiteindelijk nog redelijk goed vanaf gekomen allemaal, pony echter wel dik jaar mank geweest (mild in draf alleen) op rx niks te zien. Nu loopt ze al weer aantal maand prima en na dik jaar weidepony (af en toe eens longe of lange lijnen ofzo om te zien hoe ze loopt) heb ik deze week het lange lijnen maar weer eens opgepakt met tuig

. Voorlopig dikke maand zo oefenen en volgende maand gaan we dan eens sleepje erachter hangen en als dat goed gaat hoop ik ooit die koets er weer achter te knopen
. Ze is nu 22jr dus gewoon bedoelt als voor af en toe op een zondag een rondje met mijn vriend voor het plezier relax, ze ziet er nog super uit moet ik zeggen niemand geloofd het ook als ik zeg dat ze al 22 is dus ik denk dat het wel kan
heel veel leed en leuke dingen meegevolgd het is een superleuk gezellig topic en iedereen steunt elkaar vind dat zo mooi om te lezen dat ik het bijlezen niet kon laten
, en hoop vanf nu ook weer te kunnen posten
@Jenkins
Mooie fotos 
Ik heb me voorgenomen in september een paard-activiteit te doen. Maak me ook nu al druk
Ik ging net richting huis toen zij met ollie 't bos in ging piepen 
lieve stalhouder. Hij houdt 't in de gaten, vind ik zo fijn!
eventjes een kleurtje proberen op te doen
. Omgedraaid en maar eens kennis gemaakt met de stapmolen. Geen idee of hij daarmee bekend was; ja dus. Braaf 20 minuutjes rond gelopen en in de tussentijd zijn box kunnen doen
.
. 
, was net bij stuk waar de sproeiers aanstonden van de aardbeienvelden. Moet zeggen dat Ollie er niets om gaf maar paard dan ook meewas was een beetje hyperig. Ollie gaf zowiezo nergens om die had de hele tijd zoiets van he wat is het hier mooi, leuk, gezellig
oortjes erop en vrolijk op pad. Was dus onder het zadel, vandaag inspannen lukte toch niet, gaan we zaterdag weer doen. Maakt ook niet uit, heb genoten van het prachtige bos op het moment zeg. Overal rhodondendrons, paars, en dat felle groen van de varens en zoooooo rustig. Kwamen dus nog het tweespan pony's tegen waar stalhoudster mee op pad was, goede oefening voor Ollie en dus ook voor mij
want Ollie gaf er dus niets om (en dan moet ik dat ook niet doen
)
Ik was jullie al kwijt, dus dacht al dat je daarheen was

Perfect gewoon
Nu langzaamaan eens op zoek naar groene tuig-onderleggers
.. Vind 't nu al spannend. Wil geen flater slaan