Aks: veel plezier op stal.
Hier druk dus zal weinig langskomen. Niet teveel kletsen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ezelvrouwtje schreef:ik ben er ook weer even, zwaai zwaai naar iedereen.
Lees wel mee hoor. Prachtige airbrush gezien.
Moos mag nog niet buiten
Dids heeft even wat "kom op overtuiging" nodig
Tine maakt iedereen erg nieuwsgierig
VHU is op menkamp
Annemie flink geschrokken, wat knap dat je meteen weer op de koets klom........... had ik niet gedurfd. Chapeau.
Hier ezelvrouwtje in stress, hahahaha. Ik wil altijd zo 1x per jaar "iets" met mijn ezels doen, dus dit jaar, puzzelen bij Bicci.
Hel is bij mij altijd dat ik paar dagen van te voren zoiets heb "waarom doe ik dat nou" schiet helemaal in de stress.......... in de trant van "stel dat dit, stel dat dat" en als ze niet willen laden. Mijn to do list groeit en groeit............ (ja echt erg)
Wil ze nog wassen, ben me het schompes aan het poetsen om winterharen uit te krijgen, wil koets nog wassen, ...........
Echt buikpijn hahahaha. Vooral voor de rit zelf: Stel dat ik de weg niet vind, stel dat ze niet willen, stel dat ze de paarden in de weg lopen, stel dat de paarden van hun schrikken........
Nou heb ik al paar evenementen met hun gereden (ook Horst... niet de kleinste) en de dames zijn op zo een dag echt in de mood van "baas zeur niet, wji fiksen dit wel"...........En dan zit ik echt hele dag met big smile op de bok, en aan het einde van de dag ben ik zo trots als een pauw.................. Maar waarom maak ik me toch altijd zo druk?
Zucht............... iemand stressverlagende tips, niet voor mijn meiden, maar voor de baas?
Ik had voor eerste evenement, lang gelden rescue druppels voor de ezels klaar gezet. Einde van het verhaal zat de baas aan de druppels, sloot koffie en pak sigaretten, hahahahahah. En we werden eerste in de keuring.
En nog iemand wastips? Gewoon om vacht beetje schoon en glanzen te krijgen?
Fijne dag iedereen.